Ga er vanavond even heerlijk voor liggen! Ik mis SYFY in mijn zenderpakket, even upgraden met deze, hoogstwaarschijnlijk bar, BAR slechte SF.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:20 schreef SoS87 het volgende:
Alien Warfare is ook wel een toppertje zeg
Ja daar had ik echt veel meer van gehoopt. Maar eigenlijk vertelt de trailer ervan al bijna een boeiender verhaal dan de film zelfquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:50 schreef silverhill het volgende:
Gisteren IO (2019) gezien. Dit is wel echt het dieptepunt van de Netflix Originals films zeg
Is het wat? De eerste aankondigingen daarvan klonken leuk maar na het zien van de trailer ben ik toch maar afgehaakt, beetje teveel liefdesdrama en te weinig scifi. Of zit ik helemaal verkeerd?quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:21 schreef SuperHartje het volgende:
Ben Osmosis aan het kijken. Ook erg interessant.
Weinig actie en meer drama idd.quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het wat? De eerste aankondigingen daarvan klonken leuk maar na het zien van de trailer ben ik toch maar afgehaakt, beetje teveel liefdesdrama en te weinig scifi. Of zit ik helemaal verkeerd?
Voorlopig ben ik nog bezig met Timelessquote:Op vrijdag 12 april 2019 19:30 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Weinig actie en meer drama idd.
Meer een soort psychologische scifi zeg maar.
Maar vind het wel goed tot nu, typisch sfeertje en interessante verhaallijnen, alleen weet nog niet hoe dit zich allemaal zal uitspelen
Oh Timeless moet ik ook nog zien.quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voorlopig ben ik nog bezig met Timeless. Vind het echt een onverwacht leuke serie, het is op en top Amerikaans, zo voorspelbaar als wat en geschiedkundig redelijk vrij geïnterpreteerd. Maar toch vind ik hem erg vermakelijk, heeft nog een beetje dat 'oude' tv-serie gevoel van voordat Netflix er was. Het is gewoon één verhaal per aflevering maar wel een doorlopend verhaal door de serie heen, beetje vergelijkbaar qua opbouw aan Z-Nation zeg maar.
Het lijkt me sowieso wel wat voor jou, zit ook genoeg BNW inquote:Op vrijdag 12 april 2019 20:00 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Oh Timeless moet ik ook nog zien.
Klinkt goed! Ga er na Osmosis gwn aan beginnen, zag dat er ook nieuwe afleveringen zijn.
Ah das altijd geinig.quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het lijkt me sowieso wel wat voor jou, zit ook genoeg BNW in.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¿A quién te llevarías a una isla desierta? – 2019 16 1:33 uur - Netflix Original | Drama
De wereld van vier huisgenoten die hun laatste avond samen vieren, staat op zijn kop na de onthulling van een schokkend geheim.
Azhar – 2016 AL 2:08 uur | Biografie
In deze biografische film volgen we het bewogen leven en de carrière van Mohammad Azharuddin, die in de jaren 90 aanvoerder van het nationale cricketteam van India was.
Black Summer – S01 2019 16 - Netflix Original | Drama, Horror, Thriller
Tijdens de donkere dagen direct na een zombieapocalyps werken volslagen vreemden samen om de kracht te vinden om te overleven en terug te keren naar hun dierbaren.
Bombairiya – 2018 12 1:48 uur | Comedy, Offbeat
De levens van een pr-dame die haar gestolen telefoon zoekt, een politicus in de problemen en een afgedane celebrity raken onverwacht en chaotisch met elkaar verstrengeld.
Dabbe 5: Zehr-i Cin – 2014 16 2:12 uur | Bloederige bovennatuurlijke horror
Als Dilek door kwade geesten wordt bezeten en de controle over haar lichaam verliest, zoekt ze voor genezing hulp bij een vrouw met duistere geheimen.
Dabbe: The Possession – 2013 16 2:14 uur | Bovennatuurlijke horror
Vlak voor haar huwelijk wordt Kübra bezeten door demonen. Als een onderzoek nog meer ellende onthult, probeert een bevriende psychiater een duivelsuitdrijving te doen.
Demolition – 2015 12 1:40 uur | Comedy, Cynisch, Drama, Offbeat
Een bankier worstelt met zichzelf nadat zijn vrouw is omgekomen in een auto-ongeluk. Hij zoekt troost in een nieuwe vriendschap en een liefde voor sloopwerk.
Fast & Furious 7 – 2015 12 2:17 uur | Actie, Misdaad, Thriller
Een bende illegale straatracers heeft voor een normaler leven gekozen, maar hun rust wordt verstoord door iemand die wraak zoekt.
Francesco De Carlo: Cose di Questo Mondo – 2019 AL 1:01 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Op een podium in Milaan vertelt Francesco De Carlo over zijn slechte gewoontes, religie, politiek en wat hij heeft geleerd van zijn reizen over de wereld.
Horror Story – 2013 12 1:25 uur | Bovennatuurlijke horror
Zeven schoolvrienden verblijven als uitdaging een nacht in een verlaten hotel waar het volgens geruchten spookt en raken verstrikt in een nachtmerrie.
Huge in France – S01 2019 12 - Netflix Original | Comedy, Cynisch
Om het contact met zijn zoon te herstellen, verhuist de Franse comedian Gad Elmaleh naar L.A. Daar ontdekt hij dat hij zijn roem en status heeft achtergelaten.
Kleine Bheem – S01 2019 6 - Netflix Original | Comedy, Kinderserie
De grenzeloze nieuwsgierigheid en buitengewone kracht van een onschuldige dreumes leiden tot kattenkwaad en avonturen in zijn kleine Indiase dorpje.
Perfect Date, The – 2019 6 1:30 uur - Netflix Original | Comedy, Romantisch, Tienerfilm
Om geld voor zijn studie te verdienen, maakt een scholier een app waarmee mensen hem als nepdate kunnen inhuren. Maar als echte gevoelens opkomen, wordt het ingewikkeld.
Persona – S01 2019 12 - Netflix Original | Drama, Intellectueel
Een exploratie van verschillende persona's in een eclectische collectie van vier werken van gerenommeerde Koreaanse regisseurs.
Petta – 2019 16 2:49 uur | Muziek & musical
Een sympathieke nieuwe rector van een universiteit blijkt geen gewone man te zijn wanneer een oude vijand opduikt en zijn complexe, gewelddadige verleden blootlegt.
Special – S01 2019 12 - Netflix Original | Comedy
Een jonge homo met een hersenverlamming heeft genoeg van zijn geïsoleerde bestaan en besluit eindelijk zelf de regie over zijn leven in handen te nemen.
Wonder Woman – 2017 12 2:21 uur | Actie, Fantasy, Sci-Fi, Thriller
Een krijgsprinses verlaat de relatieve veiligheid van haar beschermde eiland en hoopt een einde te maken aan een verwoestende oorlog in de buitenwereld.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Gezien en het is wel een goeie film alleen voelt het aan als een trailer. Het had best een goeie serie kunnen zijn, wat verder uitgediept misschien.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:22 schreef SoS87 het volgende:
Net 300 gekeken, die blijft tof. Straks The Silence kijken. Hoop dat het wat is, veel Netflix films vallen wel tegen.
Had het een beetje op de achtergrond aanstaan gisteravond en het kon me ook totaal niet boeien. Heeft een heel hoog "been there, done that"-gehalte.quote:Op zaterdag 13 april 2019 11:38 schreef Isabeau het volgende:
Black Summer opgezet. Anderhalve aflevering verder vind ik het vooral heel veel geschreeuw, gevecht, geren, gevlucht en eh....niet zo mijn ding.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hateful Eight, The – 2015 16 2:47 uur | Controversieel, Misdaad, Thriller, Western
Jaren na de Amerikaanse Burgeroorlog komen een premiejager en zijn gevangene in een sneeuwstorm terecht. Ze schuilen bij een halte van de postkoets met zes ongure types.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:57 schreef Aether het volgende:
Oh, die was gaaf. In de bioscoop gezienSPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hateful Eight, The – 2015 16 2:47 uur | Controversieel, Misdaad, Thriller, Western
Jaren na de Amerikaanse Burgeroorlog komen een premiejager en zijn gevangene in een sneeuwstorm terecht. Ze schuilen bij een halte van de postkoets met zes ongure types.(maar stond die niet ook al eerder op Netflix?)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ja. En dan gaan ze eraf omdat de licentie verloopt en komen ze later weer terug.quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, die was gaaf. In de bioscoop gezien(maar stond die niet ook al eerder op Netflix?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |