Ga ik ook doen als ik klaar ben met Bahasa.quote:Op woensdag 27 maart 2019 07:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja dat is wel iets wat ik wil leren, Spaans
Lijkt mij wel een hele uitdaging trouwensquote:Op woensdag 27 maart 2019 07:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ga ik ook doen als ik klaar ben met Bahasa.
Spaans is niet zo moeilijk geloof ik.quote:Op woensdag 27 maart 2019 07:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een hele uitdaging trouwens
Dat zeggen ze wel vaker, nou ja uurtje per dag oefenen dan kom ik denk ik wel een heel eind, zal misschien niet direct een hypotheek kunnen afsluiten, maar wel een broodje en thee kunnen bestellen in een restaurantjequote:
Hoi.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hallo vrienden van het goede fantastische leven.
Al dolle pret gehad met je X-doos?quote:
Heb jij er ook zo’n zin an vandaag?quote:
Jazekerquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb jij er ook zo’n zin an vandaag?
Dat is goed om te lezen vrind. Deze jongen uiteraard ook.quote:
Snap ik. Gaat de week vandaag doormidden?quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is goed om te lezen vrind. Deze jongen uiteraard ook.
Dat zou zomaar kunnen. Gaat wel snel zeg al die weken. Bijna alweer april.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Snap ik. Gaat de week vandaag doormidden?
Het zonnetje schrijnt, de lucht is blauw en ik werd wakker met hele mooie reviews in mijn webshop. Dus mijn dag kan al niet meer stuk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 07:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag dames en heren?
Lekker man, goed geregeld!quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het zonnetje schrijnt, de lucht is blauw en ik werd wakker met hele mooie reviews in mijn webshop. Dus mijn dag kan al niet meer stuk.
En na vandaag weekend.
En jouw dag?quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man, goed geregeld!
quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:40 schreef Rozevla het volgende:
Zoiso Madonna.
Over t paard getilde kut.
Lekkah bezig meid.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het zonnetje schrijnt, de lucht is blauw en ik werd wakker met hele mooie reviews in mijn webshop. Dus mijn dag kan al niet meer stuk.
En na vandaag weekend.
Ah het goede oude artikel 13. Misschien Remqo alles maar over laten painten.quote:
Dat zou goud zijnquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah het goede oude artikel 13. Misschien Remqo alles maar over laten painten.
Wat houd je tegen?quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:46 schreef xcachet het volgende:
Zin om gewoon in m’n badjas naar school te gaan.
Wat let je?quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:46 schreef xcachet het volgende:
Zin om gewoon in m’n badjas naar school te gaan.
Ze hebben liever dat je hem uit doet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Starende blikken. Niet zo’n fan van.
Kom naar mijn school daar word je maar een halve seconde aangekeken en daarna denken mensen boeiend en lopen ze door.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nog niet echt aangezien het eerst allemaal shit moest downloadenquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Al dolle pret gehad met je X-doos?
Zo gaat dat niet in de Luizenmoederquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kom naar mijn school daar word je maar een halve seconde aangekeken en daarna denken mensen boeiend en lopen ze door.
Ik denk juist dat men wegkijkt omdat ze niets durven te zeggen. Eergisteren deed ik weer een shirtwissel in de toiletten (ik zweet nogal als ik fiets), kwam ineens iemand binnen (nog niet eerder gebeurd) en die keek toch wel een beetje vreemd toen ik daar in m'n blote bassie stondquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zo onzeker?quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |