Nah hou niet van voorspel.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gewoon stijl hebben en wat voorspel doen. Sowieso dat vrouwen dat wel waarderen.
Beter dan dit.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:49 schreef Remqo het volgende:
Jimmy gaat vast de OP fixen met een klassieker voorbeeld
Denk dat hij dat eerder fixt dan een seks afspraakje.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:49 schreef Remqo het volgende:
Jepquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:49 schreef Remqo het volgende:
Laatst 15 toen ik 'm mat dus dat zit wel goed dan.quote:
Liar. Vorige x zei je 14.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jep
[..]
Laatst 15 toen ik 'm mat dus dat zit wel goed dan.
Crono moet weer moeilijk doen, janken.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk dat hij dat eerder fixt dan een seks afspraakje.
Jezus lul, je hoort borsten en denkt nasty.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Crono moet weer moeilijk doen, janken.
Samzz heb je nog als backupquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Of jij fixt gewoon niet goed. Niet altijd de fouten bij de ander zoeken.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Zeg gewoon meette joh gekquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jep
[..]
Laatst 15 toen ik 'm mat dus dat zit wel goed dan.
Doe ik altijd, wel zo makkelijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Of jij fixt gewoon niet goed. Niet altijd de fouten bij de ander zoeken.
Lol ja. Zelfs ochtend en avond erectie van dezelfde penner maakt verschil.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nou die 2 centimeter extra maken echt het verschil ja.
Soms komt er bij sperma achtige shit uit. Heb jij dat ook weleensquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:53 schreef Myrr het volgende:
Moet wel voorspel anders doet het wel beetje zeer.
Jij houdt van heel dik tochquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:53 schreef Myrr het volgende:
Moet wel voorspel anders doet het wel beetje zeer.
Geen van beiden.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:55 schreef Remqo het volgende:
Crono, wat heb je liever, een klein dik champignonnetje, of een lange dunne spaghettipener?
Hey remqoquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
mijn lul is langer dan mijn leeftijd
Oh.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Rond de 13, daar zit ik bovengemiddeld.
Ga wegquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
man utd heeft koulibaly gestrikt
Stim.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:58 schreef Che_ het volgende:
Waarom gaat het altijd over seks terwijl 1% neukt hier
Wil je er over praten? net als de restquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:58 schreef Che_ het volgende:
Waarom gaat het altijd over seks terwijl 1% neukt hier
fifa ultimate team?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:00 schreef Myrr het volgende:
Zit te denken of ik nog fut voor heb. Kom wel net uit de douche dus op zich.
Zou niet mee in zee gaan, wittebroodsweken zijn wel voorbij. Pochetino is wel een leuke trainer voor jullie.quote:
Oké shots fired.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:00 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Che neukt vaker. Op mij kon hij het niet, maar zijn Tinder sletjes mogen er wel op 😊
Dat is het lekkerst.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:00 schreef Myrr het volgende:
Zit te denken of ik nog fut voor heb. Kom wel net uit de douche dus op zich.
Waarom nietquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:00 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Che neukt vaker. Op mij kon hij het niet, maar zijn Tinder sletjes mogen er wel op 😊
ja en Messi een leuke spits.. 🙄quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou niet mee in zee gaan, wittebroodsweken zijn wel voorbij. Pochetino is wel een leuke trainer voor jullie.
Ik heb nooit seks gehad dus kan niet meepratenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wil je er over praten? net als de rest
Omdat je moeder net weg is.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:02 schreef McGrath het volgende:
waarom zit dit ineens vol met gekke users?
Hij wil toch niet voor altijd bij die subtopper blijven? Solksjaer is gewoon te klein voor Unitedquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja en Messi een leuke spits.. 🙄
Vast wel, ik las net dat je een poging had gewaagd op Cronoquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb nooit seks gehad dus kan niet meepraten
Heyquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:02 schreef McGrath het volgende:
waarom zit dit ineens vol met gekke users?
Rank Team Operating incomequote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hij wil toch niet voor altijd bij die subtopper blijven? Solksjaer is gewoon te klein voor United
Dit lijkt me meer merchandise/reclame enzo.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Rank Team Operating income
1 Dallas Cowboys $350 million
2 Manchester United $254 million
3 New England Patriots $247 million
4 Arsenal $178 million
5 Washington Redskins $145 million
6 (tie) Houston Texans $141 million
6 (tie) Tottenham Hotspur $141 million
8 New York Knicks $140 million
9 Los Angeles Lakers $136 million
10 Manchester City $133 million
10 Most Valuable Teamsquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit lijkt me meer merchandise/reclame enzo.
Boreaal zijnquote:
Fake newsquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vast wel, ik las net dat je een poging had gewaagd op Crono
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou niet mee in zee gaan, wittebroodsweken zijn wel voorbij. Pochetino is wel een leuke trainer voor jullie.
Bij elkaar nog niet half het vermogen van Jeff Bezos. Armoedige zooi.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
10 Most Valuable Teams
Rank Team Value
1 Dallas Cowboys $4.80 billion
2 Manchester United $4.12 billion
3 Real Madrid $4.09 billion
4 Barcelona $4.06 billion
5 New York Yankees $4.00 billion
6 New England Patriots $3.70 billion
7 New York Knicks $3.60 billion
8 Los Angeles Lakers $3.30 billion
8 New York Giants $3.30 billion
10 (tie) Golden State Warriors $3.10 billion
10 (tie) Washington Redskins
Helemaal als je op de bank in slaap bent gevallen en je de hele nacht dat deuntje semi hoort.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:06 schreef Le_Professeur het volgende:
Shownieuws is echt verschrikkelijk
Ah, mooi.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:05 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee, dat is een opvoedingskwaaltje om eerlijk te zijn. Daar wil ik je niet mee lastig vallen.
Prima ras.quote:
wanneer worden wij rijk?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bij elkaar nog niet half het vermogen van Jeff Bezos. Armoedige zooi.
Oh lord have mercyquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Helemaal als je op de bank in slaap bent gevallen en je de hele nacht dat deuntje semi hoort.
Soms denk ik dat achter Jimmy een echte Thierry zitquote:
En nuquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
10 Most Valuable Teams
Rank Team Value
1 Dallas Cowboys $4.80 billion
2 Manchester United $4.12 billion
3 Real Madrid $4.09 billion
4 Barcelona $4.06 billion
5 New York Yankees $4.00 billion
6 New England Patriots $3.70 billion
7 New York Knicks $3.60 billion
8 Los Angeles Lakers $3.30 billion
8 New York Giants $3.30 billion
10 (tie) Golden State Warriors $3.10 billion
10 (tie) Washington Redskins
vast surrealistisch voor jequote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:08 schreef Cronometer het volgende:
Ik kijk al dagenlang how I met your mother. 😥
Gaat toch allemaal door op sekslijnenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:08 schreef Myrr het volgende:
Oh nee dat is Hart van Nederland wat de hele nacht door gaat.
Ja. Beetje over jurken en bekende baby's praten.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh lord have mercy
Vinden zichzelf ook stuk voor stuk fantastisch die tyfusbn’ers
Kan jij ook je k bek houden?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vast surrealistisch voor je
Die zender geloof ik niet want heb best vaak geslapen op Hart van Nederland.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gaat toch allemaal door op sekslijnen
Ja en is helemaal het einde fantastisch geniaal episch met die blije bakkes achter de deskquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Beetje over jurken en bekende baby's praten.
Echt kaulo boeiend.
Thierry heeft wel goede ideeën over dat soort zaken, maar hij moet het helaas allemaal wat bedekken.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Soms denk ik dat achter Jimmy een echte Thierry zit
Past wel in het rijtje met jouw postsquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Beetje over jurken en bekende baby's praten.
Echt kaulo boeiend.
Weet niet heb ik niet nodig. Tepelstickers een optie?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:10 schreef Cronometer het volgende:
Myrr hoe heten die dingen die je op je tepels plakt?
verwacht je veel loonsverhoging in het onderwijs?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik over een jaar of 8, jij nooit denk ik.
Lekker anders lekker gekquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben bob marley aan het pompen en m'n ramen aan het zemen bitch
Dan ben ik daar weg.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
verwacht je veel loonsverhoging in het onderwijs?
tepelkwastenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:10 schreef Cronometer het volgende:
Myrr hoe heten die dingen die je op je tepels plakt?
Alleen in het basisonderwijs is het slecht. Daarboven kun je prima opschalen, gaat alleen wat tijd overheen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
verwacht je veel loonsverhoging in het onderwijs?
Heet dat zo? Te lui om te zoeken.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Weet niet heb ik niet nodig. Tepelstickers een optie?
Wie zie je graag vertrekken nuquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh hey, wat doe jij tussen dit zooitje?
ben je cbs ofzoquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Alleen in het basisonderwijs is het slecht. Daarboven kun je prima opschalen, gaat alleen wat tijd overheen.
Ja hoe moet het anders heten. Kan je niet gewoon tape overheen doen? Anders krijg je van die rondjes.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:13 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Heet dat zo? Te lui om te zoeken.
cronometerquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wie zie je graag vertrekken nu
Met wat moeilijkere/duurdere woorden spreken, kan je het een en ander verbloemen en ook de hogere klasse aansprekenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Thierry heeft wel goede ideeën over dat soort zaken, maar hij moet het helaas allemaal wat bedekken.
Heb een leuke bh gescoord maar stof is te dun.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja hoe moet het anders heten. Kan je niet gewoon tape overheen doen? Anders krijg je van die rondjes.
niet zeiken, het enige wat jij aangeeft is iets dat je op je tepels plakt, dit plak je toch godverdomme op je tepelsquote:
ik huur lieverquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Over twee jaar kunnen we kopen wegens opschalen.
Ik bedoel stickers mensquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
niet zeiken, het enige wat jij aangeeft is iets dat je op je tepels plakt, dit plak je toch godverdomme op je tepels
Niks mis met beetje knoppen. Of trek iets met een print aan dan zie je het minder.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:15 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Heb een leuke bh gescoord maar stof is te dun.
Zijn verkiezingsspeech had wel een paar duidelijke hints.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Met wat moeilijkere/duurdere woorden spreken, kan je het een en ander verbloemen en ook de hogere klasse aanspreken
je geeft zelf het antwoordquote:
Kan wel ff kijkenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:10 schreef Myrr het volgende:
[..]
Die zender geloof ik niet want heb best vaak geslapen op Hart van Nederland.
Hmmmm maar dan kijken mannen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Niks mis met beetje knoppen. Of trek iets met een print aan dan zie je het minder.
Astro tvquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan wel ff kijken
Ob je hebt gelijkt eerst piet dan 6 inside dan genieten van Utopia dan mensen helpen bij AstroTV en vervolgens loop van hartvnederland tot in de ochtend :’)
Tepel stickers hoe moeilijk kan het leven zijnquote:
Waarom kiezen waarom niet allebei xdquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Astro tv!
Ik kijk liever naar patty brard dan astro tv
En dat zegt heel veel
Is goed je mag in mijn inloopkast wonen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als je kamertje over hebt wil ik wel huren
Deze heb ik ook, werken heel goed. Kan gerust een stijve hebben zonder dat iemand het zietquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tepel stickers hoe moeilijk kan het leven zijn
https://www.bol.com/nl/p/tepel-stickers/9200000058595197/
Dat boreale vooralquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zijn verkiezingsspeech had wel een paar duidelijke hints.
🙄🙄quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo’n klein stickertje en dat past? Hahaquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Deze heb ik ook, werken heel goed. Kan gerust een stijve hebben zonder dat iemand het ziet
heb zelf ook wel veel kleren, weenie of t pastquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Is goed je mag in mijn inloopkast wonen.
Ze zijn eigenlijk te groot, moet ze nog bijknippen zelfs hahaquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo’n klein stickertje en dat past? Haha
Thnx bbyquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je plast langet dan dat je neuktquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze zijn eigenlijk te groot, moet ze nog bijknippen zelfs haha![]()
Maar ja, ik gebruik het toch alleen maar om mee te plassen dus fuck it
Heb je kleine stevige nipples of spiegeleiren?quote:
Er tussen in.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb je kleine stevige nipples of spiegeleiren?
Ik vraag dit voor prof
Wil jij die vieze praatjes even voor je houden bedanktquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb je kleine stevige nipples of spiegeleiren?
Ik vraag dit voor prof
vind haar irritantquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:26 schreef Le_Professeur het volgende:
Nicolette van dam doet ook weer leuke kleding collectie voor kindertjes wat is het toch een geweldig mens
Ik wou gewoon behulpzaam zijn zodat je straks in alle vrede kan fappen, mafkeesquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wil jij die vieze praatjes even voor je houden bedankt
"We worden ondermijnd door onze universiteiten, onze journalisten. Door de mensen die onze kunstsubsidies ontvangen en die onze gebouwen ontwerpen. En vooral worden we ondermijnd door onze bestuurders. Een kliekje omhooggevallen netwerkers, beroepsvergaderaars, mensen die nog nooit een boek hebben gelezen in hun leven en geen idee hebben wat op de lange termijn de issues zijn. Zij beheersen helaas de besluitvormingsorganen van ons land, en maken in een merkwaardige mengeling van onkunde en cynisch eigenbelang keer op keer de verkeerde keuzes. Niet lang meer!"quote:
Heb ik jou niet voor nodigquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik wou gewoon behulpzaam zijn zodat je straks in alle vrede kan fappen, mafkees
Oh, kijk de afgelopen aflevering van Tegenlicht eens.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
"We worden ondermijnd door onze universiteiten, onze journalisten. Door de mensen die onze kunstsubsidies ontvangen en die onze gebouwen ontwerpen. En vooral worden we ondermijnd door onze bestuurders. Een kliekje omhooggevallen netwerkers, beroepsvergaderaars, mensen die nog nooit een boek hebben gelezen in hun leven en geen idee hebben wat op de lange termijn de issues zijn. Zij beheersen helaas de besluitvormingsorganen van ons land, en maken in een merkwaardige mengeling van onkunde en cynisch eigenbelang keer op keer de verkeerde keuzes. Niet lang meer!"
Aldus Hitler in 38.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
"We worden ondermijnd door onze universiteiten, onze journalisten. Door de mensen die onze kunstsubsidies ontvangen en die onze gebouwen ontwerpen. En vooral worden we ondermijnd door onze bestuurders. Een kliekje omhooggevallen netwerkers, beroepsvergaderaars, mensen die nog nooit een boek hebben gelezen in hun leven en geen idee hebben wat op de lange termijn de issues zijn. Zij beheersen helaas de besluitvormingsorganen van ons land, en maken in een merkwaardige mengeling van onkunde en cynisch eigenbelang keer op keer de verkeerde keuzes. Niet lang meer!"
Dan ben ik er ook niet voor je als je velletje vast geritst zit in je gulpquote:
Heb nu gewoon joggingsbroek voor easy accessquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan ben ik er ook niet voor je als je velletje vast geritst zit in je gulp
Had niets anders van jou verwacht, boksquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:36 schreef Le_Professeur het volgende:
Tijd dat migratie aan banden wordt gelegd
Oh, dan heb ik niets gezegdquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb nu gewoon joggingsbroek voor easy access
Mogen de Marokkanen niet meer terug naar Istanbul?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Tijd dat remigratie aan banden wordt gelegd
quote:
Ik mis je nu alquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:41 schreef Cronometer het volgende:
Hey jongens ik ben een paar weken pleite. Geniet vd rust.
🙄quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:41 schreef Cronometer het volgende:
@McGrath de vlag kan uit vriendquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:41 schreef Cronometer het volgende:
Die draag ik uit gewoonte, als ik wat voor de lol wil dragen, trek ik een hawaiian aanquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niemand draagt voor zijn lol een spijkerbroek
wtfquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:59 schreef Catkiller het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)_een_dikke_jonko.htm![]()
_
Fijne vakantie en de rest slaap lekker.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:41 schreef Cronometer het volgende:
Wel gezellig zo met de famquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:59 schreef Catkiller het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)_een_dikke_jonko.htm![]()
_
Ga jequote:Op woensdag 27 maart 2019 00:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Fijne vakantie en de rest slaap lekker.
Si.quote:Op woensdag 27 maart 2019 07:39 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoi haags, schijnt bij jullie ook de zon?
Ik niet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 07:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja dat is wel iets wat ik wil leren, Spaans
Ga ik ook doen als ik klaar ben met Bahasa.quote:Op woensdag 27 maart 2019 07:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja dat is wel iets wat ik wil leren, Spaans
Lijkt mij wel een hele uitdaging trouwensquote:Op woensdag 27 maart 2019 07:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ga ik ook doen als ik klaar ben met Bahasa.
Spaans is niet zo moeilijk geloof ik.quote:Op woensdag 27 maart 2019 07:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een hele uitdaging trouwens
Dat zeggen ze wel vaker, nou ja uurtje per dag oefenen dan kom ik denk ik wel een heel eind, zal misschien niet direct een hypotheek kunnen afsluiten, maar wel een broodje en thee kunnen bestellen in een restaurantjequote:
Hoi.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hallo vrienden van het goede fantastische leven.
Al dolle pret gehad met je X-doos?quote:
Heb jij er ook zo’n zin an vandaag?quote:
Jazekerquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb jij er ook zo’n zin an vandaag?
Dat is goed om te lezen vrind. Deze jongen uiteraard ook.quote:
Snap ik. Gaat de week vandaag doormidden?quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is goed om te lezen vrind. Deze jongen uiteraard ook.
Dat zou zomaar kunnen. Gaat wel snel zeg al die weken. Bijna alweer april.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Snap ik. Gaat de week vandaag doormidden?
Het zonnetje schrijnt, de lucht is blauw en ik werd wakker met hele mooie reviews in mijn webshop. Dus mijn dag kan al niet meer stuk.quote:Op woensdag 27 maart 2019 07:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag dames en heren?
Lekker man, goed geregeld!quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het zonnetje schrijnt, de lucht is blauw en ik werd wakker met hele mooie reviews in mijn webshop. Dus mijn dag kan al niet meer stuk.
En na vandaag weekend.
En jouw dag?quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man, goed geregeld!
quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:40 schreef Rozevla het volgende:
Zoiso Madonna.
Over t paard getilde kut.
Lekkah bezig meid.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het zonnetje schrijnt, de lucht is blauw en ik werd wakker met hele mooie reviews in mijn webshop. Dus mijn dag kan al niet meer stuk.
En na vandaag weekend.
Ah het goede oude artikel 13. Misschien Remqo alles maar over laten painten.quote:
Dat zou goud zijnquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah het goede oude artikel 13. Misschien Remqo alles maar over laten painten.
Wat houd je tegen?quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:46 schreef xcachet het volgende:
Zin om gewoon in m’n badjas naar school te gaan.
Wat let je?quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:46 schreef xcachet het volgende:
Zin om gewoon in m’n badjas naar school te gaan.
Ze hebben liever dat je hem uit doet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Starende blikken. Niet zo’n fan van.
Kom naar mijn school daar word je maar een halve seconde aangekeken en daarna denken mensen boeiend en lopen ze door.quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nog niet echt aangezien het eerst allemaal shit moest downloadenquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Al dolle pret gehad met je X-doos?
Zo gaat dat niet in de Luizenmoederquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kom naar mijn school daar word je maar een halve seconde aangekeken en daarna denken mensen boeiend en lopen ze door.
Ik denk juist dat men wegkijkt omdat ze niets durven te zeggen. Eergisteren deed ik weer een shirtwissel in de toiletten (ik zweet nogal als ik fiets), kwam ineens iemand binnen (nog niet eerder gebeurd) en die keek toch wel een beetje vreemd toen ik daar in m'n blote bassie stondquote:Op woensdag 27 maart 2019 09:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zo onzeker?quote:Op woensdag 27 maart 2019 09:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waar moet ik heen?quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kom naar mijn school daar word je maar een halve seconde aangekeken en daarna denken mensen boeiend en lopen ze door.
Awquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Cachie hoeft nergens onzeker over te zijn
Dat was toch het punt?quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mij wil je niet zien als ik net uit bed kom met badjas aan hoor. Echt niet.
Ver gezocht.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:47 schreef naatje_1 het volgende:
Je vroeg, waar moet ik heen zodat ik niet word bekeken, ik zeg: mijn huis, ofwel: ik zweer plechtig dat ik je niet zal bekijken
Ik heb toch al een foto van je in mijn hoofd zitten, dus als ik die badjas vervolgens uittrek kan ik je gewoon op de tast liefkozenquote:
Daarover gesproken, hoe vaart het met je chick?quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb toch al een foto van je in mijn hoofd zitten, dus als ik die badjas vervolgens uittrek kan ik je gewoon op de tast liefkozen
Didn’t wake up like that.quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb toch al een foto van je in mijn hoofd zitten, dus als ik die badjas vervolgens uittrek kan ik je gewoon op de tast liefkozen
welke?quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarover gesproken, hoe vaart het met je chick?
Dat zie ik dan toch nietquote:
Er zijn er soortvan meerderequote:
Zou niet opeens op date ivragen als normale gesprekken al stroef gaan, maarja je kunt het proberen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er zijn er soortvan meerdereNja, één chick is meer fwb en één chick (naar wie ik steevast als museumchick heb gerefereerd, want via museummatch) dacht ik dit is relatiemateriaal en dat speelde tegelijkertijd
Maar museumchick is nu wel een beetje afgesloten.
Ik ben van plan vandaag iemand die ik echt bloedmooi vind op een soort van date te vragenVooralsnog gaat conversatie een beetje stroef tussen ons (is mijn gevoel althans), maar zowel toen ik aan de x zat als aan de 2cb werd ik in de trip op m'n gevoelens gewezen
(een autist merkt dat soort dingen nuchter niet altijd op)
Niet geschoten is altijd mis heh
Nouja, als een van de twee iets zegt dan loopt het vrij lekker, maar tot nog toe vallen er ook stiltes tussendoor, maar dat komt ook omdat ik een vraagdebiel ben en zij niet iemand die vanuit zichzelf over van alles begintquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou niet opeens op date ivragen als normale gesprekken al stroef gaan, maarja je kunt het proberen.
Wat is er leuk aan dames die net ontwaken?quote:Op woensdag 27 maart 2019 10:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zie ik dan toch niet
(al geloof ik echt niet dat je er lelijk uitziet als je net opstaat, maargoed, stiekem is mijn fetish dames die net ontwaken)
Manmanman typische r&p patiëntquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nouja, als een van de twee iets zegt dan loopt het vrij lekker, maar tot nog toe vallen er ook stiltes tussendoor, maar dat komt ook omdat ik een vraagdebiel ben en zij niet iemand die vanuit zichzelf over van alles begint
Gelukkig bestaat dit ding: The 36 Questions That Lead to Love
En die vragen zijn niet alleen maar voor dates, maar eigenlijk gewoon om iemand beter te leren kennen in het algemeen. Werkt als een tierelier.
er stond eerst gewoon, ik dacht al. En dat is ook precies wat ik doe hoor, maar zo'n vragenlijst is wel een handig middel om geen awkward stilte te laten vallen. Ken een ander stelletje dat ook die lijst heeft doorgewerkt op hun eerste dategebeuren.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Manmanman typische r&p patiënt
Het is geen hoger wiskunde, gewoon gaan en improviseren
Unglaublich
De puurheid, het idee dat je ze treft zoals ze zelf zijn zonder dat ze hun best doen om er anders uit te zienquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan dames die net ontwaken?
Mooi gesproken vriendquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De puurheid, het idee dat je ze treft zoals ze zelf zijn zonder dat ze hun best doen om er anders uit te zien
Nou, als dat stroef gaat zal ik de hint meteen incasseren. Ze is niet geïnteresseerd. Maar goed, een nee heb je en een ja kan je krijgen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er zijn er soortvan meerdereNja, één chick is meer fwb en één chick (naar wie ik steevast als museumchick heb gerefereerd, want via museummatch) dacht ik dit is relatiemateriaal en dat speelde tegelijkertijd
Maar museumchick is nu wel een beetje afgesloten.
Ik ben van plan vandaag iemand die ik echt bloedmooi vind op een soort van date te vragenVooralsnog gaat conversatie een beetje stroef tussen ons (is mijn gevoel althans), maar zowel toen ik aan de x zat als aan de 2cb werd ik in de trip op m'n gevoelens gewezen
(een autist merkt dat soort dingen nuchter niet altijd op)
Niet geschoten is altijd mis heh
Wat zwaar autistischquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
er stond eerst gewoon, ik dacht al. En dat is ook precies wat ik doe hoor, maar zo'n vragenlijst is wel een handig middel om geen awkward stilte te laten vallen. Ken een ander stelletje dat ook die lijst heeft doorgewerkt op hun eerste dategebeuren.
Ohja dat is wel nicequote:Op woensdag 27 maart 2019 11:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nouja, als een van de twee iets zegt dan loopt het vrij lekker, maar tot nog toe vallen er ook stiltes tussendoor, maar dat komt ook omdat ik een vraagdebiel ben en zij niet iemand die vanuit zichzelf over van alles begint
Gelukkig bestaat dit ding: The 36 Questions That Lead to Love
En die vragen zijn niet alleen maar voor dates, maar eigenlijk gewoon om iemand beter te leren kennen in het algemeen. Werkt als een tierelier.
Autist tot in de kistquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat zwaar autistisch
Ik vind dat echt fake interesse. Als je zelf niet eens onderwerpen kan bedenken.
Dat is ook bullshitquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou, als dat stroef gaat zal ik de hint meteen incasseren. Ze is niet geïnteresseerd. Maar goed, een nee heb je en een ja kan je krijgen.
Hoe ga je d’r op date vragen?
echt hè, mooi om te zien dat je nu gewoon UI's, TT's en onderschriften met citaten uit de policy mag nemen/maken.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
OH MIJN GOD, ZE HEBBEN JE VRIJGELATEN
Welkom op fokquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
echt hè, mooi om te zien dat je nu gewoon UI's, TT's en onderschriften met citaten uit de policy mag nemen/maken.
"Hunnie deden het ook!"quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
er stond eerst gewoon, ik dacht al. En dat is ook precies wat ik doe hoor, maar zo'n vragenlijst is wel een handig middel om geen awkward stilte te laten vallen. Ken een ander stelletje dat ook die lijst heeft doorgewerkt op hun eerste dategebeuren.
Ja, dit proef ik dus een beetjequote:Op woensdag 27 maart 2019 11:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is ook bullshit
Ik doe echt MEGA stroef bij mn crush omdat ik zoveel interesse heb, kan ook he
Mensen zijn niet creatief en ook niet bijzonder in persoonlijkhedenquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
"Hunnie deden het ook!"
Creativiteit is ver te zoeken. Alles doen volgens het boekje
Alleen maar neppe persoonlijkheden en ingestudeerde teksten
Smfh
Heb je mijn waarschuwingswelkom wel gelezen, of doe je zelfs dat niet meer?quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:37 schreef HPLC het volgende:
Ik ga niet meer in ONZ posten, naatje. Als ik die SC nu lees dan krijg ik zin om mezelf te verhangen.
Spannend, go get mquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, dit proef ik dus een beetje![]()
Er is hier in de buurt een skybar en ik heb gehoord dat je daar echt superchil kan lunchen, ga vragen of ze een keertje daar wilt lunchen
ik dacht eerst dat je ze verstuurd had, toen las ik het tweede gedeelte van de zinquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:41 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb dus bloemen thuisbezorgd, SPANNEND HE want weet nog niet van wie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |