abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185866523

Gidsregels en tips rond de herhalende leugen voor iedere autoritaire leider. Gekopieerd en toegepast door o.a. Trump, Baudet en andere pro-Rusland liefhebbers en velen die deze weg volgen.
  dinsdag 26 maart 2019 @ 21:34:32 #2
468509 _--_
In varietate concordia
pi_185866799
Toevoeging: als een regeringsleider (vooral van VS) liegt en het komt naar boven is het wereldnieuws. Maar als iemand zo vaak liegt dat het geen nieuws meer wordt kom die gene er ook mee weg.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_185867242
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 21:34 schreef _--_ het volgende:
Toevoeging: als een regeringsleider (vooral van VS) liegt en het komt naar boven is het wereldnieuws. Maar als iemand zo vaak liegt dat het geen nieuws meer wordt kom die gene er ook mee weg.
Klopt

Leugens om bestwil in landsbelang zijn natuurlijk altijd wel in geringe mate toegepast.

De overeenkomst tussen de stijl van Putin en Trump zit 'm in de intensiteit en de herhaling van de leugen en daarin is het nieuw als fenomeen. Die stijl uit het Russische 'playbook' past een Baudet ook steeds meer toe om zn aura te vergroten.

Daarom mag je iemand die dergelijke propaganda verkondigd best als product van de Russische school en een promotor van Rusland als herrijzende macht omschrijven imho.

Het jammere ervan is dat ze de eigen landen ontwrichten. De EU ligt Rusland in de weg dus zijn veel ..exits gewenst om meer invloed op de landen te krijgen en hoewel Trump sterk is als persoon is de VS nog nooit zo zwak geweest. Dat is voor de herschepping van een sterk Rusland ideaal.
  dinsdag 26 maart 2019 @ 22:05:25 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_185867309
Dit lijkt mij iets voor BNW
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_185867321
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 22:05 schreef Nikonlover het volgende:
Dit lijkt mij iets voor BNW
onderbouw maar waarom.
  dinsdag 26 maart 2019 @ 22:08:01 #6
484872 borealist
Mijn naam is Bo
pi_185867353
Effectiever is om het spreken van de waarheid simpelweg te verbieden. Dan moet iedereen liegen, en wie dan het best liegt wint.

Maar wel flauw als mensen gaan klagen dat de tegenpartij beter is in liegen.
  dinsdag 26 maart 2019 @ 22:14:03 #7
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_185867445
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 22:08 schreef borealist het volgende:
Effectiever is om het spreken van de waarheid simpelweg te verbieden. Dan moet iedereen liegen, en wie dan het best liegt wint.

Dat is de klacht niet. De klacht is hoe het de democratie ondermijnt en instabiliteit vergroot. Ook het wantrouwen, de haat.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_185867489
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 22:08 schreef borealist het volgende:

En wat vind je van het punt dat deze school van de Russen op een exportproduct begint te lijken bij Politici in landen elders, die op hun beurt de Russische regering ook nog eens tegemoet willen komen.
  dinsdag 26 maart 2019 @ 22:18:41 #9
286575 Roces18
Chef de party
pi_185867529
Kan dit verplaatst worden naar de aluhoedjes afdeling. Gr
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_185867548
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 22:18 schreef Roces18 het volgende:
Kan dit verplaatst worden naar de aluhoedjes afdeling. Gr
Dit is politieke mainstream.
  Moderator dinsdag 26 maart 2019 @ 22:20:05 #11
236264 crew  capricia
pi_185867550
Ik heb hier het boek “De weg naar onvrijheid” van Timothy Snyder nog liggen. Ga er snel aan beginnen. Moet een interessant boek zijn.

https://www.bol.com/nl/f/de-weg-naar-onvrijheid/9200000091620301/

quote:
Timothy Snyder schetst in De weg naar onvrijheid de contouren van een nieuwe wereldorde. Na de val van de Muur kwam de Koude Oorlog in 1990 definitief ten einde. Over de hele linie werd er geloofd dat de liberale democratie wereldwijd zou zegevieren. Dat bleek echter misplaatst te zijn. Met de ontwikkeling van een politiek systeem waarin fascistische ideeën gebruikt worden om de macht van de rijken te bestendigen heeft Vladimir Poetin het autoritarisme in Rusland teruggebracht. De opkomst van het populisme, de Brexit en de verkiezing van Donald Trump hebben de kwetsbaarheid van de westerse samenleving en de wankele fundamenten van de democratie genadeloos blootgelegd.
In De weg naar onvrijheid onderzoekt Snyder de bedreigingen voor onze democratie en analyseert hij de oorzaken ervan. Hij laat zien hoe we de kernwaarden van onze manier van leven beter kunnen begrijpen en hij biedt verheldering in deze tijd van grote onzekerheid.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 26 maart 2019 @ 22:23:39 #12
484872 borealist
Mijn naam is Bo
pi_185867623
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 22:14 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dat is de klacht niet. De klacht is hoe het de democratie ondermijnt en instabiliteit vergroot. Ook het wantrouwen, de haat.
Zonder vrijheid van meningsuiting is er geen democratie, en zolang de massa media oppermachtig is in het indoctrineren van het stemvee is er slechts een schijn democratie.

Dat is waar ik op doelde.
pi_185867717
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 22:23 schreef borealist het volgende:

[..]

Zonder vrijheid van meningsuiting is er geen democratie, en zolang de massa media oppermachtig is in het indoctrineren van het stemvee is er slechts een schijn democratie.

Bij een vrije mening hoort een vrije pers en als jij een heel media apparaat onder je extreme noemer gooit ben je niet voor de vrije mening maar voor een bepaalde nauwe mening die leidend moet zijn.
  dinsdag 26 maart 2019 @ 22:35:46 #14
484872 borealist
Mijn naam is Bo
pi_185867858
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 22:28 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Bij een vrije mening hoort een vrije pers en als jij een heel media apparaat onder je extreme noemer gooit ben je niet voor de vrije mening maar voor een bepaalde nauwe mening die leidend moet zijn.
De waarheid is de nauwst mogelijke en minst vrije mening. De leugen is de breedst mogelijke en meest vrije mening.

Nou zeg, als ik dit zo terug lees zijn we het zowaar met elkaar eens. ;(
  dinsdag 26 maart 2019 @ 22:42:32 #15
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_185867981
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 22:23 schreef borealist het volgende:

[..]

Heeft gewoon met wetgeving te maken (Fairness Doctrine, Telecom act) en al dan niet een sterke publieke omroep.

Dat zou al een boel schelen.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_185868232
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 22:42 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Heeft gewoon met wetgeving te maken (Fairness Doctrine, Telecom act) en al dan niet een sterke publieke omroep.

Dat zou al een boel schelen.
Ik vind buiten de discussies rondom hoge salarissen bij een enkeling om dat er weinig te klagen is over de NPO. Er is een mix van links en rechts geluid en iedereen die vindt dat zijn rechtse geluid wat toevoegt moet mooi een omroep beginnen of zich aanmelden bij WNL of de Tros.
pi_185868375
Ik las horsfighter
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 26 maart 2019 @ 23:10:39 #18
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_185868480
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 22:57 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik vind buiten de discussies rondom hoge salarissen bij een enkeling om dat er weinig te klagen is over de NPO. Er is een mix van links en rechts geluid en iedereen die vindt dat zijn rechtse geluid wat toevoegt moet mooi een omroep beginnen of zich aanmelden bij WNL of de Tros.
De NPO is te goedkoop, te commercieel ingesteld ook. Politiek wordt verslagen als een wedstrijdje. Speelt daarom types als Trump in de kaart.
Deuger, Woke & Gutmensch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')