Goed bezig! Ik wacht rustig tot na Pasen op je foto'squote:Op dinsdag 16 april 2019 21:00 schreef Claudia_x het volgende:
Hopelijk heb ik na het Paasweekeinde weer puf voor een foto-update. Er is wel veel gebeurd hier:
- Bijna alle lampen hangen.
- Bijna alle (rol-) gordijnen hangen.
- Alle dozen zijn uitgepakt en opgehaald door het verhuisdbedrijf.
- Ik heb beide trappen schoongemaakt en geschuurd (dat was véél werk omdat de trappen niet waren afgedekt en de werklui veel hebben gemorst).
Wat we dit weekeinde hopen te doen:
- Trappen verven.
- Hout bij balustrade verven.
- Badkamer verven.
- Spiegelkasten in badkamer ophangen.
Als de badkamer op orde is, zal de chaos een stuk draaglijker zijn voor mij!
De gietvloer moet er nog in, het bad moet er nog in, er moet een led-stripje worden gemonteerd en ooit moet er nog een kast komen, maar dat laatste laten we even zitten.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik wacht rustig tot na Pasen op je foto's. Moet er verder nog iets gebeuren in de badkamer?
Ja, de week van 6 mei.quote:
Na de meivakantie dus.... nog een week of 3.quote:
Onze kinderen hebben twee weken meivakantie. Ik heb die week nog vrij en mijn lief ook deels. We gaan een week in het appartement van mijn schoonouders zitten en wat leuke dingen doen in de hoofdstad.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Na de meivakantie dus.... nog een week of 3.
Zowel de badkamer als beneden? En trek je dat nog een beetje of heb je het gevoel dat je de boel pas serieus op orde kunt krijgen als die vloeren en dat bad gedaan zijn?
Daar maak ik me dan weer niet echt zorgen over omdat ik de laatste factuur niet betaal tot de pui in orde is.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:13 schreef Leandra het volgende:
De plinten van je keuken hebben die paar mm niet om omhoog te kunnen? Dat is wel balen idd.
Die pui klinkt als het meest zorgwekkende in je verhaal eigenlijk, die moet gewoon goed sluiten.
Daar heb je zo erg gelijk in. Die pui moet in orde zijn. Klaar.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar maak ik me dan weer niet echt zorgen over omdat ik de laatste factuur niet betaal tot de pui in orde is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Claudia_x op 22-04-2019 10:22:12 ]I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het resultaat is nu al heel goed, vind ik zelf. Met één keer aflakken met traplak ben ik er denk ik wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een geluksmoment: de eerste keer de pui helemaal open.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog bedenken wat we kunnen doen aan de afstap, die flink is. Ik zat te denken aan bielzen, zoiets (mijn lief vindt dit vast helemaal niks):
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Aan de andere kant: we zouden er ook iets kunnen maken dat bestand is tegen regen zodat we er onze laarzen en zo neer kunnen zetten.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Eén dag rust, morgen weer 36 km fietsen.quote:Op maandag 22 april 2019 10:18 schreef Seven. het volgende:
Zo dan, wat een bloeiend geweld in je voortuin! Kalm aan met je pootje.
Lief heeft intussen trouwens ook veel gedaan. Denk aan lampen ophangen, op en neer gaan naar de bouwmarkt, afval wegbrengen, een grasmaaier kopen en horren bestellen. Iets minder een geluksmoment: de vele muggen hier.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Mijn koppigheid is meestal wat destructief. Dus het is zeker iets om op te letten. De rest van het schilderwerk ga ik wat minder ambitieus aanpakken.quote:Op maandag 22 april 2019 09:55 schreef miss_sly het volgende:
Oh prachtigwat een fijne verrassing!
Sterkte met je been. Koppigheid kan goed zijn, maar wel goed voor jezelf blijven zorgen!I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Dat fietsen doe je neem ik aan voor de lol en niet als noodzakelijk kwaad om op je werk te komen..!quote:Op maandag 22 april 2019 10:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Eén dag rust, morgen weer 36 km fietsen.
Lief heeft intussen trouwens ook veel gedaan. Denk aan lampen ophangen, op en neer gaan naar de bouwmarkt, afval wegbrengen, een grasmaaier kopen en horren bestellen. Iets minder een geluksmoment: de vele muggen hier.Resistance is futile.![]()
Fietsen is niet bepaald een hobby van me. Ik doe het om op mijn werk te komen en om fit te blijven. Mijn basisconditie is geweldig sinds ik naar m'n werk fiets. En de locatie van ons nieuwe huis is deels uitgekozen vanwege de prachtige route naar m'n werk. Deze foto maakte ik op de eerste dag dat ik de tocht aflegde:quote:Op maandag 22 april 2019 10:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat fietsen doe je neem ik aan voor de lol en niet als noodzakelijk kwaad om op je werk te komen..!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Prachtig huis Claudia, prachtige boom ook![]()
Ik zag de foto van je pui, en ik zag gelijk zo’n houten vlonder veranda voor me, al dan niet overdekt, met lekkere loungestoelen.
Maar ik vind die bielzen ook een leuke oplossing, een natuurlijk product bij al dat steen.
[ Bericht 1% gewijzigd door Lois op 22-04-2019 17:16:19 ]En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |