Geweldige, meedenkende partijen idd.quote:Op woensdag 27 maart 2019 06:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Te vaak gaan gemeentes invoned en cannock chase bijvoorbwels inschakelen.
Meestal wel, voor gemeentes (of partijen die de gemeentelijke belastingen innen) is vaak wel wat nodig voordat ze een deurwaarder inschakelen. Vaak doen ze het zelfs in eigen beheer (BSR - rivierenland bijvoorbeeld). Al zitten er natuurlijk altijd partijen bij die het wat minder netjes doenquote:Op woensdag 27 maart 2019 07:04 schreef loni55 het volgende:
[..]
Geweldige, meedenkende partijen idd.
Mja, voordat zo'n partij ingeschakeld wordt ga ik er altijd vanuit dat er totaal geen contact is geweest met de persoon die een bedrag verschuldigd is. TS had gewoon moeten bellen; zo en zo zit het en op die datum wordt het betaald.quote:Op woensdag 27 maart 2019 07:04 schreef loni55 het volgende:
[..]
Geweldige, meedenkende partijen idd.
Dat argument gaat ook niet meer op als je al een jaar achterloopt met betalen.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:37 schreef xzaz het volgende:
[..]
Mja, voordat zo'n partij ingeschakeld wordt ga ik er altijd vanuit dat er totaal geen contact is geweest met de persoon die een bedrag verschuldigd is. TS had gewoon moeten bellen; zo en zo zit het en op die datum wordt het betaald.
Voorbeeld: vrouw ligt 3 weken in ziekenhuis; moest nog wat betalen; ik bel op met zo en zo zit het; reactie: prima, is goed rustig aan. Gewoon netjes volgens afspraak betaalt en niks aan de hand.
Ik doelde eerder op de genoemde incassobureausquote:Op woensdag 27 maart 2019 07:29 schreef noodgang het volgende:
[..]
Meestal wel, voor gemeentes (of partijen die de gemeentelijke belastingen innen) is vaak wel wat nodig voordat ze een deurwaarder inschakelen. Vaak doen ze het zelfs in eigen beheer (BSR - rivierenland bijvoorbeeld). Al zitten er natuurlijk altijd partijen bij die het wat minder netjes doen
Het is Niet altijd het geval.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:37 schreef xzaz het volgende:
[..]
Mja, voordat zo'n partij ingeschakeld wordt ga ik er altijd vanuit dat er totaal geen contact is geweest met de persoon die een bedrag verschuldigd is. TS had gewoon moeten bellen; zo en zo zit het en op die datum wordt het betaald.
Voorbeeld: vrouw ligt 3 weken in ziekenhuis; moest nog wat betalen; ik bel op met zo en zo zit het; reactie: prima, is goed rustig aan. Gewoon netjes volgens afspraak betaalt en niks aan de hand.
Eens.quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat argument gaat ook niet meer op als je al een jaar achterloopt met betalen.
Want dat is natuurlijk het probleem hè, het gaat niet om die ene betaling die TS net niet kon doen toen hij in het ziekenhuis lag, het gaat om het feit dat hij die ene betaling al meer dan een jaar geleden had moeten doen.
En daar zal hij ook gewoon post van de gemeente over gehad hebben, al dan niet in de vorm van aanmaningen en/of boetes.
Eens.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |