abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185870211
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 06:39 schreef Renesite het volgende:

[..]

Te vaak gaan gemeentes invoned en cannock chase bijvoorbwels inschakelen.
Geweldige, meedenkende partijen idd.
  Moderator woensdag 27 maart 2019 @ 07:29:46 #77
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_185870330
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 07:04 schreef loni55 het volgende:

[..]

Meestal wel, voor gemeentes (of partijen die de gemeentelijke belastingen innen) is vaak wel wat nodig voordat ze een deurwaarder inschakelen. Vaak doen ze het zelfs in eigen beheer (BSR - rivierenland bijvoorbeeld). Al zitten er natuurlijk altijd partijen bij die het wat minder netjes doen
  woensdag 27 maart 2019 @ 11:37:40 #78
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_185873822
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 07:04 schreef loni55 het volgende:

[..]

Mja, voordat zo'n partij ingeschakeld wordt ga ik er altijd vanuit dat er totaal geen contact is geweest met de persoon die een bedrag verschuldigd is. TS had gewoon moeten bellen; zo en zo zit het en op die datum wordt het betaald.

Voorbeeld: vrouw ligt 3 weken in ziekenhuis; moest nog wat betalen; ik bel op met zo en zo zit het; reactie: prima, is goed rustig aan. Gewoon netjes volgens afspraak betaalt en niks aan de hand.
  woensdag 27 maart 2019 @ 11:55:35 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185874180
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 11:37 schreef xzaz het volgende:

[..]

Mja, voordat zo'n partij ingeschakeld wordt ga ik er altijd vanuit dat er totaal geen contact is geweest met de persoon die een bedrag verschuldigd is. TS had gewoon moeten bellen; zo en zo zit het en op die datum wordt het betaald.

Voorbeeld: vrouw ligt 3 weken in ziekenhuis; moest nog wat betalen; ik bel op met zo en zo zit het; reactie: prima, is goed rustig aan. Gewoon netjes volgens afspraak betaalt en niks aan de hand.
Dat argument gaat ook niet meer op als je al een jaar achterloopt met betalen.
Want dat is natuurlijk het probleem hè, het gaat niet om die ene betaling die TS net niet kon doen toen hij in het ziekenhuis lag, het gaat om het feit dat hij die ene betaling al meer dan een jaar geleden had moeten doen.
En daar zal hij ook gewoon post van de gemeente over gehad hebben, al dan niet in de vorm van aanmaningen en/of boetes.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_185874376
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 07:29 schreef noodgang het volgende:

[..]

Meestal wel, voor gemeentes (of partijen die de gemeentelijke belastingen innen) is vaak wel wat nodig voordat ze een deurwaarder inschakelen. Vaak doen ze het zelfs in eigen beheer (BSR - rivierenland bijvoorbeeld). Al zitten er natuurlijk altijd partijen bij die het wat minder netjes doen
Ik doelde eerder op de genoemde incassobureaus
pi_185874384
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 11:37 schreef xzaz het volgende:

[..]

Het is Niet altijd het geval.
  woensdag 27 maart 2019 @ 12:17:36 #82
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_185874648
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 11:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat argument gaat ook niet meer op als je al een jaar achterloopt met betalen.
Want dat is natuurlijk het probleem hè, het gaat niet om die ene betaling die TS net niet kon doen toen hij in het ziekenhuis lag, het gaat om het feit dat hij die ene betaling al meer dan een jaar geleden had moeten doen.
En daar zal hij ook gewoon post van de gemeente over gehad hebben, al dan niet in de vorm van aanmaningen en/of boetes.
Eens.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 12:04 schreef loni55 het volgende:

[..]

Het is Niet altijd het geval.
Eens.
pi_185879314
https://www.schuldinfo.nl/index.php?id=102#c734

Contact opnemen , briefje invullen en bewijs toesturen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: