quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
niet zo zeuren over druk die je jezelf oplegt
Hoe kan je nou weer rekening houden met dat soort bullshit als jij bezig bent met baren, lekker boeiend dat de rest van de buurt wakker wordt.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou aan het einde zei ik wel van dat ze hem eruit moesten trekken. Mocht niet zoveel geluid maken want het was nacht en ochtend en mensen sliepen enzo.
Shi shakespeare ofzo?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:33 schreef JimmyDean het volgende:
Is er iemand hier geinteresseerd in literatuur? Ik heb een hele stapel boeken over Engelstalige literatuur die je voor een tientje mag ophalen.
Ik maak een rondreis.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waarom trek je een bikini aan in de regen?
Doe dan een wetsuit
Was in het ziekenhuis en op zich snap ik het wel. Die vrouwen liggen daar ook hoogzwanger en medisch opgenomen te zijn. Die moeten gewoon kunnen rusten dus hield daar wel rekening mee tussen 3 en 6.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe kan je nou weer rekening houden met dat soort bullshit als jij bezig bent met baren, lekker boeiend dat de rest van de buurt wakker wordt.
Zelf heb ik geen interesse, maar je kan het hier proberen:quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:33 schreef JimmyDean het volgende:
Is er iemand hier geinteresseerd in literatuur? Ik heb een hele stapel boeken over Engelstalige literatuur die je voor een tientje mag ophalen.
Oh leuk, naar welke oorden?quote:
Knap, een kussen of stok lijkt me ook niet handig als je moet puffen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:36 schreef Myrr het volgende:
[..]
Was in het ziekenhuis en op zich snap ik het wel. Die vrouwen liggen daar ook hoogzwanger en medisch opgenomen te zijn. Die moeten gewoon kunnen rusten dus hield daar wel rekening mee tussen 3 en 6.
Sta 5 treden hoger dan jij op de sociale ladderquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:34 schreef Myrr het volgende:
Vind Mario wel een mooie naam voor een kamper.
Je bent welkom hier maar ik ga je niet volgen naar allerhande verre oorden.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:37 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Hou ik voor me met al die stalkers
Desalniettemin nog steeds flink onder mij.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sta 5 treden hoger dan jij op de sociale ladder
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:33 schreef JimmyDean het volgende:
Alsof we je allemaal achterna reizenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:37 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Hou ik voor me met al die stalkers
Wat is hier?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je bent welkom hier maar ik ga je niet volgen naar allerhande verre oorden.
Nou dat interesseert iemand hier.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sta 5 treden hoger dan jij op de sociale ladder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |