Ik moet voor zondag nog inpakken. Huis cleanen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:20 schreef Myrr het volgende:
Moet nog de badkamer schoon maken. Werktekening maken (hahahahaha), en nog wat dingen voorbereiden voor een performance. Die trap moet vrijdag af en het frame moet metaal en bluh geen zin om te zagen lassen slijpen. Voor vrijdag dus. Lol.
Haha.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:21 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik moet voor zondag nog inpakken. Huis cleanen.
Thats all.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:20 schreef Myrr het volgende:
Moet nog de badkamer schoon maken. Werktekening maken (hahahahaha), en nog wat dingen voorbereiden voor een performance. Die trap moet vrijdag af en het frame moet metaal en bluh geen zin om te zagen lassen slijpen. Voor vrijdag dus. Lol.
Waarom lach je zo hard?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:20 schreef Myrr het volgende:
Ja ook goedquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben niet per se gelukkig, gewoon normaal denk ik haha
Ja wat moet ik dan doen huilen. Heb bij bevalling niet eens gehuild.quote:
T regent waar ik heen ga.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Haha.
Fuck you. Hoop dat je stikt in je bikini.
Niets mis mee meidquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja wat moet ik dan doen huilen. Heb bij bevalling niet eens gehuild.
Huilen.
Nee huil wel van die feelgood filmpjes. Of mensen die dood gaan ofzo.
Waarom trek je een bikini aan in de regen?quote:
Ja maar wat is er grappig aan een werktekeningquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja wat moet ik dan doen huilen. Heb bij bevalling niet eens gehuild.
Huilen.
Nee huil wel van die feelgood filmpjes. Of mensen die dood gaan ofzo.
Nou aan het einde zei ik wel van dat ze hem eruit moesten trekken. Mocht niet zoveel geluid maken want het was nacht en ochtend en mensen sliepen enzo.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar wat is er grappig aan een werktekening
Mijn moeder zegt dit ook altijd, zo irritant alsof je maar moet huilen als je niet moet lachen.
Schreeuwde je het uit? Zo'n lekkere oerkreet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |