Dankje voor dit verhaal, had ik niet willen missen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:54 schreef rival het volgende:
Ik kan koken maar ik kan geen boodschappen doen.
Ging een biefstuk bakken en kwam erachter dat ik geen roomboter in huis had.
Dus deed ik het op zn Loetjes, met margarine.
Had ik per ongeluk Halvarine in huis staan
Bij 't Hart hebben ze ontzettend lekkere nacho'squote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:27 schreef steelhead het volgende:
[..]
Zeker.
Welke tent raad jij aan in Breda?
'T Hart en de Vulling zijn leuk idd. Lekker op het terras mensen kijken.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Bij 't Hart hebben ze ontzettend lekkere nacho's
Bij de speeltuin goede muziek, en meestal ga ik in de Vulling een biertje pakken en potje poolen
Is wat meer rock muziek enzo (the doors, lynyrd skynyrd, David Bowie, Janis Joplin, jimmi Hendrix etc) is altijd wel leukquote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:16 schreef steelhead het volgende:
[..]
'T Hart en de Vulling zijn leuk idd. Lekker op het terras mensen kijken.
De Speeltuin ken ik niet. Lijkt me wat hier vroeger cafe Extase was en nu Little Devil is. Of de Altstadt in Eindhoven.
Tijd om te eten danquote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:20 schreef Samzz het volgende:
Ik heb wel trek in danish nu. Maar ik heb momenteel trek in alles.
Ja. Goede pizza, Grieks, friet, al het slechte etenquote:
Ow nice. Daar is allemaal heulemaal niks mis meequote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is wat meer rock muziek enzo (the doors, lynyrd skynyrd, David Bowie, Janis Joplin, jimmi Hendrix etc) is altijd wel leuk
Nee zeker niet. En je kan daar super lekkere niet-normaal-te-eten broodjes hamburger kopen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:32 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ow nice. Daar is allemaal heulemaal niks mis mee
Nicequote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee zeker niet. En je kan daar super lekkere niet-normaal-te-eten broodjes hamburger kopen.
Moet nog eventjes werken en dan ga ik nog eerst met de honden weg.quote:
ah kijk. Dat laatste lijkt me niet heel erg trouwens.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet nog eventjes werken en dan ga ik nog eerst met de honden weg.
Van vlamtosti's krijg ik de hikquote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:37 schreef steelhead het volgende:
[..]
Nice. In Extase hadden ze alleen maar Tosties, al was de vlammen tostie wel
.
In de Cul de Sac hier halen ze het eten bij de Rib's factory. Ook een oplossing. Daar draaien ze wat alternatiever, maar ook de Beatles bv. Alleen zo nu en dan ook hip hop.
Zeker niet, lekker fietsenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:39 schreef steelhead het volgende:
[..]
ah kijk. Dat laatste lijkt me niet heel erg trouwens.
Yes, iig niet de enige die dat heeftquote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Van vlamtosti's krijg ik de hik
En bij mij kan de hik niet normaal lang aanhouden, dus waag me daar niet meer aan.
Hiphop kan ook wel leuk zijn. Ligt er alleen aan wat. Bij mij is mijn muziek keuze afhankelijk in wat voor mood ik ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |