Hier ook niet.quote:Op woensdag 27 maart 2019 22:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja ongetwijfeld.....ben blij dat ik zelf zo niet ben...
Naarmate je ouder wordt leer je dat wel inderdaad....quote:Op woensdag 27 maart 2019 23:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier ook niet.
Vroeger wel wat meer maar gelukkig aan kunnen werken.
Nog even en door de EU bemoeienis is het helemaal achterlijk qua tijdenquote:Op donderdag 28 maart 2019 07:03 schreef quickstepster het volgende:
En het is licht net na opstaan!Na dit weekend ook niet meer
Geen klok verzetten meer?quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nog even en door de EU bemoeienis is het helemaal achterlijk qua tijden
Hoop dat ze niet meegaan in die gekte en het gewoon zo laten.quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Geen klok verzetten meer?
Laten we het hopen
Beslissing is uitgesteld tot 2021, dus dat duurt nog wel evenquote:Op donderdag 28 maart 2019 07:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nog even en door de EU bemoeienis is het helemaal achterlijk qua tijden
Nou, overheid en dingen regelen zijn twee dingen die niet zo goed samengaan.quote:Op donderdag 28 maart 2019 07:40 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Beslissing is uitgesteld tot 2021, dus dat duurt nog wel even
Wat fijn dat we er weer zijn?quote:Op donderdag 28 maart 2019 08:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mogguh vriendjes en vriendinnetjes!
Ik wil wel komen helpen hoor, maar heb straks weer een 'date' met m'n fysiotherapeutquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:00 schreef quickstepster het volgende:
Is het al weekend? Werk is bleh deze week.
Tweede......en hij laat me thuis ook oefeningen doen dus ja......quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:03 schreef S95Sedan het volgende:
Hoeveelste date is dit? En denk je dat er potentie in zit op een vervolg?
Fysiotherapie met een happy ending. How very interesting.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tweede......en hij laat me thuis ook oefeningen doen dus ja......![]()
Die laatste loodjes weten je op een of andere manier altijd te vinden net voordat je op vakantie gaatquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:08 schreef quickstepster het volgende:
Hahahaik heb gewoon werkblues omdat ik eind volgende week op vakantie ga. Iets met laatste loodjes
Jaloers?quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:08 schreef STING het volgende:
[..]
Fysiotherapie met een happy ending. How very interesting.
Ha ha goedzo!quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:11 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, het was dan ook niet sarcastisch bedoeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |