Net zoals Unicorns zeker.quote:
Mwa, beetje gestopt met zoeken.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Duidelijk gevalletje 'nog niet de juiste gevonden'
Valt best mee, mannen zijn tenminste nog simpel en snel tevredenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha......jullie mannen zijn ook gewoon rare wezens
Be yourself......unless you are a unicorn......than be a unicorn!quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Net zoals Unicorns zeker.
[..]
Mwa, beetje gestopt met zoeken.
[..]
Valt best mee, mannen zijn tenminste nog simpel en snel tevreden
Wijze woordenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Be yourself......unless you are a unicorn......than be a unicorn!
Veel gedoe voor weinig resultaat om het zo maar bot te zeggen.quote:
Daarom vindt ik wellicht ook niemand, want unicornquote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik zou het zo niet op je t-shirt laten printen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 23:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Klinkt goedquote:Op woensdag 27 maart 2019 08:17 schreef quickstepster het volgende:
Goeiemorgen!
Avondje tussendoor was een groot succes, voelde heel fijn en vertrouwd en we zaten elkaar niet in de weg bij het ochtendritueel. Ik zie dit wel vaker gebeuren![]()
En succes Hestia
Goedemorgenquote:Op woensdag 27 maart 2019 08:17 schreef quickstepster het volgende:
Goeiemorgen!
Avondje tussendoor was een groot succes, voelde heel fijn en vertrouwd en we zaten elkaar niet in de weg bij het ochtendritueel. Ik zie dit wel vaker gebeuren![]()
En succes Hestia
Dat is fijn QS!quote:Op woensdag 27 maart 2019 08:17 schreef quickstepster het volgende:
Goeiemorgen!
En succes Hestia
Zoveel liefdequote:Op woensdag 27 maart 2019 09:36 schreef quickstepster het volgende:
Hadden het ook over dat met het normale werkschema, we tegelijkertijd zouden opstaan hier![]()
Nu weer hard aan het werk, voelt toch minder vervelend na een goede start![]()
Weleens bij cliënt gehad dat ik later nog zag dat het dekbed niet helemaal recht lag......dat je het dan recht trekt en ineens miauuuuw hoortquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:36 schreef Sarabi het volgende:
Bed verschonen met katten....altijd weer een uitdaging
Dat een van de spoken in de dekbedovertrek kruipt en een ander onder de hoes van de topperquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:36 schreef Sarabi het volgende:
Bed verschonen met katten....altijd weer een uitdaging
Yepquote:Op woensdag 27 maart 2019 10:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Weleens bij cliënt gehad dat ik later nog zag dat het dekbed niet helemaal recht lag......dat je het dan recht trekt en ineens miauuuuw hoort
Slim!!quote:Op woensdag 27 maart 2019 11:15 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb speciale kleden voor op bed voor de katten en daar mogen ze dan op liggen
Gelukkig kunnen 3 katten echt geen 180x200cm beslaan. Ze proberen het wel! Werd vanochtend wakker met lief tegen mijn rug aan, kat 1 tegen mijn borst en kat 2 op mijn voeten. Gelukkig had kat 3 een ander plekje gevondenquote:Op woensdag 27 maart 2019 11:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nog even en QS slaapt op de bank en de katten in bed
Volle bak wel.......benieuwd hoe dat zal zijn als zijn katten er ook bij zijnquote:Op woensdag 27 maart 2019 12:05 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Slim!!
[..]
Gelukkig kunnen 3 katten echt geen 180x200cm beslaan. Ze proberen het wel! Werd vanochtend wakker met lief tegen mijn rug aan, kat 1 tegen mijn borst en kat 2 op mijn voeten. Gelukkig had kat 3 een ander plekje gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |