Ja dat zei hijquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..].
Andere kant van de wereld? Wat.
[..]
Ik denk 30.
Mijn pencil is een stukkie groter geworden door jouw collectiequote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee gekkie. Mijn collectie is een stukkie groter geworden met wat pencils.
Verrassendquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:34 schreef Chloroform het volgende:
Eerlijk, zou wel op Thierry's gezicht willen zitten
zodat ie zijn bek een keer houdt?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:34 schreef Chloroform het volgende:
bah die mental imagequote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:34 schreef Chloroform het volgende:
Ja hoor. Heb twee inbouwkasten.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja dat zei hij
Dertig tjonge, genoeg plek om alles mooi op te hangen?
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mijn pencil is een stukkie groter geworden door jouw collectie
Ahw cute ditquote:
But why.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:34 schreef Chloroform het volgende:
Hey bffquote:
townes is wel klasse, maar ben je de 40 al gepasseerd?quote:
Zodat ie me kan likken natuurlijk, sjeezquote:
Ik ook wel een half uurtje ofzo. Wel goed tussen mijn asscheeks zodat 'ie geen zuurstof krijgt.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:34 schreef Chloroform het volgende:
Zoveel Nederlands?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:35 schreef Zosk het volgende:
Thierry is gewoon een mooie vent, ik kan er alleen maar om lachen dat zoveel Nederlands zo moeilijk doen
Ik vind m een nare uitstraling hebbenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:35 schreef Zosk het volgende:
Thierry is gewoon een mooie vent, ik kan er alleen maar om lachen dat zoveel Nederlands zo moeilijk doen
Ja ik mag dat welquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind m een nare uitstraling hebben. Beetje psychopatisch of zo.
Ja maar waarom. Engerd is ie, imo.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zodat ie me kan likken natuurlijk, sjeez
Mentaal al lang.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
townes is wel klasse, maar ben je de 40 al gepasseerd?
Hij hoeft niet dood hequote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:36 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ook wel een half uurtje ofzo. Wel goed tussen mijn asscheeks zodat 'ie geen zuurstof krijgt.
Ben jij die chick die in Amsterdam hahaquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:36 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ook wel een half uurtje ofzo. Wel goed tussen mijn asscheeks zodat 'ie geen zuurstof krijgt.
Vind t ook geen knapperdquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha ja groetjes vanuit de bajes.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben jij die chick die in Amsterdam haha
In een wereld waar liefde overheerstquote:
Bel me wanneer hij niet kanquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:34 schreef Chloroform het volgende:
Blijkbaar was hij altijd al zo...quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat waarom? Ken je het concept orgasmequote:
Ene foto is ie best okay, maar dan kom ik er weer een tegen waardoor ik aan the Shinig moet denkenquote:
Er zal vast wel iemand tussen zitten die ik knap vind maar geen idee wiequote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
wie is meer jouw type in de tweede kamer?
Alsof je jezelf ziet ofniet hahaquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Blijkbaar was hij altijd al zo...
Hilarisch fragment. Bijzondere kerel.
Ja. Maar nog steeds. Waarom. Enge gast.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat waarom? Ken je het concept orgasme
ahwquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In een wereld waar liefde overheerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |