Niet nodig dit hahaquote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
is zijn ideale tijdperk, toen werden donkere mensen nog niet getolereerd
Een bikinitop die je borsten optisch kleiner doet lijkenquote:
Heb zo wel mijn voorkeurquote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lijkt soms wel een obsessie met die tijd
Zeker.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij hebt er wel echt veel verstand van he
Die eerstequote:
Zou voetbalwedstrijden niet graag in zwart-wit kijken anders hahaquote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb zo wel mijn voorkeur
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik woon niet in de bewoonde wereldquote:
Ik wil wel gewoon een werkend toilet hebben als het even kan.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nog genoeg plekken op de wereld waar je terug in de tijd kan
Mooi dat zoiets kan.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik woon niet in de bewoonde wereld.
Ik was zaterdag mijn sleutel kwijtgeraakt en die lag vandaag op t bankje bij mijn deur. Dat dan weer wel.
Nee gekkie. Mijn collectie is een stukkie groter geworden met wat pencils.quote:
Ik woon nog op zo'n plek waar je de deur niet op slot hoeft te doen en je auto met de ramen open kunt laten staan.quote:
Ja, wat is het nouquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik wil wel gewoon een werkend toilet hebben als het even kan.
Ironisch genoeg vindt hij zeeland te ver weg na de langeafstandsrelatie met een meisje aan de andere kant van de wereldquote:
Hoeveel jurken heb je nu totaal?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee gekkie. Mijn collectie is een stukkie groter geworden met wat pencils.
Ik heb nooit gezegd dat vroeger alles beter was.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, wat is het nou
Wel alle gemakken van nu, maar toch lopen janken dat vroeger alles beter was
MIJN BLOED KOOKT
Dankzij de EU hoeven de Duitsers geen militairen meer in te zetten om ons land te overheersen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik woon nog op zo'n plek waar je de deur niet op slot hoeft te doen en je auto met de ramen open kunt laten staan.
Totdat de Duitsers komen. Dan niet meer.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ironisch genoeg vindt hij zeeland te ver weg na de langeafstandsrelatie met een meisje aan de andere kant van de wereld
Ik denk 30.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoeveel jurken heb je nu totaal?
Potverdomme in mijn stad.. Turkse jongens MAROKKAANSE jongens die niet die turken niet die marokkanen beroven, maar uw en mijn oude vrouwtjes. En de politie..wat doen die er aan? HELEMAAL NIKS. Die zeggen als u dat zegt discrimineert u. En dat verwoord ik van het Nederlandse volk en ik sta ervoor.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik woon nog op zo'n plek waar je de deur niet op slot hoeft te doen en je auto met de ramen open kunt laten staan.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Potverdomme in mijn stad.. Turkse jongens MAROKKAANSE jongens die niet die turken niet die marokkanen beroven, maar uw en mijn oude vrouwtjes. En de politie..wat doen die er aan? HELEMAAL NIKS. Die zeggen als u dat zegt discrimineert u. En dat verwoord ik van het Nederlandse volk en ik sta ervoor.
Dit land is het ZAT
Is het niet fantastisch.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dankzij de EU hoeven de Duitsers geen militairen meer in te zetten om ons land te overheersen.
ben benieuwdquote:Op dinsdag 26 maart 2019 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee gekkie. Mijn collectie is een stukkie groter geworden met wat pencils.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |