Damnquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn dan zou ik vandaag nog mijn boedeltje inpakken en naar Nieuw Zeeland verhuizen.
Volgens mij ben jij degene die hier haat hoor, doorsnee huismoeder.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Is toch gewoon een horkenfoto. Niet zo haten man lelijkerd.
Je bent gewoon jaloers omdat jij niet zo mooi blank bentquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Lekker charmant die foto op de bank. Nederlanders blijven echt boeren.
🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:23 schreef Myrr het volgende:
Altijd gelijk helemaal persoonlijk en mad worden die 2Nutz
Wil daar gewoon in open in zijnquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Damn
[..]
Volgens mij ben jij degene die hier haat hoor, doorsnee huismoeder.
#browniequote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat jij niet zo mooi blank bent
Hij boeit me geen reet meer. Liefde is weg.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jaartje minimaal. Kon pas ma 3 jaar zeggen dat hij echt echt uit mijn systeem was qua het doet me niets om hem tegen te komen.
Haai moppiequote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:24 schreef Myrr het volgende:
Tevens is die terrorist Australisch maar ik bemoei niet.
Is je goed recht natuurlijk. Hier kan dat.quote:
Ze ziet er niet uit nee.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Is toch gewoon een horkenfoto. Niet zo haten man lelijkerd.
Actie reactie toch vriendquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is je goed recht natuurlijk. Hier kan dat.
Dit is een lelijke vrouw hoor.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat jij niet zo mooi blank bent
Heb je wel vaker bij Nederlandersquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:27 schreef Myrr het volgende:
Dat ze lelijk is boeit niet eens, die foto is gewoon echt boers.
Ja dat moet slijten.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:25 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Hij boeit me geen reet meer. Liefde is weg.
Maar ik kom achter bepaalde leugens, alsof ik nu pas wakker ben en daar walg ik zo erg van. Ben zo boos op mijzelf dat ik shit gepikt heb. Droom er zelfs over en dan is mijne hele dag weer kut.
Ahh dat dromen is echt kutquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:25 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Hij boeit me geen reet meer. Liefde is weg.
Maar ik kom achter bepaalde leugens, alsof ik nu pas wakker ben en daar walg ik zo erg van. Ben zo boos op mijzelf dat ik shit gepikt heb. Droom er zelfs over en dan is mijne hele dag weer kut.
Zeker weten makkerquote:
Ik heb meer met kontjesquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
De vrouwen komen weer met haat en nijd en de mannen vinden de tieten wel mooi
[..]
Zeker weten makker
Doorsnee huismoeder is hoe je vriendin eruit ziet terwijl ze niet eens gebaard heeft.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Damn
[..]
Volgens mij ben jij degene die hier haat hoor, doorsnee huismoeder.
word een beetje moe van die geforceerde feministen act van Myrrquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
De vrouwen komen weer met haat en nijd en de mannen vinden de tieten wel mooi
Ja, die zie je daar helaas niet.quote:
Iemand is flink mad en aan het carenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Doorsnee huismoeder is hoe je vriendin eruit ziet terwijl ze niet eens gebaard heeft.
Die is sinds haar kind wel echt ziek zuur geworden ja damnquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
word een beetje moe van die geforceerde feministen act van Myrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |