Ademen is al te veelquote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij doet wel veel niet heb ik begrepen
nee hoor, ik zit de hele dag in de SC maar het was sloom dus dat was het eerste KLB topic buiten de SC om die ik heb gelezen in zo'n 2 wekenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:44 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
En dus struin je de topics af om mensen erbij te naaien bij de blauwenwit voetje halen ofzo. Fijne dag
Liever een bruine eikelquote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:46 schreef Der_Mann het volgende:
maar helpt het witte voetje halen? @:haags_kwartiertje
goed bezigquote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:54 schreef Le_Professeur het volgende:
Dying Light
Dying Light: The Following
Is goed, feeder.quote:
Niets mis meequote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
@:gianni https://www.instagram.com/p/BvZg5PoA0Uc/?utm_source=ig_embed
Lekker charmant die foto op de bank. Nederlanders blijven echt boeren.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
@:gianni https://www.instagram.com/p/BvZg5PoA0Uc/?utm_source=ig_embed
Jaartje minimaal. Kon pas ma 3 jaar zeggen dat hij echt echt uit mijn systeem was qua het doet me niets om hem tegen te komen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:19 schreef Cronometer het volgende:
Hoelang duurt het om de shit die je ex je heeft aangedaan te vergeten?
Mevrouwtje wijdbeens inderdaadquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Lekker charmant die foto op de bank. Nederlanders blijven echt boeren.
Eens.quote:
Jup, alle Nederlanders blijven boeren.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Lekker charmant die foto op de bank. Nederlanders blijven echt boeren.
Is toch gewoon een horkenfoto. Niet zo haten man lelijkerd.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eens.
[..]
Jup, alle Nederlanders blijven boeren.
En iedereen uit Nieuw Zeeland is een rechts extremist die moslims afknalt.
koekoek.
Als dat zo zou zijn dan zou ik vandaag nog mijn boedeltje inpakken en naar Nieuw Zeeland verhuizen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eens.
[..]
Jup, alle Nederlanders blijven boeren.
En iedereen uit Nieuw Zeeland is een rechts extremist die moslims afknalt.
koekoek.
2NutZ is toevallig een HELE mooie manquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Is toch gewoon een horkenfoto. Niet zo haten man lelijkerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |