abonnement Unibet Coolblue
pi_190117575
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 14:57 schreef Nanuke het volgende:
Ach ja, ieder zo z'n prijs voor gemak. :)
En dat is natuurlijk prima. Was geensinds mijn bedoeling om iemand daar op aan te kijken. :@
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190117591
quote:
2s.gif Op maandag 25 november 2019 15:31 schreef Lonaa het volgende:

En dat is natuurlijk prima. Was geensinds mijn bedoeling om iemand daar op aan te kijken. :@
Zo kwam het ook niet over hoor.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_190117603
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 15:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zo kwam het ook niet over hoor.
Mooi. O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190117902
quote:
2s.gif Op maandag 25 november 2019 15:31 schreef Lonaa het volgende:

[..]

En dat is natuurlijk prima. Was geensinds mijn bedoeling om iemand daar op aan te kijken. :@
Zo kwam het niet over hoor.

Ik begrijp nanuk ook best goed. Zeker als je ook nog kinderen erbij hebt en man is aan het werk.

Fijn dat dit soort dingen ook bestaan.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_190119302
Wij gourmetten trouwens met deze borden. Waardoor de lucht niet ook nog 3 dagen in je huis blijft hangen.

Ik voelde me verder niet aangevallen hoor. Mijn voorkeur zou ook uitgaan naar een leuk feestmaal, maar dat is dit jaar zo onhandig. En dan maak ik me snel veel te druk en is de lol er gauw af. Dikke kans dat ik nu uit verveling voor overdag hapjes maak, maar zo niet is het ook prima. Dat maakt mijn kerst nu al relaxt. ;)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_190119444
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 17:08 schreef Nanuke het volgende:
Wij gourmetten trouwens met deze borden. Waardoor de lucht niet ook nog 3 dagen in je huis blijft hangen.

Ik voelde me verder niet aangevallen hoor. Mijn voorkeur zou ook uitgaan naar een leuk feestmaal, maar dat is dit jaar zo onhandig. En dan maak ik me snel veel te druk en is de lol er gauw af. Dikke kans dat ik nu uit verveling voor overdag hapjes maak, maar zo niet is het ook prima. Dat maakt mijn kerst nu al relaxt. ;)
Gelijk heb je!

Ik vind gourmetten/steengrillen btw wel leuk om te doen. Doe het in mijn eentje ook gewoon :@
Maar met een groepje is ook leuk en ik hoef niet steeds de keuken dan in.

En ik hou van kneuterigheid :@

De lucht is er trouwens altijd zo uit. Gewoon balkondeur open van de eetkamer als we klaar zijn. Alle andere deuren dicht natuurlijk :P

Grappig setje trouwens bij BOL, kende ik nog niet. Heb zelf zo’n ding met onder gourmetpannetjes en boven grillplaat en steengrillplaat.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 25 november 2019 @ 18:20:46 #157
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_190120372
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 17:18 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Gelijk heb je!

Ik vind gourmetten/steengrillen btw wel leuk om te doen. Doe het in mijn eentje ook gewoon :@

:D _O_
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_190120459
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 17:08 schreef Nanuke het volgende:
Wij gourmetten trouwens met deze borden. Waardoor de lucht niet ook nog 3 dagen in je huis blijft hangen.

Ik voelde me verder niet aangevallen hoor. Mijn voorkeur zou ook uitgaan naar een leuk feestmaal, maar dat is dit jaar zo onhandig. En dan maak ik me snel veel te druk en is de lol er gauw af. Dikke kans dat ik nu uit verveling voor overdag hapjes maak, maar zo niet is het ook prima. Dat maakt mijn kerst nu al relaxt. ;)
Bril-jante borden _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_190136698
Hier ook de hf kerstbox besteld, vond de prijs wel meevallen bij 8 personen.

Alleen een beetje jammer dat ik voor 10 personen moest bestellen en je dus maar max 8 personen per box hebt en dus een box van 2 personen tegen volle mep moet bijbestellen :')
pi_190153498
Er zit een onbenullig ingrediënt niet in mijn HF box omdat ze dat niet geleverd kregen. Het staat nog wel in mijn koelkast. Als troost een grote reep chocolade en een briefje dat het geld voor het gerecht terug gestort gaat worden. Is dat dan een euro of zo of het hele bedrag? :o Want alle overige ingrediënten waar je het mee kan maken zijn dus wel gewoon geleverd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_190153824
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 17:20 schreef Isabeau het volgende:
Er zit een onbenullig ingrediënt niet in mijn HF box omdat ze dat niet geleverd kregen. Het staat nog wel in mijn koelkast. Als troost een grote reep chocolade en een briefje dat het geld voor het gerecht terug gestort gaat worden. Is dat dan een euro of zo of het hele bedrag? :o Want alle overige ingrediënten waar je het mee kan maken zijn dus wel gewoon geleverd.
Dude :o
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190153932
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 17:20 schreef Isabeau het volgende:
Er zit een onbenullig ingrediënt niet in mijn HF box omdat ze dat niet geleverd kregen. Het staat nog wel in mijn koelkast. Als troost een grote reep chocolade en een briefje dat het geld voor het gerecht terug gestort gaat worden. Is dat dan een euro of zo of het hele bedrag? :o Want alle overige ingrediënten waar je het mee kan maken zijn dus wel gewoon geleverd.
Nog nooit op die manier meegemaakt. Wel per ongeluk ontbrekende ingrediënten maaar dan kreeg ik een deel van het bedrag terug. Ook niet verkeerd, want van bij voorbeeld 3 euro kan ik best een mooie ui kopen.

Ook wel eens geld voor het hele gerecht teruggekregen, maar toen was de kip bedorven en dat vervang je niet zomaar.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_190154032
quote:
2s.gif Op woensdag 27 november 2019 17:37 schreef Lonaa het volgende:

Dude :o
Ja, kappertjes ontbreken :')

Briefje zegt: "Je krijgt het bedrag voor dit gerecht terug als tegoed op je account. Dit wordt automatisch toegevoegd, hier hoef je niets voor te doen"

Klinkt als het hele gerecht. Voor wat kappertjes :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_190154050
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 17:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, kappertjes ontbreken :')

Briefje zegt: "Je krijgt het bedrag voor dit gerecht terug als tegoed op je account. Dit wordt automatisch toegevoegd, hier hoef je niets voor te doen"

Klinkt als het hele gerecht. Voor wat kappertjes :')
Als ze dat doen: netjes ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_190154052
Maar, ben je nu wel getroost?
pi_190154059
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2019 17:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, kappertjes ontbreken :')

Briefje zegt: "Je krijgt het bedrag voor dit gerecht terug als tegoed op je account. Dit wordt automatisch toegevoegd, hier hoef je niets voor te doen"

Klinkt als het hele gerecht. Voor wat kappertjes :')
Ze hebben je graag als klant, geloof ik. Of ze denken dat je een zeikwijf bent. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190154070
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2019 17:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

Als ze dat doen: netjes ^O^
Ik heb net gekeken en het hele bedrag staat idd als tegoed op ons account _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_190154076
quote:
10s.gif Op woensdag 27 november 2019 17:52 schreef Myraela het volgende:
Maar, ben je nu wel getroost?
Tuurlijk niet! Dan moet eerst die chocolade op. Amateur :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_190154096
quote:
10s.gif Op woensdag 27 november 2019 17:52 schreef Myraela het volgende:
Maar, ben je nu wel getroost?
Ik vind het wat overdreven, maar soit. Paar weken geleden nog een bak champignons weggegooid waar ik niet over heb geklaagd, dus dit compenseert dan ruimschoots.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_190154100
quote:
12s.gif Op woensdag 27 november 2019 17:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tuurlijk niet! Dan moet eerst die chocolade op. Amateur :')
Ik was al bezig ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_190154574
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 17:08 schreef Nanuke het volgende:
Wij gourmetten trouwens met deze borden. Waardoor de lucht niet ook nog 3 dagen in je huis blijft hangen.

Ik voelde me verder niet aangevallen hoor. Mijn voorkeur zou ook uitgaan naar een leuk feestmaal, maar dat is dit jaar zo onhandig. En dan maak ik me snel veel te druk en is de lol er gauw af. Dikke kans dat ik nu uit verveling voor overdag hapjes maak, maar zo niet is het ook prima. Dat maakt mijn kerst nu al relaxt. ;)
Wij organiseren een winterbarbecue. Toch leuk met vleesjes en visjes en zeeeeeeeker geen geurtjes in huis.
pi_190273107
We hebben een bestelling bij crisp gedaan.
Geen maaltijdbox, maar wel mooie producten om mee te kokkerellen als je geen tijd hebt om deze bij een delicatessen zaak aan te schaffen.
pi_190312753
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 21:47 schreef quirina het volgende:
We hebben een bestelling bij crisp gedaan.
Geen maaltijdbox, maar wel mooie producten om mee te kokkerellen als je geen tijd hebt om deze bij een delicatessen zaak aan te schaffen.
Wat heb je besteld en hoe beviel het? Ik overweeg binnenkort een bestelling. :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190318190
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 december 2019 15:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wat heb je besteld en hoe beviel het? Ik overweeg binnenkort een bestelling. :)
Je besteld dus via de app van crisp. Eerste bestelling krijg je 15¤ korting.
Ik heb gewone boodschappen besteld groente,fruit,vlees,kaas etc.
Je geeft een tijdvak aan wanneer je je boodschappen wil hebben, je betaald met bijvoorbeeld ideal en daarna krijg je via whatsapp een track en trace als de bezorger onderweg is. Dat ging allemaal soepel.
Alles kwam netjes in een doos en een papieren tasje (zo min mogelijk plastic). Vlees was gekoeld, zuivel ook. Groenten en fruit zijn verpakt in papieren zak.
Het assortiment wat ze aanbieden is een beetje hetzelfde als Marqt.
Ook geven ze een gratis extraatje bij de boodschappen zodat je wat uit kan proberen. In dit geval was het een zakje glutenvrije gelatinevrije zoute drop met zeezout. Best leuk.
Klantvriendelijk bedrijf ook want ze houden je op de hoogte via mail, whatsapp en ze reageren ook snel als je iets wil wijzigen. Niet dat het nodig was.. maar kreeg wel snel reactie toen ik ze bedankte voor de informatie va whatsapp.
pi_190318320
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 17:08 schreef Nanuke het volgende:
Wij gourmetten trouwens met deze borden. Waardoor de lucht niet ook nog 3 dagen in je huis blijft hangen.

Ik voelde me verder niet aangevallen hoor. Mijn voorkeur zou ook uitgaan naar een leuk feestmaal, maar dat is dit jaar zo onhandig. En dan maak ik me snel veel te druk en is de lol er gauw af. Dikke kans dat ik nu uit verveling voor overdag hapjes maak, maar zo niet is het ook prima. Dat maakt mijn kerst nu al relaxt. ;)
Ik lees dit nu pas. Maar waarom heb je bij deze borden geen last van de geur? Ik vind de geur echt het grootste nadeel aan gourmetten, want ik vind het verder wel tof. Zolang de groep maar niet te groot is en je overal gewoon gemakkelijk bij kunt.
pi_190318424
Baklucht hou je toch, kennissen van ons hebben ook die borden met geïntegreerde bakplaat en misschien stinkt het minder omdat je er minder op kan bakken in 1 keer, maar zelf had ik die beleving niet. Het rook gewoon naar gourmet lucht.
pi_190471823
Ik zou graag HF eens willen proberen. Ik begrijp dat vaste trouwe klanten soms een box gratis mogen weggeven en ik was benieuwd of iemand een gratis box kan weggeven tegen een zachte prijsje ?
pi_190479368
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 09:07 schreef Faerlina91 het volgende:
Ik zou graag HF eens willen proberen. Ik begrijp dat vaste trouwe klanten soms een box gratis mogen weggeven en ik was benieuwd of iemand een gratis box kan weggeven tegen een zachte prijsje ?
Ik heb heel vaak de aanbieding gehad om mensen een gratis box te geven, maar blijkbaar is dat allemaal vervallen op dit moment. Misschien iemand anders.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_190479598
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 09:07 schreef Faerlina91 het volgende:
Ik zou graag HF eens willen proberen. Ik begrijp dat vaste trouwe klanten soms een box gratis mogen weggeven en ik was benieuwd of iemand een gratis box kan weggeven tegen een zachte prijsje ?
Al lang niet meer gezien.
Wél met ¤25 korting op 1e box plus korting voor de gever 🤪
P.M. dan je mailadres naar Isabeau ...met haar heb ik - heeft HF - nog een bedrag te verrekenen.
pi_190479634
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2019 17:27 schreef AnneX het volgende:

Al lang niet meer gezien.
Wél met ¤25 korting op 1e box plus korting voor de gever 🤪
P.M. dan je mailadres naar Isabeau ...met haar heb ik - heeft HF - nog een bedrag te verrekenen.
Ik geef HF hun meest trouwe klant ooit en kreeg er niets voor idd }:|
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_190479725
quote:
10s.gif Op maandag 16 december 2019 17:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik geef HF hun meest trouwe klant ooit en kreeg er niets voor idd }:|
Psies. _O_
Vijf jaar in januari. Ruim 250 boxen vermoed ik.
Laatst al eens bij hun gesuggereerd of zij een lustrum doos hebben... >:)
  maandag 16 december 2019 @ 22:53:31 #182
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_190486881
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 09:07 schreef Faerlina91 het volgende:
Ik zou graag HF eens willen proberen. Ik begrijp dat vaste trouwe klanten soms een box gratis mogen weggeven en ik was benieuwd of iemand een gratis box kan weggeven tegen een zachte prijsje ?
HF niet maar heb wel een Marley Spoon code voor een gratis box als je dat ook wat lijkt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_190863985
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 22:53 schreef LPFAN het volgende:

[..]

HF niet maar heb wel een Marley Spoon code voor een gratis box als je dat ook wat lijkt.
Heb je deze code nog steeds? En zit er dan meteen een minimale afname van x boxen aan vast of kun je na die box gewoon weer opzeggen als het niet bevalt?

Wij hebben een paar keer HF gehad, en waren best tevreden, alleen er zijn de laatste tijd steeds niet zo veel gerechten die ons aanspreken. Dus zitten nu naar Marley Spoon te kijken.
  vrijdag 3 januari 2020 @ 21:23:23 #184
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_190864235
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 21:10 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Heb je deze code nog steeds? En zit er dan meteen een minimale afname van x boxen aan vast of kun je na die box gewoon weer opzeggen als het niet bevalt?

Wij hebben een paar keer HF gehad, en waren best tevreden, alleen er zijn de laatste tijd steeds niet zo veel gerechten die ons aanspreken. Dus zitten nu naar Marley Spoon te kijken.
Je kunt net zoals bij HF gelijk opzeggen! Ik heb een code voor je, als je een dm stuurt met je naam en email dan stuur ik hem gelijk voor je op.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_190864420
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2020 21:23 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Je kunt net zoals bij HF gelijk opzeggen! Ik heb een code voor je, als je een dm stuurt met je naam en email dan stuur ik hem gelijk voor je op.
Top! Ik stuur je een DM!
pi_192135944
Iemand nog op zoek naar MS codes? Lekker en veilig je eten thuis laten bezorgen!
Ik heb er nog een aantal
pi_192140549
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 08:04 schreef Zo-is-dat het volgende:
Iemand nog op zoek naar MS codes? Lekker en veilig je eten thuis laten bezorgen!
Ik heb er nog een aantal
Ik ben wel benieuwd, nog nooit een MS gehad. Kan ik dat mooi eens testen :)
pi_192140637
Hoe zijn de bezorgingen nu ivm de Corona?
Zie nog vrolijk de hellofresh ads overal.
  Licht Ontvlambaar donderdag 19 maart 2020 @ 12:40:44 #189
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_192140772
De box wordt bij de deur gezet, de bezorger belt aan en neemt dan afstand.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_192140845
En d
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 12:40 schreef Sjeen het volgende:
De box wordt bij de deur gezet, de bezorger belt aan en neemt dan afstand.
...en de oude box wordt niet meegenomen. Helaasch.
Hier ook nog 3 hf codes beschikbaar.
D.m. mij maar. :Y)
pi_192141509
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 12:27 schreef Fipotje het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd, nog nooit een MS gehad. Kan ik dat mooi eens testen :)
Je hebt DM!

En ze zijn op ook weer 🤭 Corona tijd maakt populair onder vrienden en bekenden zo blijkt :o
pi_192142197
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 13:21 schreef Zo-is-dat het volgende:

[..]

Je hebt DM!

En ze zijn op ook weer 🤭 Corona tijd maakt populair onder vrienden en bekenden zo blijkt :o
Super thanks! En het is idd wel lekker makkelijk in deze periode haha.
pi_192172509
Dankzij de code van AnneX ook mijn eerste hellofresh box, eerste levering op 1 april ^O^
Maar wat is in hemelsnaam een boekoeloekoeburger :?
  vrijdag 20 maart 2020 @ 20:59:23 #194
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_192172912
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 20:45 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Dankzij de code van AnneX ook mijn eerste hellofresh box, eerste levering op 1 april ^O^
Maar wat is in hemelsnaam een boekoeloekoeburger :?
Heb ik toen ook opgezocht, is blijkbaar een of ander kruidenmix
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 20 maart 2020 @ 20:59:35 #195
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_192172921
Ik heb trouwens nog 2 MS boxen voor de liefhebber.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_192176162
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 20:45 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Dankzij de code van AnneX ook mijn eerste hellofresh box, eerste levering op 1 april ^O^
Maar wat is in hemelsnaam een boekoeloekoeburger :?
Niet doen. Ik vond het echt tegen vallen. Geprobeerd uit nieuwsgierigheid :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 21 maart 2020 @ 06:45:08 #197
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_192179528
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 20:59 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb trouwens nog 2 MS boxen voor de liefhebber.
Die zou ik wel willen proberen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_192179801
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 23:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Niet doen. Ik vond het echt tegen vallen. Geprobeerd uit nieuwsgierigheid :7
^O^
  zaterdag 21 maart 2020 @ 12:36:17 #199
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_192183302
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 06:45 schreef Ynske het volgende:

[..]

Die zou ik wel willen proberen
Als ik dan je email in een dm mag, dan stuur ik je een link voor een box toe!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_192183534
MS kondigde aan dat ik volgende week weer een box krijg (hij staat standaard op pauze). Nu maar weer eens aangezet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')