quote:Op maandag 15 april 2019 13:09 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Vaak draaien mensen zulke kranen te ver helemaal open; waardoor ze op den duur inderdaad door kalk of oxidatie vast gaan zitten.
Ik draai 'm niet helemaal open, als ik dat doe krijg ik 't water omhoog in m'n gezichtquote:Op maandag 15 april 2019 13:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Of dicht.. Want hij kan maar beter heel goed dicht zitten.
En vervolgens de spindel aan frieten draaien
Uitdroging/plakken van de rubbers in combinatie met te vast/dicht draaien van de kraan. Ik had er regelmatig ruzie meequote:Op maandag 15 april 2019 09:15 schreef baskick het volgende:
[..]
Dank, dat ga ik eens proberen (maar dan met de hoofdkraan afgesloten). Is het normaal dat dit (af en toe) vast zit? Of waar komt dit door?
Niet, tenzij je de lijm wilt doorduwen en weggooien. Koop gewoon voor een paar euro een extra lijmpistool.quote:Op woensdag 17 april 2019 08:11 schreef baskick het volgende:
Regelmatig wil ik wisselen van lijmsoort voordat een stick op is. Maar: hoe verwijder je een lijmstick uit een lijmpistool?
Dank voor je reactie. Wat onhandigquote:Op woensdag 17 april 2019 08:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Niet, tenzij je de lijm wilt doorduwen en weggooien. Koop gewoon voor een paar euro een extra lijmpistool.
http://www.smallblueprinter.com/garden/planner.html ?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:04 schreef monsterd. het volgende:
Hey, heeft iemand een tip voor een tuin uittekenen op basis van een kadastrale kaart oid? Wat zijn handige tools?
Zal eens kijken!quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
http://www.smallblueprinter.com/garden/planner.html ?
Laser waterpas met ontvanger/laser afstandsmeterquote:Op zondag 21 april 2019 00:04 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Zal eens kijken!
Meten kan idd nog, maar vind het altijd lastig worden met hoeken en hellingsgraden. Vandaar dat een kaartje mij wel makkelijk leek. Ga het gewoon maar proberen.
Mijn eerste ingeving is: https://www.indi.nl/nl-nl/ en anders www.eriks.nl Zamro is hierin opgegaan, daar kon je als particulier bestellen, of dat bij Eriks nog zo is, geen flauw idee.quote:Op zondag 21 april 2019 16:51 schreef Individual het volgende:
1. Wat zijn de beste hobby(web)winkels die dingen als kruiskoppelingen, pneumatische buizen, koppelingen voor buizen, luchtventielen, draadratels en dat soort materialen hebben?
Dit is een goed begin! Hier ben ik wel even mee bezig om het te bekijken.quote:Op zondag 21 april 2019 17:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mijn eerste ingeving is: https://www.indi.nl/nl-nl/ en anders www.eriks.nl Zamro is hierin opgegaan, daar kon je als particulier bestellen, of dat bij Eriks nog zo is, geen flauw idee.
en anders www.conrad.nl altijd nog natuurlijkquote:Op zondag 21 april 2019 17:14 schreef Individual het volgende:
[..]
Dit is een goed begin! Hier ben ik wel even mee bezig om het te bekijken.
Mijn raindrops.io wordt aangevuld zodat ik het niet verlies.quote:Op zondag 21 april 2019 17:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en anders www.conrad.nl altijd nog natuurlijk
Hier zal je toch wel wat specifieker moeten zijn gok ik zo..quote:Op zondag 21 april 2019 16:51 schreef Individual het volgende:
2. Wat zijn de grootste en actiefste hobbyclubs waar je met veel werkbouwtuigkundige/technische en zelfs textiel experts vragen kan stellen?
Probeer eens een makerspace?quote:Op zondag 21 april 2019 16:51 schreef Individual het volgende:
Ik heb twee vragen met hopelijk een heleboel mogelijkheden of misschien wel 1 gouden anntwoord dat alles omvat waar ik straal langskijk.
1. Wat zijn de beste hobby(web)winkels die dingen als kruiskoppelingen, pneumatische buizen, koppelingen voor buizen, luchtventielen, draadratels en dat soort materialen hebben?
2. Wat zijn de grootste en actiefste hobbyclubs waar je met veel werkbouwtuigkundige/technische en zelfs textiel experts vragen kan stellen?
Natuurlijk zal ik dit subforum ook in de gaten houden.
Hartstikke bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |