Bedankt.quote:Op zondag 7 april 2019 22:42 schreef jcdragon het volgende:
Linkje met dank aan de buren![]()
https://surfdrive.surf.nl/files/index.php/s/NsDIM6zZNzuRPSz
Thx.quote:Op zondag 7 april 2019 22:42 schreef jcdragon het volgende:
Linkje met dank aan de buren![]()
https://surfdrive.surf.nl/files/index.php/s/NsDIM6zZNzuRPSz
Het wordt nog meer awkward als Joeri zijn opdracht probeerd te laten slagen.quote:Op zondag 7 april 2019 23:16 schreef KennyPowers het volgende:
Elisabeth maybe you want to go to the bathroom
quote:Op zondag 7 april 2019 23:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het wordt nog meer awkward als Joeri zijn opdracht probeerd te laten slagen.
Is dat zo?quote:Op zondag 7 april 2019 21:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maar ik vond het vooral raar dat ze bij sommige kandidaten duidelijk maakten wie ze verdenken, dat doen ze normaal gezien nooit
Ze laten kandidaten zeggen dat ze vonden dat X of Y zich raar of verdacht gedroegen. Nu is er iemand bij die zegt dat hij nog maar 2 verdachten over heeft en iemand anders die zegt dat ze alles bij de eliminatie op 1 persoon heeft gezet (die er uit gingquote:Op zondag 7 april 2019 23:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is dat zo?Ze laten toch hartstikke vaak uitspraken van kandidaten zien waarin ze zeggen wie ze wel of niet verdenken?
Volgens mij is het al heel vaak gebeurd, zeker in WIDM, dat kandidaten vertelden op wie ze inzetten tijdens het invullen van de test, hoor.quote:Op zondag 7 april 2019 23:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ze laten kandidaten zeggen dat ze vonden dat X of Y zich raar of verdacht gedroegen. Nu is er iemand bij die zegt dat hij nog maar 2 verdachten over heeft en iemand anders die zegt dat ze alles bij de eliminatie op 1 persoon heeft gezet (die er uit ging, wat je dan eigenlijk zag aankomen, ik vind dat echt raar).
Maar dit is De Mol. Dat wordt gemaakt door competentere mensen en daar gebeurt zoiets zelden tot nooit.quote:Op zondag 7 april 2019 23:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens mij is het al heel vaak gebeurd, zeker in WIDM, dat kandidaten vertelden op wie ze inzetten tijdens het invullen van de test, hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paintball opdracht was wel spannend!Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |