Hier is het morgen ook dinsdag!quote:Op maandag 25 maart 2019 21:04 schreef Samzz het volgende:
Bluh, morgen dinsdag. Gelukkig kan ik woensdag uitslapen.
Master Shifu.quote:
Ja inderdaad, en hier in Brabant heb je bijna nergens nachtwinkels. Anders had ik die optie nog gehadquote:
Wat zijn opzetjes van het ontwerp?quote:Op maandag 25 maart 2019 21:13 schreef Kopjechino het volgende:
Net paar opzetjes van het ontwerp naar een vriend van mij gestuurd en hij was er heel erg blij mee
Hier is er eenquote:Op maandag 25 maart 2019 21:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en hier in Brabant heb je bijna nergens nachtwinkels. Anders had ik die optie nog gehad
Hier in Tilburg ken ik er 2. Maar duur.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en hier in Brabant heb je bijna nergens nachtwinkels. Anders had ik die optie nog gehad
Geen rijke tata zijn.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:15 schreef steelhead het volgende:
[..]
Hier in Tilburg ken ik er 2. Maar duur.
Hier niet.quote:
Niet? Vast alleen in de wat grotere steden.quote:Op maandag 25 maart 2019 21:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zijn die ooit goedkoop dan?quote:Op maandag 25 maart 2019 21:15 schreef steelhead het volgende:
[..]
Hier in Tilburg ken ik er 2. Maar duur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |