Ja, ik maak er teveel een ding van. Dat is omdat ik haar echt leuk vind. Volgens mij geeft ze ook wel signalen dat ze af wil spreken maar zie ik die niet met mijn blinde kop. Of pas als ik aan het eind van de dag in de trein naar huis zit.quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:53 schreef ChocoMilkshake het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe baan![]()
Vraag eens 'Hey, zo te zien ben jij ook een koffieliefhebber. Heb je zin om samen uit werk een keer bij de Starbucks/Koffietentje/whatever een bakkie te doen?''
Of ''Hey, dat shirt staat je heel leuk. Heb je die nieuw?''
Of ''Hey, ik sta al een tijdje droog. Heb je vanavond iets te doen?''
Of ''Hey, wat ga jij vanavond eten? Ik moet voor mezelf koken maar ik weet echt niet wat ik kan maken. Een beetje inspiratoeloos'' en dan zegt zij: 'Ik vind spaghetti altijd heel lekker' en dan jij ''Oh ik ook! Dan maak ik vanavond spaghetti. Eet je mee?''
Werkt dit?quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:53 schreef ChocoMilkshake het volgende:
Of ''Hey, ik sta al een tijdje droog. Heb je vanavond iets te doen?''
Als liefde logisch was geweest was er geen liefde meer....quote:Op vrijdag 5 april 2019 13:27 schreef DaggerOne het volgende:
Je bent niet verliefd, je kent haar niet eens.
Het is een illusie. Meer een crush ofzo.
Go for it!quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:59 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Als liefde logisch was geweest was er geen liefde meer....
Ik spreek haar af en toe in de wandelgangen. Het is niet puur haar uiterlijk wat me aantrekt.
Zo, jij bent direct.quote:Op vrijdag 5 april 2019 12:49 schreef ChocoMilkshake het volgende:
[..]
Probeer het eens. Ik hoor het graag van je.
Het is een werk situatie. Dus pas op, want anders blijf je elkaar nog jaren op kantoor tegenkomen. Ik denk dat zij zelf ook wel begrijpt als je niet gelijk actie onderneemt (je kan het namelijk dan schuiven op het feit dat je eigenlijk niet iets met een collega wil aangaan) ook al ben jij eigenlijk gewoon te bang/nerveus om een dergelijk gesprek aan te gaan.quote:Op woensdag 10 april 2019 05:36 schreef Ypmaha het volgende:
Vorige week was ik 2 keer toe voor een kort moment alleen met haar, en toen durfde ik haar niet uit te vragen.
Sindsdien spookt door mijn hoofd dat ze nu interesse in me heeft verloren en dat ik ook geen kans meer bij haar maak. En dat is best kut.
Zou het echt zo werken bij vrouwen?
Wat nog meer dan?quote:Op vrijdag 5 april 2019 14:59 schreef Ypmaha het volgende:
Als liefde logisch was geweest was er geen liefde meer....
Ik spreek haar af en toe in de wandelgangen. Het is niet puur haar uiterlijk wat me aantrekt.
Uiterlijk speelt natuurlijk wel mee, maarquote:
Ok denk dat dit zeker een pluspunt is bij vrouwen dat je echt (voor zover dat kan) op een individu valt ipv alleen op wat algemene eigenschappen die zowat iedere andere vrouw ook heeftquote:Op woensdag 10 april 2019 09:52 schreef Ypmaha het volgende:
Uiterlijk speelt natuurlijk wel mee, maar
Ik herken mezelf in een paar dingen die zij ook heeft. Zelfde humor, zelfstandig en onafhankelijk. En ze is buitenlands, dat heeft ook wel iets 'mysterieus'
Het bekende gezegde "don't shit where you eat" gaat hier dan ook op. Als ze je afwijst wordt het vervelend, en als het wel iets wordt kan je er volgens mij maar beter zo snel mogelijk voor uit komen om alle roddels voor te zijn (wat de tortelduifjes in kwestie onopvallend vinden is doorgaans klaarhelder voor de rest van het bedrijfquote:Op woensdag 10 april 2019 05:49 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Het is een werk situatie. Dus pas op, want anders blijf je elkaar nog jaren op kantoor tegenkomen.
Hoelang denk je? Want volgens mij is het nu al rijkelijk te laat. Maar misschien leg ik mezelf teveel druk op.quote:Op woensdag 10 april 2019 05:49 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Het is een werk situatie. Dus pas op, want anders blijf je elkaar nog jaren op kantoor tegenkomen. Ik denk dat zij zelf ook wel begrijpt als je niet gelijk actie onderneemt (je kan het namelijk dan schuiven op het feit dat je eigenlijk niet iets met een collega wil aangaan) ook al ben jij eigenlijk gewoon te bang/nerveus om een dergelijk gesprek aan te gaan.
Leg gewoon niet zoveel druk op jezelf. Het hoeft niet allemaal in 1 dag. Als je gewoon met haar praat dan is er duidelijk interesse, dat houdt haar nog een tijdje warm.
Beetje uitlokken dan.. LinkedIn verzoekje sturen of Facebook..quote:Op maandag 15 april 2019 13:07 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Hoelang denk je? Want volgens mij is het nu al rijkelijk te laat. Maar misschien leg ik mezelf teveel druk op.
Dat het een werksituatie is maakt het wel wat lastiger.
Ik wacht nu al twee weken op een geschikt moment, maar ik heb haar amper gezien.
Ik heb haar email wel, maar om het zo te vragen lijkt me ook weer zo afstandelijk. Ik vraag me af of ze zo geen verkeerde indruk van me krijgt.quote:Op maandag 15 april 2019 15:55 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Beetje uitlokken dan.. LinkedIn verzoekje sturen of Facebook..
Hoe komt het dat je haar weinig ziet op werk?
Wat vaker langslopenquote:Op maandag 15 april 2019 16:03 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ik heb haar email wel, maar om het zo te vragen lijkt me ook weer zo afstandelijk. Ik vraag me af of ze zo geen verkeerde indruk van me krijgt.
Ze werkt op een andere afdeling waar ze in een onderzoeksteam werkt. Als ik haar zie is ze dus meestal met een collega.
Ja, ik ga wat verzinnen. Jammer dat ze zo vaak bij haar collega's in dr buurt. Volgens mij zit ze er ook met een paar op een kamer....quote:
Hoe langer je wacht, hoe ongemakkelijker het wordt.quote:Op maandag 15 april 2019 16:47 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ja, ik ga wat verzinnen. Jammer dat ze zo vaak bij haar collega's in dr buurt. Volgens mij zit ze er ook met een paar op een kamer....
Alsof ik nog niet zenuwachtig genoeg benquote:Op maandag 15 april 2019 16:52 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Hoe langer je wacht, hoe ongemakkelijker het wordt.
Eerst even rukken op het toilet, dan meteen op haar afstappen.quote:Op maandag 15 april 2019 17:40 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Alsof ik nog niet zenuwachtig genoeg ben![]()
Dat is dus het probleem, ze is altijd met haar collega's. Als ik haar donderdag nog niet heb gesproken stuur ik een mailtje of ik haar een keer alleen kan spreken.quote:Op maandag 15 april 2019 17:48 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Eerst even rukken op het toilet, dan meteen op haar afstappen.
Awkwardquote:Op dinsdag 16 april 2019 11:15 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, ze is altijd met haar collega's. Als ik haar donderdag nog niet heb gesproken stuur ik een mailtje of ik haar een keer alleen kan spreken.
Gast, nee.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:15 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, ze is altijd met haar collega's. Als ik haar donderdag nog niet heb gesproken stuur ik een mailtje of ik haar een keer alleen kan spreken.
Spreek haar vandaag aan.quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:27 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ja, ok. Denk je dat nog een week wachten beter is? Ik heb het idee dat ik haast moet maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |