Hij is met een verhuizing bijvoorbeeld uit elkaar gehaald en dat heeft hem geen goed gedaanquote:Op maandag 25 maart 2019 12:29 schreef steelhead het volgende:
[..]
Wat ik me dan afvraag is wat jij ermee doet als het al decennia lang een fabrieksomgeving overleefd heeft.
Ah ok, dat verklaartquote:Op maandag 25 maart 2019 12:31 schreef Allures het volgende:
[..]
Hij is met een verhuizing bijvoorbeeld uit elkaar gehaald en dat heeft hem geen goed gedaan
Kat die de poten onder handen heeft genomen
de kat is dood dus daar komen we niet meer achterquote:Op maandag 25 maart 2019 12:32 schreef steelhead het volgende:
[..]
Ah ok, dat verklaart. De kat wil zeker geen krabpaal?
nog een paar uurtjes volhoudenquote:
Nee, maar afgelopem weekend ging te snel voorbij. Kan nog wel een paar dagene extra gebruiken.quote:
Huehuequote:Op maandag 25 maart 2019 13:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee, maar afgelopem weekend ging te snel voorbij. Kan nog wel een paar dagene extra gebruiken.
Merk dat ik mezelf nog niet echt op gang kan trekken vandaag.
Hey, ik heb het over "op gang trekken", niet over "op de gang trekken". Dat zou raar zijn namelijkquote:
Had ie ook niet de nick badpakboy oid?quote:Op maandag 25 maart 2019 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu moet ik aan een oud topic denken van een kerel die graag badpakken aan had
Ik zie dat de laatste tijd wel vaker voorbij komen.quote:Op maandag 25 maart 2019 13:33 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/Unexpected/comments/b540sy/smooth_move/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |