Oh zekerquote:Op maandag 25 maart 2019 05:23 schreef chufi het volgende:
Mario is geliefd en gehaat .. Maar door ons in de 40+ met en warm hart ontvangen...
Nederland was goed he tweede helftquote:Op maandag 25 maart 2019 05:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
welke SM soll ik lezen? ik bedoel hoe NED gespelt heeft?
ja maar duitse hebben gewonnenquote:Op maandag 25 maart 2019 05:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nederland was goed he tweede helft
Er wordt hier niet meer over gepraat .. als je echt iets kwijt wilt kijk dan in VBL !!quote:Op maandag 25 maart 2019 05:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
welke SM soll ik lezen? ik bedoel hoe NED gespelt heeft?
quote:Op maandag 25 maart 2019 05:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Er wordt hier niet meer over gepraat .. als je echt iets kwijt wilt kijk dan in VBL !!
quote:Op maandag 25 maart 2019 05:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja... net nu warm waterer méé stopt..
Kut
Doei.. eerst pitten.. bijvullen doe ik later wel..quote:Op maandag 25 maart 2019 05:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dan rest er niets anders dan gezellig wakker te blijven.
Haha okok.quote:Op maandag 25 maart 2019 05:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Doei.. eerst pitten.. bijvullen doe ik later wel..
Neen.quote:Op maandag 25 maart 2019 06:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Er is maar een iemand de baas, en dat ben ik.
Ik heb een bier opengetrokken tegen de stress.quote:
Morgen nog en dan zijn ze opgerot.quote:Op maandag 25 maart 2019 08:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb een bier opengetrokken tegen de stress.
Het zijn aardige jongens, twee Duitsers en twee van ons.quote:Op maandag 25 maart 2019 08:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Morgen nog en dan zijn ze opgerot.
geef ze ook een biertjequote:Op maandag 25 maart 2019 08:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het zijn aardige jongens, twee Duitsers en twee van ons.
Dat valt dan weer mee. Aardig uitzicht inmiddels daar?quote:Op maandag 25 maart 2019 08:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Pui wordt nu verwijderd, nieuwe staat klaar....quote:Op maandag 25 maart 2019 08:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat valt dan weer mee. Aardig uitzicht inmiddels daar?
misschien ziet Mo de wereld straks vanuit een ander perspectiefquote:Op maandag 25 maart 2019 08:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat valt dan weer mee. Aardig uitzicht inmiddels daar?
Je weet toch dat ik onverbeterlijk ben.quote:Op maandag 25 maart 2019 08:26 schreef sacha het volgende:
[..]
misschien ziet Mo de wereld straks vanuit een ander perspectief![]()
oh wacht
Dat is een geweldig stuk van Stephan.quote:Op maandag 25 maart 2019 08:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Pui wordt nu verwijderd, nieuwe staat klaar....
En ik heb een muziekje voor die gasten opgezet.
quote:Op maandag 25 maart 2019 08:26 schreef sacha het volgende:
[..]
misschien ziet Mo de wereld straks vanuit een ander perspectief![]()
oh wacht
Ik heb er schijt aan, en ga gewoon mijn gang, zoveel stress kan ik zonder helemaal niet aan.quote:Op maandag 25 maart 2019 08:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Tussen de middag allemaal aan de bong.
met radio 538 op de bouwradio!quote:Op maandag 25 maart 2019 08:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Tussen de middag allemaal aan de bong.
Geen bouwradio, ik ben in mijn huis de DJ.quote:
met al die verbouwingen bij mij heb ik nog nooit meegemaakt dat het vervelende lui waren. Altijd aardig en behulpzaam. Ik vroeg dat de laatste keer aan de uitvoerder. Ze worden er op uitgekozen, de lomperikken zitten in de bouw waar ze niet met bewoners te maken hebbenquote:Op maandag 25 maart 2019 08:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |