Denk dat ie de Moog ook wel leuk zo vinden..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Hallo Marioquote:Op maandag 25 maart 2019 04:36 schreef mario390 het volgende:
achzo met me will je niet meer spreken chufi
quote:Op maandag 25 maart 2019 04:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moooooooooooooo
Geen muziek nu aub!!
Ja en de vrouw en kids ..??? toch niet normaal...quote:Op maandag 25 maart 2019 04:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja toevallig over een maand een keer
Dat lijkt maar zo.quote:Op maandag 25 maart 2019 04:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en de vrouw en kids ..??? toch niet normaal...
Daarnaast lijk je verder niets te doen
Is j ePa er wel OK mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
quote:Op maandag 25 maart 2019 04:54 schreef chufi het volgende:
Water en de rest nada .. op mn plaaatjeGoed bezig jongeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]Zonder wrijving geen glans
Verbouwen heb me kloffie al aan.quote:Op maandag 25 maart 2019 04:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja sorry verder kan ik je ook iet motiveren ... Cursus groepje ?
OK danquote:Op maandag 25 maart 2019 04:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verbouwen heb me kloffie al aan.
Nee maar serieus joh. Maak je over mij en mijn privé etc geen zorgen. Dat zit allemaal wel goed.quote:Op maandag 25 maart 2019 05:03 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan
Hoop dat het lukt en we zien de pikas pronto![]()
[sup][sub][sup][sub]kleine lettertjes[/sub][/sub][/sup][/sup]
OKquote:Op maandag 25 maart 2019 05:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee maar serieus joh. Maak je over mij en mijn privé etc geen zorgen. Dat zit allemaal wel goed.
Al lijkt het door mijn aanwezigheid hier van niet
???quote:Op maandag 25 maart 2019 05:11 schreef mario390 het volgende:
hoeveel is nederland uitgegaan? ik ben 15 minutt vor eind eingeslapen
lees de SM... kom opquote:Op maandag 25 maart 2019 05:11 schreef mario390 het volgende:
hoeveel is nederland uitgegaan? ik ben 15 minutt vor eind eingeslapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |