bij mijn keuken was het asbest door nederland, slopen door syrie, voorwerk voor de betegeling ook door syrië, tegeltjes zetten door nederland, electriciteit door turkije en de keuken installeren door polenquote:Op maandag 25 maart 2019 11:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Syriërs doen vaak de afwerking, dus die zullen morgen wel komen.
Dus die komen morgen ook nog allemaal bij Mo.quote:Op maandag 25 maart 2019 12:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
bij mijn keuken was het asbest door nederland, slopen door syrie, voorwerk voor de betegeling ook door syrië, tegeltjes zetten door nederland, electriciteit door turkije en de keuken installeren door polenlekker internationaal bezig
Ik denk dat Mo zich er niet druk om maakt.quote:Op maandag 25 maart 2019 12:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus die komen morgen ook nog allemaal bij Mo.
quote:Op maandag 25 maart 2019 11:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh mijn koffie kopje schud ze komt er aan
Jammerquote:Op maandag 25 maart 2019 11:59 schreef Charmian het volgende:
@:Ghostbuster leef je nog of ben je gekielhaald door die aardige verpleegster
Voorlopig lijkt-ie volledig relaxed.quote:Op maandag 25 maart 2019 12:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat Mo zich er niet druk om maakt.
Ze kennen we hem ook.quote:Op maandag 25 maart 2019 12:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voorlopig lijkt-ie volledig relaxed.
Huh nu alweer, tijd gaat snelquote:Op maandag 25 maart 2019 11:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Groeten uit het ziekenhuis ik word bijgetanktgaat lekker vlot wil eigenlijk nog naar den Action hierna ook
Trump retweet net z'n goedemorgentweet van gisteren.twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 24-03-2019 om 13:01:44Good Morning, Have A Great Day! reageer retweet
kan me voorstellen dat ze voor jou het grove geschut in hebben gezetquote:Op maandag 25 maart 2019 11:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Dit lijkt wel een havenarbeidster misschien omgeschoold?
Het is net Haags af en toequote:Op maandag 25 maart 2019 12:13 schreef Recce het volgende:
Trump retweet net z'n goedemorgentweet van gisteren.twitter:realDonaldTrump twitterde op zondag 24-03-2019 om 13:01:44Good Morning, Have A Great Day! reageer retweet
Ik word helemaal gek hier met al die buitenlanders.quote:Op maandag 25 maart 2019 12:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat Mo zich er niet druk om maakt.
De verkiezingen hebben nog niet het gewenste resultaat opgeleverd, zie ik al.quote:Op maandag 25 maart 2019 12:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik word helemaal gek hier met al die buitenlanders.
Ja, gewoon elke dag #MAGA retweeten.quote:Op maandag 25 maart 2019 12:17 schreef pullup het volgende:
Ik zie nu dat hij een hele serie van die retweets maakte vandaag
Ik heb vanochtend een FvD'er bekeerdquote:Op maandag 25 maart 2019 12:26 schreef Recce het volgende:
[..]
De verkiezingen hebben nog niet het gewenste resultaat opgeleverd, zie ik al.
Ik denk eerlijk gezegd dat de meeste stemmers op FvD dat zijn.quote:Op maandag 25 maart 2019 12:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Er was niet heel veel voor nodig, ze was bijzonder slecht geïnformeerd.
Ze begon uit zichzelf te ranten over de politiek in het algemeen, en ja wat Wilders soms zegt dat kan ècht niet! Totaal niet op de hoogte van wat Baudet allemaal voor bagger verspreid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |