Ik hoop voor je dat haar blik niet op je posts valt.quote:Op maandag 25 maart 2019 11:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Dit lijkt wel een havenarbeidster misschien omgeschoold?
quote:
quote:Op maandag 25 maart 2019 11:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat haar blik niet op je posts valt.
Jij bent veilig danquote:Op maandag 25 maart 2019 11:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
'snachts is hij een ghostbuster...overdag een vampier
Dan sluit ze misschien even een ander flesje aanquote:Op maandag 25 maart 2019 11:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat haar blik niet op je posts valt.
quote:Op maandag 25 maart 2019 11:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De zuster vervangt de hele boel nu even voor koelvloeistof.
Zie post boven.quote:Op maandag 25 maart 2019 11:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dan sluit ze misschien even een ander flesje aan
quote:Op maandag 25 maart 2019 11:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De zuster vervangt de hele boel nu even voor koelvloeistof.
Ik ben overdag een engerd en 's nachts engerd.quote:
je liet je baard uit protest staan toch...dan ben je sowieso een engerdquote:Op maandag 25 maart 2019 11:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben overdag een engerd en 's nachts engerd.
Yep.quote:Op maandag 25 maart 2019 11:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
je liet je baard uit protest staan toch...dan ben je sowieso een engerd
Ach, er zijn meerdere activiteiten waarbij je het risico loopt wat haar naar binnen te werken.quote:Op maandag 25 maart 2019 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lijkt me heel onsmakelijk.
Ja das zo.quote:Op maandag 25 maart 2019 11:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ach, er zijn meerdere activiteiten waarbij je het risico loopt wat haar naar binnen te werken.
quote:Op maandag 25 maart 2019 11:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Word inmiddels helemaal gek van die lui.
oostblokkers zijn gewild in de bouw, ow en syriërs, afghanen etc. nederlanders ook welquote:Op maandag 25 maart 2019 11:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yep.
Heb verdomme een Roemeen in huis, wat eng!
quote:
Syriërs doen vaak de afwerking, dus die zullen morgen wel komen.quote:Op maandag 25 maart 2019 11:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
oostblokkers zijn gewild in de bouw, ow en syriërs, afghanen etc. nederlanders ook wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |