2 winters geleden zaten er bij mij ook muizen in de spouw, zegt nietsquote:Op zondag 24 maart 2019 19:56 schreef _--_ het volgende:
holtes in een muur? Junlge voor beesten zul je bedoelen!
Gezellig tochquote:Op zondag 24 maart 2019 19:57 schreef mspoez het volgende:
Amerikaanse huizen hebben ook geen hal. Vind ik altijd zo gek, aanbellen, deur open en je staat in de woonkamer.
Dat zou ik ook niks vinden nee.quote:Op zondag 24 maart 2019 19:57 schreef mspoez het volgende:
Amerikaanse huizen hebben ook geen hal. Vind ik altijd zo gek, aanbellen, deur open en je staat in de woonkamer.
kwestie van een muurtje bij zettenquote:Op zondag 24 maart 2019 19:57 schreef mspoez het volgende:
quote:Op zondag 24 maart 2019 19:57 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Geniaal die houten huisjes
Grote tuin, veranda.
En wat mag dat kosten?quote:Op zondag 24 maart 2019 19:59 schreef _--_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ] kan toch prima in Nederland?
bewijs dat de huizen in de post 80k kosten.quote:Op zondag 24 maart 2019 20:40 schreef FordSierra het volgende:
Die Amerikaanse wijken vind ik ook iets hebben:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Okay, en in Nederland?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de Fokkers hier afgeven op Amerikanen met hun houten huisjes voor $80.000, terwijl dezelfde Fokkers zich 30 jaar lang suf werken om hypotheek van 300.000 euro op hun suffe rijtjeshuis af te betalen, 30 jaar lang blijvend roeptoeterend: "Kapitalisme?! Bah!".
Ik zou het wel weten.
ditquote:Op zondag 24 maart 2019 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
En dan die royale buitenwijken (met plaatjes van dure sportwagens ook echt) vergelijken met achterstandswijken in Nederlanddat is echt appels met peren hoor.
Even @random gekeken, omdat ik kennelijk nergens op prijs kan sorteren:quote:Op zondag 24 maart 2019 20:54 schreef _--_ het volgende:
[..]
bewijs dat de huizen in de post 80k kosten.
Achterstandwijken? Helft van alle huizen zijn zo gebouwd zoals in de plaatjes, hoor. Ga maar eens naar buiten als je mij niet gelooft.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
En dan die royale buitenwijken (met plaatjes van dure sportwagens ook echt) vergelijken met achterstandswijken in Nederlanddat is echt appels met peren hoor.
Deze huizen zijn veel kleiner dan die in de op. Maar 1 verdieping!quote:Op zondag 24 maart 2019 21:10 schreef FordSierra het volgende:
[..]
Even @:random gekeken, omdat ik kennelijk nergens op prijs kan sorteren:
https://www.trulia.com/p/(...)tx-78552--2110209836
https://www.zillow.com/ho(...)9.964895_rect/12_zm/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |