Ja, dat is zeker vervelend. Doen alsof we met zóveel eigen jeugdspelers op het veld staan, maar tegen Willem II laatst zag ik er maar vier, waarvan één gehuurd en één bijna met pensioen. Kökcu en Vilhena zijn op het moment de enige eigen jeugdspelers die enige kapitaal vormen. Als je verder jongens als vBeek, Nieuwkoop en Verdonk moet opstellen, dan heet dat armoe, niet ‘florerend talent’.quote:Op woensdag 27 maart 2019 20:31 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Oh, ongetwijfeld. Van Geel zal best in deze tijden best zo nu en dan een nare mail vol spelfouten ontvangen, maar er is vooral een inhoudelijke discussie over zijn prestaties van de laatste twee jaar gevoerd. En juist die discussie wordt vermeden. De voetbalpiramide is onzin, het aankoopbeleid is geweldig en de jeugdopleiding floreert als een malle etc etc.
Feyenoord doet nu weer alsof ze in deze situatie gebracht worden door de buitenwereld, maar weigert zelf kritisch te zijn over het huidige beleid.
Wie stel jij voor?quote:Op donderdag 28 maart 2019 08:37 schreef satecl het volgende:
En dan hoor ik nu de naam Henk van Stee van fucking FC Sparta.Tering wat hebben wij toch een amateuristisch clubje.
Ik denk dat Eenhoorn goed zit bij AZ.quote:Op donderdag 28 maart 2019 08:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zou gaan voor een Max Huiberts en Eenhoorn gelijk meenemen.
Hoi Martinquote:Op donderdag 28 maart 2019 09:21 schreef Dejannn het volgende:
Huiberts idem vrees ik.
Waarom niet intern kijken of iemand geschikt zou zijn? Ik zou in elk geval kiezen voor iemand die de club kent.
Vlijmscherpe analyses met de groene en rode pijltjes.quote:Op donderdag 28 maart 2019 09:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Uit betrouwbare bronnen heb ik meegekregen dat Feyenoord een universitair geschoolde Nederlander gaat vragen. Blijkbaar iemand van Harvard.
quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vlijmscherpe analyses met de groene en rode pijltjes.
Heeft iemand die post nog ergens?
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 12:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je ziet toch in beide opstellingen het pijltje naar voren staan bij amrabat....
het is in ieder geval geen verdedigende middenvelder...
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 12:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ben jij blind ofzo....
waarom denk jij anders dat die pijltje naar het doel van de tegenstander staan....
Dat is een teken voor aanvallend spel....
moelijk he ....
En dan toch ieder weekend terugvliegen om bij de harde kern te staan van Feyenoordquote:Op donderdag 28 maart 2019 10:37 schreef fetX het volgende:
Toen wist ik het écht zeker. Klaas komt van Harvard.
Waarom?quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:46 schreef Elan het volgende:
Huiberts valt dus sowieso af, jammer wel.
Ah oké.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat hij zich (blijkbaar) heeft gecommitteerd aan Eenhoorn.
Hij heeft een VBL-ban.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:40 schreef Caland het volgende:
Jammer dat @:klaasweetalles te laf is om hier te reageren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |