Kansen spreiden?quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom heb je hem dan niet als kopman? [ afbeelding ]
Ja nee dat is niet zo slim.quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom heb je hem dan niet als kopman? [ afbeelding ]
Waar sloeg dat op überhaupt.quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:15 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hij heeft nog een half uur in de chasse gereden hè.
Ik vind Sajnok wel een talentje.quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vind dat we CCC moeten opheffen.
Prachtige werken van Jumbo-Visma. Daar moeten we als Nederlanders trots op zijn. Hier heeft bergen werk ingezeten; van de oefenstages tot het harde werk van de koks in de keuken. Dan kunnen we hier allemaal denigrerend gaan doen, maar ik sta op en applaudisseer een aantal minuten voor deze prestaties. Ik krijg er welhaast tranen van in de ogen. Wat is het mooi om in een land te wonen waar de ploeg Jumbo-Visma van afkomstig is. Ik kan het nauwelijks geloven. Een zwevend gevoel.quote:
Ik proef enig sarcasme. Ploeg doet het gewoon fantastisch op meerdere gebieden laatste jaren. Absoluut chapeau.quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Prachtige werken van Jumbo-Visma. Daar moeten we als Nederlanders trots op zijn. Hier heeft bergen werk ingezeten; van de oefenstages tot het harde werk van de koks in de keuken. Dan kunnen we hier allemaal denigrerend gaan doen, maar ik sta op en applaudisseer een aantal minuten voor deze prestaties. Ik krijg er welhaast tranen van in de ogen. Wat is het mooi om in een land te wonen waar de ploeg Jumbo-Visma van afkomstig is. Ik kan het nauwelijks geloven. Een zwevend gevoel.
Sneu.quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zag op Twitter al weer mafkezen die over motortje begonnen
Toch eentje in de familie Boom die presteert.quote:Op woensdag 27 maart 2019 16:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Prachtige werken van Jumbo-Visma. Daar moeten we als Nederlanders trots op zijn. Hier heeft bergen werk ingezeten; van de oefenstages tot het harde werk van de koks in de keuken. Dan kunnen we hier allemaal denigrerend gaan doen, maar ik sta op en applaudisseer een aantal minuten voor deze prestaties. Ik krijg er welhaast tranen van in de ogen. Wat is het mooi om in een land te wonen waar de ploeg Jumbo-Visma van afkomstig is. Ik kan het nauwelijks geloven. Een zwevend gevoel.
twitter:rvangucht twitterde op woensdag 27-03-2019 om 15:55:27Vanavond! Een nieuwe Extra Time Koers. Tom Boonen is terug boven water gekomen en brengt in zijn kielzog @sergepauwels, @sven_nys & @Vannieuwkerke mee. Afspraak om 22u05 @canvastv | @sporza | @tomboonen1 👊 https://t.co/Zc1n4O9xK7 reageer retweet
quote:Op woensdag 27 maart 2019 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
twitter:rvangucht twitterde op woensdag 27-03-2019 om 15:55:27Vanavond! Een nieuwe Extra Time Koers. Tom Boonen is terug boven water gekomen en brengt in zijn kielzog @:sergepauwels, @:sven_nys & @:Vannieuwkerke mee. Afspraak om 22u05 @:canvastv | @:sporza | @:tomboonen1 👊 https://t.co/Zc1n4O9xK7 reageer retweet
quote:Op woensdag 27 maart 2019 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
twitter:rvangucht twitterde op woensdag 27-03-2019 om 15:55:27Vanavond! Een nieuwe Extra Time Koers. Tom Boonen is terug boven water gekomen en brengt in zijn kielzog @:sergepauwels, @:sven_nys & @:Vannieuwkerke mee. Afspraak om 22u05 @:canvastv | @:sporza | @:tomboonen1 👊 https://t.co/Zc1n4O9xK7 reageer retweet
Die zit niet meer bij Jumboquote:Op woensdag 27 maart 2019 17:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Toch eentje in de familie Boom die presteert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |