Daar is hij altijd goed in ja.quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:18 schreef heywoodu het volgende:
De Vries is lekker bezig...met het aan gort rijden van zijn banden
Daarom pit hij ookquote:Op zaterdag 27 april 2019 10:18 schreef heywoodu het volgende:
De Vries is lekker bezig...met het aan gort rijden van zijn banden
Open kanaal van Ziggo genotquote:Op zaterdag 27 april 2019 10:20 schreef CrashO het volgende:
Weer eens niet te volgen dit op F1TVPro. Elke 5 seconden een haperende feed
Regel om kosten te besparen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:25 schreef opreis het volgende:
Bij de pitstops hebben ze eens stuk minder mensen beschikbaar. Is dat de regel of zijn meer mensen te duur?
Mijn idee is dat hij iets te hard gaat op dit moment.quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:33 schreef tja77 het volgende:
Nyck gaat lekker, maar die banden...zouden die het volhouden?
Ik denk dat hij nu gaat consolideren, en nog wat gaat proberen in de laatste rondes.quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:33 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Mijn idee is dat hij iets te hard gaat op dit moment.
Hij houdt idd nu het gat constant op AIT.quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nu gaat consolideren, en nog wat gaat proberen in de laatste rondes.
Hij kan veel sneller. Maarja pas halverwege nuquote:Op zaterdag 27 april 2019 10:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nu gaat consolideren, en nog wat gaat proberen in de laatste rondes.
Mwah...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |