Het is dat hij zo dik is, anders was het niet geloofwaardig dat hij overal echt van eet.quote:Op zondag 24 maart 2019 14:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Voor ieder gang een ander shirt zo te zien
quote:Op zondag 24 maart 2019 14:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Het is dat hij zo dik is, anders was het niet geloofwaardig dat hij overal echt van eet.
nee ligt ook aan de inspanning en druk , iemand die zich heel erg inspant tijdens een bepaalde oefening zal wel echt een harde erectie kunnen krijgen. Het komt dus eigenlijk door de combinatie van inspanning/druk en het harder pompen van bloed door je lichaamquote:Op zondag 24 maart 2019 14:32 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar als je telkens opnieuw krachtinspanning vraagt blijft het er ook niet lang en kom je toch niet veel verder dan halfslap lijkt me.
Wat vertel je dat geilquote:Op zondag 24 maart 2019 14:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nee ligt ook aan de inspanning en druk , iemand die zich heel erg inspant tijdens een bepaalde oefening zal wel echt een harde erectie kunnen krijgen. Het komt dus eigenlijk door de combinatie van inspanning/druk en het harder pompen van bloed door je lichaam
Jezus.quote:Op zondag 24 maart 2019 14:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
haha zijn neus wordt samengeknepen door zijn wangen
En hoe verklaar je ochtend stijvequote:Op zondag 24 maart 2019 14:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nee ligt ook aan de inspanning en druk , iemand die zich heel erg inspant tijdens een bepaalde oefening zal wel echt een harde erectie kunnen krijgen. Het komt dus eigenlijk door de combinatie van inspanning/druk en het harder pompen van bloed door je lichaam
Mannen hebben 's nachts reflex-erecties, verduidelijkt huisarts en seksuoloog Peter Leusink: erecties die worden gereguleerd door het onwillekeurige zenuwstelsel. Opmerkelijk genoeg staat het mannelijk geslachtsdeel in wakkere toestand automatisch 'aan', zegt hij, ook zonder seksuele prikkels, maar er zijn twee gebieden in de hersenstam die ervoor zorgen dat die wat precaire situatie geen standhoudt. Via zenuwbanen, die via het ruggenmerg door het bekken naar de penis lopen, regelen de centra dat de penis gewoonlijk slap is.quote:
Thanks dat je zoveel moeite doet.quote:Op zondag 24 maart 2019 14:51 schreef Le_Professeur het volgende:
Let ook op het kortstondig kijken naar de gele banaan, echt goed uitgezocht dit gifje
Dan krijg ik wel vaak seintjesquote:Op zondag 24 maart 2019 14:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is gewoon een lief seintje van je lichaam van Maat ik doe het nog.
Ja hoe minder seks je hebt hoe meer seintjes zo van gebruik mij eens waar ik voor gemaakt ben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |