* Mani89 kijkt naar UI, lacht, gaat verder met zijn leven.quote:
Ik ga er toch wel vanuit dat als ik zeg dat het lachwekkend is, jij linea recta dat spelletje van je computer gooit.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
* Mani89 kijkt naar UI, lacht, gaat verder met zijn leven.
Ik at een peer vandaag. Misschien zometeen nog één.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik eet momenteel een banaan.
Eet jij kiwi met of zonder schil?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zet net de boerenkool op het vuur.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zonder.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Eet jij kiwi met of zonder schil?
Ik stond op het punt een meltdown te hebben, maar ik heb het vermoeden dat je het erom doet.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zet net de boerenkool op het vuur.
Wat jij lachwekkend vindt, vind ik niet zo lachwekkund. En ik laat mij niet voor het karretje spannen van de eerste de beste DBS fanboy homofiel.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ga er toch wel vanuit dat als ik zeg dat het lachwekkend is, jij linea recta dat spelletje van je computer gooit.
Lekker hoor. Gelderse rookworst erbij?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zet net de boerenkool op het vuur.
Ziedend.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat jij lachwekkend vindt, vind ik niet zo lachwekkund. En ik laat mij niet voor het karretje spannen van de eerste de beste DBS fanboy homofiel.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik stond op het punt een meltdown te hebben, maar ik heb het vermoeden dat je het erom doet.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lekker hoor. Gelderse rookworst erbij?
Hoe moet je anders om 5 uur avondeten?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Om half vijf het eten op het vuur zetten, daar zou echt een celstraf op moeten staan.
Wat als het twee uur lang moet pruttelen?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Om half vijf het eten op het vuur zetten, daar zou echt een celstraf op moeten staan.
Nee, Bernal was al aangeduid als kopman voor deze ronde.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Is dit het definitieve einde van het tijdperk Froome?
Magnetronmaaltijdenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:38 schreef naatje_1 het volgende:
Voor mijn avondeten heb ik een magnetronmaaltijd bami met kipsaté, die gooi ik na de finale in de magnetron denk ik
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe moet je anders om 5 uur avondeten?
Als jij eindelijk een keer gaat eten lig ik al onder de wol.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Niet op de VUquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
MagnetronmaaltijdenKan je niet koken of zo
Half negen of zo.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als jij eindelijk een keer gaat eten lig ik al onder de wol.
Had je jonger ingeschat. (of geleerder)quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:42 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben al 20 jaar niet meer naar school geweest.
In het hoofd van Mani is het altijd Sesamstraat.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Had je jonger ingeschat. (of geleerder)
Dat doet hij ook bij het ontbijt. En de lunch.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mani drinkt bij zijn avondeten een blikje Klok op
Mani is een vies dikke dertiger. Met zijn levensstijl zal hij niet veel ouder worden ook.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Had je jonger ingeschat. (of geleerder)
quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:41 schreef Sked het volgende:
[..]
naatje blijft altijd met plezier op de universiteit
Zoek eens de term "arrested development" op, met je Dragon Ball fascinazi op 36-jarige leeftijd.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mani is een vies dikke dertiger. Met zijn levensstijl zal hij niet veel ouder worden ook.
Ik ben 24.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zoek eens de term "arrested development" op, met je Dragon Ball fascinazi op 36-jarige leeftijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |