SPOILER: plaatjes per etappeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HIstorie
2008 Gustavo César (ESP) Karpin–Galicia
2009 Alejandro Valverde (ESP) Caisse d'Epargne
2010 Joaquim Rodríguez (ESP) Team Katusha
2011 Michele Scarponi (ITA) Lampre–ISD
2012 Michael Albasini (SUI) GreenEDGE
2013 Dan Martin (IRL) Garmin–Sharp
2014 Joaquim Rodríguez (ESP) Team Katusha
2015 Richie Porte (AUS) Team Sky
2016 Nairo Quintana (COL) Movistar Team
2017 Alejandro Valverde (ESP) Movistar Team
2018 Alejandro Valverde (ESP) Movistar Team
https://www.voltacatalunya.cat/en Game On
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Zelfs de jaarlijkse afspraak in Barcelona zit er niet meer in. Gelukkig heeft hij nog een contract voor 2020!twitter:TrekSegafredo twitterde op maandag 25-03-2019 om 14:59:33#VoltaCatalunya We have a report from the ground that @jarlinsonpantan has abandoned. He's not feeling 100% and had no power on the climbs, and today's stage is not a day to start like that. We will update when we know more. reageer retweet
Leuk.quote:Op maandag 25 maart 2019 13:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Thomas De Gendt in de kopgroep, jawel.
Je verwacht het niet...quote:Op maandag 25 maart 2019 13:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Gendt is een actquote:Op maandag 25 maart 2019 13:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Had ie eindelijk de kans om z'n naam te veranderen.quote:Op maandag 25 maart 2019 15:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Requiescat in pace, alaphilippe__.
13 zeges als prof, bijna allemaal op WT-niveau. Dat is bovengemiddeld hoor.quote:Op maandag 25 maart 2019 15:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voornamelijk de bollen, hoeveel etappes schrijft hij nou echt op z'n naam?
Ziedend.quote:Op maandag 25 maart 2019 16:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Had ie eindelijk de kans om z'n naam te veranderen.
7x een bergklassement gewonnen, 13x een ritquote:Op maandag 25 maart 2019 15:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voornamelijk de bollen, hoeveel etappes schrijft hij nou echt op z'n naam?
Het is alleszins beter dan Cocufetisjist of iets in die zin.quote:Op maandag 25 maart 2019 16:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Had ie eindelijk de kans om z'n naam te veranderen.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op maandag 25 maart 2019 16:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is alleszins beter dan Cocufetisjist of iets in die zin.
Hmmkay, maar zijn dat ook de berg(jes)etappes? Of moet ik hier meer denken aan de klassiekers e.d....quote:Op maandag 25 maart 2019 16:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
13 zeges als prof, bijna allemaal op WT-niveau. Dat is bovengemiddeld hoor.
Maar bedoelde meer dat hij vandaag aan de winnende hand is.
Allemaal ritten in etappekoersen, met uitzondering van z'n eerste overwinning (Rit in de Ronde van Wallonië, 2.HC) allemaal op WT niveauquote:Op maandag 25 maart 2019 16:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hmmkay, maar zijn dat ook de berg(jes)etappes? Of moet ik hier meer denken aan de klassiekers e.d....
De wonderen van Vacansoleil.quote:Op maandag 25 maart 2019 16:15 schreef Doevelaer het volgende:
Daarnaast ook nog top 3 geëindigd in de Giro van 2012.
De Gendt is gewoon een fenomeen
Arkea en Murias tegen De Gendt, geen eerlijke strijd.quote:Op maandag 25 maart 2019 16:25 schreef Mykonos het volgende:
*schakelt in met 30km te gaan en ziet een gat van 4.30 tussen het peloton en De Gendt
Vanwaar die haat?quote:Op maandag 25 maart 2019 16:36 schreef El-Stinho het volgende:
Erg teleurstellend dat De Gendt-act etappe 1 lijkt te winnen.
Stientje is een tikkeltje gefrustreerd.quote:
De Gendt is een narcist.quote:
Sunweb laat al het hele seizoen kansen lopen.quote:Op maandag 25 maart 2019 16:41 schreef Slobeend het volgende:
Sunweb en Quickstep laten een kans lopen.
Waarom?quote:Op maandag 25 maart 2019 16:41 schreef Slobeend het volgende:
Quick Step zal heel erg balen van deze gemiste kans inderdaad.quote:Op maandag 25 maart 2019 16:41 schreef Slobeend het volgende:
Dombrowski en Carthy die een kopgroep met erkende hardrijders trachten terug te halen in de Giroquote:Op maandag 25 maart 2019 16:36 schreef Mani89 het volgende:
Wat een kansloze achtervolging whahaahhaaaaaaaaaaaaa. Dit voelt aan als die keer dat Nipple in de Giro de ontsnapping probeerde terug te halen omdat ze de slag hadden gemist, een paar piggelmeeën en Japannertjes die door de wind probeerde te beuken enzo. Nog nooit zo gelachen.
Ziedend.quote:Op maandag 25 maart 2019 16:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Quick Step zal heel erg balen van deze gemiste kans inderdaad.
Maar het is geen act.quote:Op maandag 25 maart 2019 16:36 schreef El-Stinho het volgende:
Erg teleurstellend dat De Gendt-act etappe 1 lijkt te winnen.
Ohquote:Op maandag 25 maart 2019 16:43 schreef showtimer het volgende:
[..]
Die eerste zit al op een kwartier en die andere werd al gelost in het gezelschap van Greipel.
quote:
quote:In Catalonië is De Gendt van plan om het iets rustiger aan te doen. "Conditioneel lig ik een klein beetje voor op schema. Erg is dat niet, maar ik rem toch wat af, want ik wil top zijn in de Giro, Tour en Vuelta. (grijnst) Dus neem ik nu ook drie rustdagen in plaats van twee."
Zou het wat uitmaken?quote:Op maandag 25 maart 2019 16:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vind het nogal wat, zomaar drie minuten cadeau doen aan De Gendt.
Lol, denk je echt dat hij een kans maakt nu?quote:Op maandag 25 maart 2019 16:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Ja, dit is niet leuk. Ondanks dat het primitief is, is tegen De Gendt en Valverde strijden niet leuk.quote:Op maandag 25 maart 2019 16:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat zeg ik niet, maar het is De Gendt. Daar kun je van winnen of verliezen, die zijn niet te peilen.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lol, denk je echt dat hij een kans maakt nu?
Ja het wiel is rond.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar het is De Gendt. Daar kun je van winnen of verliezen, die zijn niet te peilen.
Geraint fietst hier nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zeikt soms beetje veelquote:Op maandag 25 maart 2019 17:09 schreef Mansjester het volgende:
Hoe je niet positief over de Gendt kan zijn snap ik niet. Wat een held
Nee.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:10 schreef franklop het volgende:
Zeg het maar jongens. Kan De Gendt ook deze ronde winnen
Ik vraag me af of hij een (semi)-klassieker zou kunnen winnen.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:10 schreef franklop het volgende:
Absoluut niet.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:10 schreef franklop het volgende:
Greg Ebola geeft een teken van leven.quote:
Toch tot 2x toe een top 20 in een tijdrit gereden!quote:Op maandag 25 maart 2019 17:13 schreef Mani89 het volgende:
Esteban Chaves schijnt hier ook te fietsen, die heb ik nog niet gezien dit seizoen.
Ook alweer 29, dat is best oud al.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Toch tot 2x toe een top 20 in een tijdrit gereden!
Zo'n erelijst zonder ook maar ergens écht in uit te blinken, dan kun je alleen maar je handen op elkaar slaan. 9/10 keer is het nog een heuse solo van tientallen kilometers ook.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:09 schreef Mansjester het volgende:
Hoe je niet positief over de Gendt kan zijn snap ik niet. Wat een held
Hij is weer eens dronken, want hij geeft nu aan dat Bizkarra naar de vijfde plaats heeft gesprint namens Murias, hahaha.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:12 schreef Mani89 het volgende:
Bowowz geeft een teken van leven.
Oh foutje van Stephan.
De UCI heeft Ryan een brief doen toekomen?quote:127 GIBBONS Ryan Team Dimension Data 5:01
Gibbons een gebroken wiel op 2 km van de streep blijkbaarquote:Op maandag 25 maart 2019 19:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
De UCI heeft Ryan een brief doen toekomen?
Neten Haas ook weer met een kanonprestatie op een mooie 153e plaats.
Alleen als hij van Daantje Luijckx, Hilaire of Miesjel Cornelisse nog iets van z’n Vacansoleil-klimmersbenen geregeld kan krijgenquote:Op maandag 25 maart 2019 17:10 schreef franklop het volgende:
Stephan is geen fan van onze Catalaanse vrienden.twitter:ProCyclingStats twitterde op maandag 25-03-2019 om 19:22:52We’re gonna delete full results from our website till they are amended. Rather nothing than incorrect information #VoltaCatalunya @VoltaCatalunya reageer retweet
Zou jij interesse hebben in 24 uur verborgen camera-beelden bij Stephan in de camper?quote:Op maandag 25 maart 2019 20:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Stephan is geen fan van onze Catalaanse vrienden.twitter:ProCyclingStats twitterde op maandag 25-03-2019 om 19:22:52We’re gonna delete full results from our website till they are amended. Rather nothing than incorrect information #VoltaCatalunya @:VoltaCatalunya reageer retweet
Gelukkig nam hij in eerste instantie de (duidelijk verkeerde) uitslag wel gewoon over..quote:Op maandag 25 maart 2019 20:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Stephan is geen fan van onze Catalaanse vrienden.twitter:ProCyclingStats twitterde op maandag 25-03-2019 om 19:22:52We’re gonna delete full results from our website till they are amended. Rather nothing than incorrect information #VoltaCatalunya @:VoltaCatalunya reageer retweet
Ik zou wel willen zien hoe driftig hij op z'n toetsenbordje mept tijdens het formuleren van zo'n formidabele tweet.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zou jij interesse hebben in 24 uur verborgen camera-beelden bij Stephan in de camper?
twitter:DigitalNomadPCS twitterde op maandag 25-03-2019 om 18:43:16Hey #VoltaCatalunya @VoltaCatalunya Just an advice. Maybe it’s handy to publish results as well after the stage reageer retweet
Dan gaat dit niet op.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gibbons een gebroken wiel op 2 km van de streep blijkbaar
De enige vreugde die hij kent, is wanneer hij met zijn camper vijf seconden in beeld is bij een Grand Tour. Arme ziel.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zou wel willen zien hoe driftig hij op z'n toetsenbordje mept tijdens het formuleren van zo'n formidabele tweet.twitter:DigitalNomadPCS twitterde op maandag 25-03-2019 om 18:43:16Hey #VoltaCatalunya @:VoltaCatalunya Just an advice. Maybe it’s handy to publish results as well after the stage reageer retweet
Het is vooral van belang dat zijn internet blijft werken.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De enige vreugde die hij kent, is wanneer hij met zijn camper vijf seconden in beeld is bij een Grand Tour. Arme ziel.
#leefalssteeftwitter:DigitalNomadPCS twitterde op zaterdag 16-03-2019 om 19:49:48Working in @McDonalds in Ancona (Italy) because of problems with @TMobile @tmobile_webcare @ZakelijkTMobile No internet already for over 6 hours. Really not happy #digitalnomad #leefalssteef https://t.co/j9VZ0gZPHZ reageer retweet
Hij schijnt ons wel een stel enorme eikels te vinden.twitter:DigitalNomadPCS twitterde op maandag 18-03-2019 om 10:21:17Quit smoking 26 months ago and saved over 6000 euros because of not smoking reageer retweet
twitter:DigitalNomadPCS twitterde op donderdag 21-03-2019 om 16:06:05Bah Nederland. Blij dat ik daar zelden ben. #digitalnomad reageer retweet
Stephan Kent geen vreugdequote:Op maandag 25 maart 2019 20:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De enige vreugde die hij kent, is wanneer hij met zijn camper vijf seconden in beeld is bij een Grand Tour. Arme ziel.
He, niet met Gibbons hequote:Op maandag 25 maart 2019 19:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
De UCI heeft Ryan een brief doen toekomen?
Neten Haas ook weer met een kanonprestatie op een mooie 153e plaats.
Om 17u eten.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat is de context van die laatste tweet?
De dag na de verkiezingen, dus ik heb zomaar het vermoeden dat Steef geen fan is van Baudet. #leefalssteefquote:Op maandag 25 maart 2019 20:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat is de context van die laatste tweet?
Als Digital Nomad voelt het natuurlijk niet lekker wanneer een anti-EU-partijtje zegeviert.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De dag na de verkiezingen, dus ik heb zomaar het vermoeden dat Steef geen fan is van Baudet. #leefalssteef
Stephan snapt hetquote:Op maandag 25 maart 2019 20:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Na het zien van de speech van Baudet, die ik inmiddels 28 keer heb bekeken, vind ik het echt jammer dat ik daar weinig meer van mee krijg. Waren altijd prachtig, die verkiezingsavondjes.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De dag na de verkiezingen, dus ik heb zomaar het vermoeden dat Steef geen fan is van Baudet. #leefalssteef
twitter:DigitalNomadPCS twitterde op maandag 25-03-2019 om 20:45:43@velofacts @cyclingfever Confirmed amended results here. Thanks #VoltaCatalunya @VoltaCatalunya for the friendly communication (as always)https://t.co/TZd38TKdUF reageer retweet
quote:Op maandag 25 maart 2019 20:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe boreaal is Sevilla?quote:Op maandag 25 maart 2019 21:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Na het zien van de speech van Baudet, die ik inmiddels 28 keer heb bekeken, vind ik het echt jammer dat ik daar weinig meer van mee krijg. Waren altijd prachtig, die verkiezingsavondjes.
Waar zat die kwal laatst ook alweer? (Hans)quote:Op maandag 25 maart 2019 20:29 schreef Slobeend het volgende:
Ik kan me geen grotere kwal dan Stephan voorstellen (ja oké, naast Hans de Boer dan).
quote:Thomas De Gendt veroverde drie truien in één dag… maar moest die weer afgeven
Thomas De Gendt wist gisteren niet wat hij hoorde gisteren na het podium in Calella. Hij moest zijn ceremonietruien – rangschikking, punten en bergklassement – weer afgeven.
“Vorig jaar was het ook al zo’n gedoe om die shirts te krijgen. Ze worden achteraan met een rits dichtgedaan en dienen alleen maar voor de podiumfoto’s. In de dinsdagetappe rijd ik wel met de leiderstrui, maar ik wou ook die andere twee.”
“Ik had het geluk dat de man die de truien bedrukt met het ploeglogo in ons hotel sliep. Ik ruilde met hem één merktrui van Lotto-Soudal voor deze drie aparte exemplaren. Ik ben content, want anders was mijn collectie aparte truien die ik won niet meer volledig”, aldus de fanatieke verzamelaar in Thomas De Gendt.
quote:Het ziet er nonchalant uit, maar vergis u niet: hoe ontsnappingskoning Thomas De Gendt het peloton telkens opnieuw een neus zet
“Op zo’n dag start Thomas met een zwaailicht op zijn hoofd. Elke ploegleider zegt bij de bespreking hetzelfde: vertrekt De Gendt, dan ga je mee!”, vertelt ploegmanager Marc Sergeant. En zie: 164 kilometer verder bolt hij toch maar weer mooi solo over de finish. Het ziet er allemaal nonchalant uit, maar vergis u niet. De coups van De Gendt zijn bijzonder goed voorbereid.
Parcoursfreak
Het begint bij Thomas De Gendt altijd met een erg grondige studie van het roadbook dat hij krijgt op de vooravond van een rittenkoers. En dan is De Gendts roadbook net zo bewerkt met fluostift en kanttekeningen als dat van een ploegleider. “Als je als sportdirecteur je huiswerk niet gedaan hebt en zegt dat er bijvoorbeeld na 10 en 50 kilometer een bergje is, dan zal De Gendt zeggen: Ho, momentje. En wat doen we dan met dat bergje na 30 kilometer? Thomas’ hoofd zit vol getallen.”
Zo liep het ook op de vooravond van de openingsrit van deze Ronde van Catalonië. “Ploegleider Mario Aerts en performance coach Kevin De Weert kwamen op mijn hotelkamer praten en vroegen hoe ik het zag”, zegt De Gendt. “Net als hen dacht ik dat een vlucht naar Calella tot het einde zou gaan. Dus moest er iemand mee. Als ik mocht kiezen: het liefst ik, natuurlijk.”
“Ze rijden natuurlijk meer op mijn wiel dan vroeger, maar bergop is bergop. En ineens was er vier man weg. Ik sprong mee met Gougeard. Met ook al Maté en Duijn zaten we qua hardrijders goed. Toen de voorsprong voor de steile berg zakte naar tweeënhalve minuut, wisselde ik met De Weert van gedachten. Ik besloot sneller te rijden, want we moesten met drie minuten voorsprong aan de laatste klim kunnen beginnen. Na de top zei ik tegen Maté: Nu gaan we à bloc. Ik zag de ontreddering in zijn ogen. Dus ging ik alleen verder, 54 kilometer lang. Bergop kon de grote groep niet sneller dan ik, want dan waren ook de spurters gelost. Ik wist dat het peloton op een dalende weg ook niet al te veel meer kon goedmaken.”
Lentevogel
Twaalf WorldTour-zeges behaalde De Gendt al, maar slechts vier ervan kwamen na april. Vooral in Parijs-Nice en de Ronde van Catalonië scoorde hij. De Gendt is dus een echte lentevogel. “Dat valt ook te verklaren. In februari train ik echt goed. Dan ben ik altijd super in maart. Het is geen toeval dat ik in Parijs-Nice al drie keer de bolletjestrui pakte en in Pélussin deze keer slechts verloor van een erg sterke Magnus Cort Nielsen. Ik rijd ook graag in Catalonië omdat ik hier veel bergjes tref zoals in Calpe, waar ik me voorbereid op het seizoen. Het asfalt is ook hetzelfde. De inspanningen zijn te vergelijken. Er zijn hier ook niet al te veel spurters. Indien die ploegen de controle nemen vanaf de start, raken ze die toch in de loop van de rit kwijt. En anderzijds weten de Valverdes en de Bernals van deze wereld dat ik woensdag op Vallter 2000 toch de leiderstrui niet kan houden. Al zal ik die respectvol verdedigen.”
Goede leerling
De Gendt was altijd al een marathonman, maar het valt op dat zijn carrière pas in 2016 een hogere vlucht nam. “Dat heeft twee redenen. Bij Lotto-Soudal mag ik mijn ding doen. Dat was bij Vacansoleil en bij Quick Step niet het geval. En er is de factor Paul Van Den Bosch, met wie ik toen begon te werken. Vóór onze samenwerking had ik soms een periode dat ik echt vloog, maar ik had ook enorme dips. Ik kon soms op voorhand voorspellen dat ik bij de eerste gelosten zou zijn. Met Paul ben ik veel constanter geworden. Ik heb geen ultra-slechte periodes meer. Alleen maar maanden dat ik goed rijd en béter rijd. Hij doet me ook veel rusten. Paul kan ontzettend kwaad zijn als hij me een rustdag heeft opgedragen en ik dan toch drie uur ben gaan fietsen. In functie van de drie grote ronden die ik straks rijd, moet ik doseren.”
Lefgozer
Op Eurosport gisteren zei de commentator in een onbewaakt moment: “Waren er maar meer Thomas De Gendts!” Maar zo simpel is het niet. Je mag nog zoveel talent hebben, het gaat om het totaalplaatje. Of zoals Sergeant stelde: “Het is misschien cru gezegd, maar je moet de ballen hebben om telkens weer elke kans te grijpen. Om zo’n hele dag af te zien, terwijl je niet zeker bent dat je zo’n lange vlucht ook met winst kunt afsluiten. Hij is een klasbak. Op zijn eigen manier. Ik heb zelf gekoerst en veel renners de revue zien passeren. Alleen De Marchi zit een beetje in dezelfde richting, maar met net iets minder talent. Thomas is een supertoffe kerel. Een sterke duvel, die niet bang is van een bergje.”
De Gendt ziet het anders. “Ik word niet betaald om alleen maar lange tijd in beeld te rijden. Als het niet anders kan, dan ga ik voor de bolletjestrui, maar ik wil in de eerste plaats winnen. En het liefst meer dan twee keer per jaar. Vorig jaar had ik dit aantal na Romandië. Twee WorldTour-zeges staat bij mij voor een redelijk seizoen. Was het in Parijs-Nice gelukt, dan zat ik nu al aan dat getal. Ik hoop het deze week nog te halen, want er zijn nóg kansen. Of in de Giro. Dan kan ik bijzonder ontspannen naar de Tour en de Vuelta. Ik heb nog 69 kansen in de grote ronden”, aldus de Oost-Vlaming, die met Philippe Gilbert de enige actieve Belg is die al ritzeges behaalde in zowel de Giro, de Tour als de Vuelta.
* Mani89 kijkt naar UI, lacht, gaat verder met zijn leven.quote:
Ik ga er toch wel vanuit dat als ik zeg dat het lachwekkend is, jij linea recta dat spelletje van je computer gooit.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
* Mani89 kijkt naar UI, lacht, gaat verder met zijn leven.
Ik at een peer vandaag. Misschien zometeen nog één.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik eet momenteel een banaan.
Eet jij kiwi met of zonder schil?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zet net de boerenkool op het vuur.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zonder.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Eet jij kiwi met of zonder schil?
Ik stond op het punt een meltdown te hebben, maar ik heb het vermoeden dat je het erom doet.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zet net de boerenkool op het vuur.
Wat jij lachwekkend vindt, vind ik niet zo lachwekkund. En ik laat mij niet voor het karretje spannen van de eerste de beste DBS fanboy homofiel.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ga er toch wel vanuit dat als ik zeg dat het lachwekkend is, jij linea recta dat spelletje van je computer gooit.
Lekker hoor. Gelderse rookworst erbij?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zet net de boerenkool op het vuur.
Ziedend.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat jij lachwekkend vindt, vind ik niet zo lachwekkund. En ik laat mij niet voor het karretje spannen van de eerste de beste DBS fanboy homofiel.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik stond op het punt een meltdown te hebben, maar ik heb het vermoeden dat je het erom doet.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lekker hoor. Gelderse rookworst erbij?
Hoe moet je anders om 5 uur avondeten?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Om half vijf het eten op het vuur zetten, daar zou echt een celstraf op moeten staan.
Wat als het twee uur lang moet pruttelen?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Om half vijf het eten op het vuur zetten, daar zou echt een celstraf op moeten staan.
Nee, Bernal was al aangeduid als kopman voor deze ronde.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Is dit het definitieve einde van het tijdperk Froome?
Magnetronmaaltijdenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:38 schreef naatje_1 het volgende:
Voor mijn avondeten heb ik een magnetronmaaltijd bami met kipsaté, die gooi ik na de finale in de magnetron denk ik
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe moet je anders om 5 uur avondeten?
Als jij eindelijk een keer gaat eten lig ik al onder de wol.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Niet op de VUquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
MagnetronmaaltijdenKan je niet koken of zo
Half negen of zo.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als jij eindelijk een keer gaat eten lig ik al onder de wol.
Had je jonger ingeschat. (of geleerder)quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:42 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben al 20 jaar niet meer naar school geweest.
In het hoofd van Mani is het altijd Sesamstraat.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Had je jonger ingeschat. (of geleerder)
Dat doet hij ook bij het ontbijt. En de lunch.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mani drinkt bij zijn avondeten een blikje Klok op
Mani is een vies dikke dertiger. Met zijn levensstijl zal hij niet veel ouder worden ook.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Had je jonger ingeschat. (of geleerder)
quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:41 schreef Sked het volgende:
[..]
naatje blijft altijd met plezier op de universiteit
Zoek eens de term "arrested development" op, met je Dragon Ball fascinazi op 36-jarige leeftijd.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mani is een vies dikke dertiger. Met zijn levensstijl zal hij niet veel ouder worden ook.
Ik ben 24.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zoek eens de term "arrested development" op, met je Dragon Ball fascinazi op 36-jarige leeftijd.
Ik ben afgelopen zaterdag 30 geworden.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ben 24.
Jij wil jouw leeftijd niet genoemd hebben? Heb jij zoveel zorgen?
Neen. Het moet nog beginnenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb ik iets gemist terwijl ik een tentamen heb vernaaid?
Van harte gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen zaterdag 30 geworden.
Proficiat. Wanneer gaan we het vieren?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat toevallig, Egan Bernal ook!quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:“Bernal is zeker niet te jong om kopman te zijn. Hij heeft het fysieke en het mentale evenwicht van een renner van dertig”, is Savio van mening.
Froome is gevallen, niet ernstig, wel op achterstand nuquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb ik iets gemist terwijl ik een tentamen heb vernaaid?
quote:
Dankje, en ik reis niet af naar Spanje.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Proficiat. Wanneer gaan we het vieren?
Gefeliciteerd nog dan!quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haha. Saviootje weet inmiddels precies op welke leeftijd hij die Colombiaantjes moet oppikken en wanneer ze weer van de hand te doen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat toevallig, Egan Bernal ook!
[..]
Ik kom graag op bezoek in Sassenheim.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
Dankje, en ik reis niet af naar Spanje.
Groot ossenfeest gehad?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Thanks, kan jij Koffieplanter eens vertellen dat ik niet dik ben? Als je mijn nummer nog hebt kan je dat bevestigen op mijn whatsapp foto.quote:
Dat mag, ik woon op een paar honderd meter van een McDonalds.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik kom graag op bezoek in Sassenheim.
Als echte toerist direct naar de Keukenhof.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik kom graag op bezoek in Sassenheim.
Dit komt dichtbij. Straks kennen we elkaar oprecht al.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vooral de depressieve gevoelens weg gezopen van het naderende einde.quote:
Niemandquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:56 schreef franklop het volgende:
Wie zitten er in dat 2e groepje op 28 seconden?
Koffieplanter heeft jou toch eens ontmoet?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Thanks, kan jij Koffieplanter eens vertellen dat ik niet dik ben? Als je mijn nummer nog hebt kan je dat bevestigen op mijn whatsapp foto.
Helaas, het heeft nog niet mogen geschieden.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Koffieplanter heeft jou toch eens ontmoet?
Gaan we dan ook de brievenbus van Thijs vernielen?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat mag, ik woon op een paar honderd meter van een McDonalds.
Als hij sinds oud en nieuw alweer een nieuwe heeft wel.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gaan we dan ook de brievenbus van Thijs vernielen?
Mani is niet dik.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gaan we dan ook de brievenbus van Thijs vernielen?
Hoe kom je hierbij?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Koffieplanter heeft jou toch eens ontmoet?
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:56 schreef franklop het volgende:
Wie zitten er in dat 2e groepje op 28 seconden?
Gruppo Froomequote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:03 schreef wimderon het volgende:
Is Jeej McCarthy nog teruggekeerd? Vraag ik voor mezelf.
Berhane gooit er met de pet naar sinds hij is gedegradeerd door Sayar, dat kan ik hem niet kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:03 schreef Mani89 het volgende:
Berhane heeft in zijn carriere ook gepiekt als een Colombiaan, je gaat er toch je bedenkingen bij hebben.
Dan zit hij nog verder achter. Hij zag er niet best uitquote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar heb ik alleen Schillinger gezien.
81 KRUIJSWIJK Stevenquote:
Dat is een aderlass voor Wim zijn aspiraties.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan zit hij nog verder achter. Hij zag er niet best uit
Maar hij zat voor Froome en liet Schillinger al snel achter.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan zit hij nog verder achter. Hij zag er niet best uit
Dan is hij terug. We gaan het zien.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar hij zat voor Froome en liet Schillinger al snel achter.
Maar daarna zagen we hem weer terugzakken en daarna weer lossen bij groep Froome, hij gaat dit rondje geen enkel punt meer scoren. Hevig bloedend.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar hij zat voor Froome en liet Schillinger al snel achter.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:11 schreef Mani89 het volgende:
Koffieplantje dacht nog dat Thomas de Gendt hier nu zou kunnen winnen.
Ik ben toch wel verbaasd na die klapper in Belgie. Deed het verrassend goed in MSR ook.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:12 schreef naatje_1 het volgende:
Matthews zat gisteren ook al lekker, dit is dus niet zo verrassend
Alleen weet je bij Jelle dat het nooit meer dan een mooie ereplaats wordt.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:13 schreef wimderon het volgende:
Gasparotto komt langzaam in vorm voor de klassiekers. Nu Jelle V. nog.
Ik neem ze nooit meer op in mijn pooltjes. Valt toch geen peil op te trekken, op misschien de grote rondes na.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:13 schreef Slobeend het volgende:
De gebroeders Yates vallen me hier tegen.
Het spijt mequote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik speel met tien man tegen De Gendt en Valverde in een spelletje. Hoe primitief ook, dit is niet leuk.
QuickStep gaat voor Viviani in Driedaagse neem ik aan dus dan wordt het al snel lastigquote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb nog minieme kans als Piti geen fatsoenlijk klassement rijdt.
Dat was nauwelijks een aanval te noemen om heel eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Max moest de vriezer dringend legen? Vierde na die langgerekte aanval.
Wel hilarisch om met 7-9 te starten en als er een echte klassieker is weer gewoon met 2-3quote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
QuickStep gaat voor Viviani in Driedaagse neem ik aan dus dan wordt het al snel lastig
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:40 schreef wimderon het volgende:
Porte verliest overigens 12 seconden, waarschijnlijk met dank aan de bende enorme klungels in zijn ploeg.
Zal wel weer iets onder de leden hebben. Een kleuter heeft meer weerstand.twitter:TrekSegafredo twitterde op dinsdag 26-03-2019 om 18:27:51We assumed @richie_porte arrived in same time, but in fact was gapped in the finish today. "We knew it was a difficult finale, but Richie did not have a good day at all; the whole day he said he was not feeling well. It's disappointing to lose 12secs like this."- DS Kim Andersen reageer retweet
Maar dan nog, ik zag hem met ~20 kilometer te gaan al alleen in de wind naar voren buffelen. Trek is al aan een waardeloos seizoen bezig, maar de rommel die Porte steeds met zich mee krijgt is vrij beschamend.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 18:59 schreef showtimer het volgende:
[..]Zal wel weer iets onder de leden hebben. Een kleuter heeft meer weerstand.twitter:TrekSegafredo twitterde op dinsdag 26-03-2019 om 18:27:51We assumed @:richie_porte arrived in same time, but in fact was gapped in the finish today. "We knew it was a difficult finale, but Richie did not have a good day at all; the whole day he said he was not feeling well. It's disappointing to lose 12secs like this."- DS Kim Andersen reageer retweet
Astana viel me in zijn geheel tegen na al dat werk.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
MAL pas 49e. Dat is ook niet echt heel fantastisch
Forge of Empiresquote:
Die houdt niet echt van dit soort aankomsten, verliest daar in grote rondes ook regelmatig tijd.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
MAL pas 49e. Dat is ook niet echt heel fantastisch
Had nog meer in gezeten als hij niet zo met zijn krachten had gesmeten.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:16 schreef Columbiafan het volgende:
Wedstrijd nu pas gezien, maar wat is de Schach beresterk zeg.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |