Het zal mij volkomen worst wezen, take it or leave it.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een uitzondering die getolereerd word.
Kom niet in mijn kringetje he? Dan gaat het misquote:
Wees niet bang, jij blijft de grootste kut van de 40+.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Kom niet in mijn kringetje he? Dan gaat het mis
Dank jequote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wees niet bang, jij blijft de grootste kut van de 40+.
Met stip.
Ik kan niet aan jou tippenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Kom niet in mijn kringetje he? Dan gaat het mis
Soury is niet de irritantste vrouwelijke Fok!ker.quote:
Soury is een schaap in wolfskleren.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Soury is niet de irritantste vrouwelijke Fok!ker.
Ik heb al drie dagen niet gegeten.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:20 schreef chufi het volgende:
Eindelijk over mn after dinner dip heen ...
Nou dan .. geen haantjes gehadquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb al drie dagen niet gegeten.
Denk dat ik teveel gedronken heb.quote:
Sinds het bezoek gistern ben je wel wat van slagquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Denk dat ik teveel gedronken heb.
Dan ga ik altijd dom lullen.![]()
Waren de champignons op?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb al drie dagen niet gegeten.
Neuh, heb nog kastanje champs in huis.quote:
Ach ja, mijn neef is altijd wel even heftig.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Sinds het bezoek gistern ben je wel wat van slag
Maar kwam ie met een reden of gewoon...?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach ja, mijn neef is altijd wel even heftig.
Just for fun.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar kwam ie met een reden of gewoon...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |