Het is een feel good comedy seriequote:
Nicequote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Uitgeslapen tot 1 uur en vervolgens spelletjes gespeeld
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Shirt uitdoen en vervolgens calculaties uitvoeren op dr tetten, topshow, rekenen was nog nooit zo geil
Ik verrekte geen spier bij het kijken van die comedy. Ik moet iets beters. En wel een film, geen seriequote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
Het is een feel good comedy serie
Als je zijn betere werk wilt moet je Luther kijken.. 4 seizoenen genot
Ja dit is ook weer een emogif, je doet het er verdomme omquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Shirt uitdoen en vervolgens calculaties uitvoeren op dr tetten, topshow, rekenen was nog nooit zo geil
Ja, ik deed het erom.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja dit is ook weer een emogif, je doet het er verdomme om
Heb liever dat ie er wat anders mee doetquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kan vragen of driepink zijn broek uitdoetquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik verrekte geen spier bij het kijken van die comedy. Ik moet iets beters. En wel een film, geen serie
Ik wil je ook wel een fijne avond bezorgen, maar ik hou het nog minder lang vol dan een seriequote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik verrekte geen spier bij het kijken van die comedy. Ik moet iets beters. En wel een film, geen serie
Dat is wel een comedy jaquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kan vragen of driepink zijn broek uitdoet
Haha nou nouquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kan vragen of driepink zijn broek uitdoet
Ik moest lachen bij The Ugly Truth.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |