Heimdallquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Van zowel de film als die persoon nog nooit gehoord. Heb je een trailer?
[..]
Best wel goed om te horen dan
Ik heb nog nooit van mijn teven een tentamenweek/-periode gehad. Ook niet de dagen die je daarvoor vrij krijgt.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Idris Elba is wel god, daar ben ik het met @:driepink eens. Ga Luther kijken als je dat nog niet hebt gedaan (is niet op Netflix en ook geen film...)
Zit jij eigenlijk nu ook in de tentamenperiode?
Ik boor gewoon voorraden aan als het echt niet anders kan, dit is zo'n momentquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent door je dagelijkse quotaheen.
Dat is best wel matig, maar dat komt dan wel als je premaster gaat doen zekerquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van mijn teven een tentamenweek/-periode gehad. Ook niet de dagen die je daarvoor vrij krijgt.De minor die ik nu doe bestaat uit 4 praktijkcijfers en een tentamen.
Heb volgende week wel een tentamen, maar die is nog van het tweede jaar.
Je mag wel wat van mij hebben.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik boor gewoon voorraden aan als het echt niet anders kan, dit is zo'n moment
Die ziet er echt slecht uit.quote:
Ik ken ze nietquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Slimme vrouwen zijn best slapmakend
Denk ‘t. Weet niet precies hoe die stuctuur er dan uit ziet.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is best wel matig, maar dat komt dan wel als je premaster gaat doen zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |