Niks meer doen dan vandaag want straks komt vriendlief toch?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:19 schreef quickstepster het volgende:
Ben ik ook heel even nu. Net een eind schoongemaakt in huis, dus m'n rug wil als ik opsta niet meteen
Goedzo ha haquote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:32 schreef quickstepster het volgende:
Vanavond weer inderdaaden hoef alleen nog even te stofzuigen, dus vanavond ben ik weer topfit hoor
Probeer 3 kattenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Opruimen met een HBOstudent in huis is wel een uitdaging hoor.......![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:26 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Probeer 3 kattenleuk hoor, maar ze maken er een zooitje van!
Ik heb nog geen weekmenu, doe het meestal per 3 dagen ivm verse producten
Ja met de katten kan je bezig blijven. Gelukkig ligt mijn standaard niet zo hoogquote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:26 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Probeer 3 kattenleuk hoor, maar ze maken er een zooitje van!
Ik heb nog geen weekmenu, doe het meestal per 3 dagen ivm verse producten
Dat is altijd fijn!quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:07 schreef S95Sedan het volgende:
Zo, auto kan ook weer een jaar voort
Gelukkig niet weer een steekproef dit jaar.
Ha haquote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeker, helemaal als je geen zeikerd hebt van de RDW
Ach, better to be safe than to be sorry, toch?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeker, helemaal als je geen zeikerd hebt van de RDW
Als het om veiligheid zou gaan dan zou ik je 100% gelijk geven maar niet als je een auto in een steekproef op een lampje afkeurt.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:11 schreef STING het volgende:
[..]
Ach, better to be safe than to be sorry, toch?
Jezus echtquote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als het om veiligheid zou gaan dan zou ik je 100% gelijk geven maar niet als je een auto in een steekproef op een lampje afkeurt.
Ja dat is altijd jammerquote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als het om veiligheid zou gaan dan zou ik je 100% gelijk geven maar niet als je een auto in een steekproef op een lampje afkeurt.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Helaas wel ja. En dan ook nog eens 1-1.5uur moeten wachten totdat die eindelijk een keer kwam aanzetten.quote:
Ik bestel af en toe voor een week + voorraadspullen, luxe! Anders doe ik het in meerdere keren omdat ik geen auto heb. Steeds een tasje meequote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja met de katten kan je bezig blijven. Gelukkig ligt mijn standaard niet zo hoog
Ik doe 1x in de week boodschappen, gewoon beetje in de gaten houden welke groente eerst moeten.
Ja zonder auto is het wel een ander verhaalquote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:36 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ik bestel af en toe voor een week + voorraadspullen, luxe! Anders doe ik het in meerdere keren omdat ik geen auto heb. Steeds een tasje mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |