Als relatie materiaal uiteindelijk wel ja!quote:Op maandag 25 maart 2019 19:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Precies
Iedereen wil een nice guy (of girl)
Snap ik maar ik had het niet over wanhopig, dat is iets heel anders.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:24 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Tja, uitzonderingen bestaan vast. Maar er is een verschil tussen nice en semi wanhopig. En dan werkt het niet.
Hoezo niet?quote:Op maandag 25 maart 2019 19:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik snap deze niet zo goed denk ik.....
Het blijft toch een wisselwerking tussen twee personen.....en soms kan het gewoon simpel zijn hoe het klikt.....toch?quote:Op maandag 25 maart 2019 19:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Snap ik maar ik had het niet over wanhopig, dat is iets heel anders.
[..]
Hoezo niet?
Dat sowieso natuurlijk.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het blijft toch een wisselwerking tussen twee personen.....en soms kan het gewoon simpel zijn hoe het klikt.....toch?
Dat is vervelend.......quote:Op maandag 25 maart 2019 20:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat sowieso natuurlijk.
Ik heb hier gewoon de ervaring dat als je lief doet dat men er niet mee om kan gaan en misbruik van gaat maken na verloop van tijd.
Dat is klote! Er zitten natuurlijk altijd rotte appels tussen.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat sowieso natuurlijk.
Ik heb hier gewoon de ervaring dat als je lief doet dat men er niet mee om kan gaan en misbruik van gaat maken na verloop van tijd.
Soms wel veel hoor.......dat ik echt denk: waarom zit je überhaupt op een datingapp??quote:Op maandag 25 maart 2019 20:59 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Dat is klote! Er zitten natuurlijk altijd rotte appels tussen.
Tja. Juist degenen die bevestiging zoeken zitten daarop, tegenover maar een deel van de mensen die echt op zoek is. Heel flauw, maar zo werkt het...quote:Op maandag 25 maart 2019 21:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Soms wel veel hoor.......dat ik echt denk: waarom zit je überhaupt op een datingapp??
Jep.......quote:Op maandag 25 maart 2019 21:05 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Tja. Juist degenen die bevestiging zoeken zitten daarop, tegenover maar een deel van de mensen die echt op zoek is. Heel flauw, maar zo werkt het...
Klinkt als samenwoontijdquote:Op maandag 25 maart 2019 22:02 schreef Restyler het volgende:
Ik leef ook nog steeds.
We komen tegenwoordig elke dag wel bij elkaar. Gister hele dag naar de schoonfamilie geweest. Nog twee weken en alweer een half jaar samen.![]()
Ze wil nog even wachten. Daarnaast wil ze ook dat ik dan bij haar in trek en ik vind mijn ruimte stiekem ook wel beetje leuker dan haar appartement. Misschien binnenkort maar eens hypotheek regelen en beetje een nette huis kopen.quote:
Klinkt wel spannend!quote:Op maandag 25 maart 2019 22:31 schreef Restyler het volgende:
[..]
Ze wil nog even wachten. Daarnaast wil ze ook dat ik dan bij haar in trek en ik vind mijn ruimte stiekem ook wel beetje leuker dan haar appartement. Misschien binnenkort maar eens hypotheek regelen en beetje een nette huis kopen.
Wow echt al samen een huis kopen?quote:Op maandag 25 maart 2019 22:31 schreef Restyler het volgende:
[..]
Ze wil nog even wachten. Daarnaast wil ze ook dat ik dan bij haar in trek en ik vind mijn ruimte stiekem ook wel beetje leuker dan haar appartement. Misschien binnenkort maar eens hypotheek regelen en beetje een nette huis kopen.
Nee alleen ik, op basis van mijn loon een hypotheek nemen. Dan mag ze als ze wil er bij in komen 😊quote:
Of juist niet, anders heb je er wellicht niet zoveel aanquote:Op dinsdag 26 maart 2019 08:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Goodmorning guys and dolls, wat een liefde allemaal hier!
Hoop dat de fysiotherapeut vanmiddag ook lief is![]()
Goed punt ha haquote:Op dinsdag 26 maart 2019 08:58 schreef STING het volgende:
[..]
Of juist niet, anders heb je er wellicht niet zoveel aan
Ga mee straks danquote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:45 schreef Sarabi het volgende:
Succes bij de fysio!
Als je mij zag lopen zou je denken dat ik daar ook heen moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |