De gemiddelde leeftijd ligt eerder bij 50 dan bij 80 hoor. Het is De Zonnebloem niet.quote:Op zondag 24 maart 2019 16:14 schreef the-eye het volgende:
[..]
Het zijn oudjes. Daar zou het grootste gedeelte, door kou alleen al, het leven laten.
Een van de gewonden is 94!quote:Op zondag 24 maart 2019 18:52 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd ligt eerder bij 50 dan bij 80 hoor. Het is De Zonnebloem niet.
Tuurlijk de jongeren zitten gewoon in de disco. Een gezonde gozer trekt ook geen kijkers.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:26 schreef the-eye het volgende:
[..]
Een van de gewonden is 94!
Heb je de filmpjes bekeken. De gemiddelde leeftijd is echt geen 50. Het zijn allemaal grijze en kale bolletjes
Holland America line?quote:Op zondag 24 maart 2019 21:57 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Tuurlijk de jongeren zitten gewoon in de disco. Een gezonde gozer trekt ook geen kijkers.
Die cruises zitten vol jonge "rijke" Russen.
Ik mag later dit jaar weer de gemiddelde leeftijd omlaag brengen.
Lesfietsen houden er niet van?quote:Op maandag 25 maart 2019 22:12 schreef Fietsertje70 het volgende:
Cruises zijn toch eigenlijk alleen maar maar voor de newly weds and early deads? (en homo's).
Nee. Het is voor iedereen die een relaxte all-in vakantie wil hebben waarbij je elke dag een ander uitzicht hebt. Er zijn speciale programma's voor kinderen en jongeren aan boord. Een cruisevakantie hoeft niet duurder te zijn dan een ander soort vakantie.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:12 schreef Fietsertje70 het volgende:
Cruises zijn toch eigenlijk alleen maar maar voor de newly weds and early deads? (en homo's).
Ho evenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 06:25 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nee. Het is voor iedereen die een relaxte all-in vakantie wil hebben waarbij je elke dag een ander uitzicht hebt. Er zijn speciale programma's voor kinderen en jongeren aan boord. Een cruisevakantie hoeft niet duurder te zijn dan een ander soort vakantie.
Cruisen voor homo's is wat anders.
Cruisen betekent voor homo's iets anders.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 06:36 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ho even![]()
Je gaat me niet vertellen dat er cruises, speciaal voor homo's, zijn?
Ik zou niet meer zo'n zin hebben.quote:Op zondag 24 maart 2019 16:15 schreef the-eye het volgende:
Ik denk dat het minste wat de reder kan doen is deze mensen een nieuwe cruise aanbieden
Toppers. Hoe moet je anders je uren doorbrengen. Prima uitzicht erbij. Sneu van oud wijf die het filmt.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 06:35 schreef de_boswachter het volgende:
Was dit al gepost;
Batsen op de boot http://www.dumpert.nl/mediabase/7651713/b72760af
Dit stelletje probeerde er tijdens de evacuatie tenminste nog iets van te maken.
Als dat schip al zo deinen deed hoeft men toch helemaal niet meer zelf te wippen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Toppers. Hoe moet je anders je uren doorbrengen. Prima uitzicht erbij. Sneu van oud wijf die het filmt.
Nooit van de berenboot gehoord?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 06:36 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ho even![]()
Zou de kapitein dan ook eentje zijn en zijn personeel, lijkt me leuk daar eens tussen die zoete praat in te lopen, maar ja uiteraard niet op zee, of waar veel deining is.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 06:36 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ho even![]()
Toch vind ik het raar. Willen ze geaccepteerd worden maar dan wel hun eigen cruiseship.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:17 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zou de kapitein dan ook eentje zijn en zijn personeel, lijkt me leuk daar eens tussen die zoete praat in te lopen, maar ja uiteraard niet op zee, of waar veel deining is.
Ik wil zoveel maar krijg geen gehoor, waarschijnlijk omdat .....?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:22 schreef the-eye het volgende:
[..]
Toch vind ik het raar. Willen ze geaccepteerd worden maar dan wel hun eigen cruiseship.
Waar zou je ruzie over moeten krijgen? Alles wordt geregeld en alles wordt verzorgdquote:Op dinsdag 26 maart 2019 16:27 schreef john2406 het volgende:
1300 op een schip als dat geen ruzie geeft dan weet ik het niet meer, als men ruzie wil krijgen is een schip uiteraard de beste plaatst. Nergens kan men heen vluchten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |