Ik zie nu al heel erg tegen zijn pensioen op.quote:Op woensdag 3 april 2019 10:06 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Hij mist wel veel en hij was vroeger echt een stuk beter ( Met Alard Kalff) toen konden ze nog horen aan motoren en zo dat ie ging ploffen en zo en hadden ze een heel stuk in de pits waarbij ze allerlei nieuwe onderdelen uitlegden waarbij ze er dan met zo'n laserlampje op schenen.
Maar in Bahrein dit jaar had hij zijn oude niveau te pakken, weinig gemist, zag goed wat er ging gebeuren. Zo slecht was het niet en er zijn echt vele malen ergere. Denk dat als Mol uiteindelijk te oud word en weg is we hem nog gaan missen.
Maar wat hebben wij daar aan? Ik vind die vragen superflauw. Krijg er plaatsvervangende schaamte van. Ik heb liever dat een kundig iemand interessante vragen stelt. Waar je iets van opsteekt.quote:Op woensdag 3 april 2019 11:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat veel coureurs hem wel lachen vinden. Met zn debiele vragen. In plaats van het standaard riedeltje.
Waar je dan een standaard riedeltje als antwoord op krijgt?quote:Op woensdag 3 april 2019 11:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar wat hebben wij daar aan? Ik vind die vragen superflauw. Krijg er plaatsvervangende schaamte van. Ik heb liever dat een kundig iemand interessante vragen stelt. Waar je iets van opsteekt.
Ja. Alles liever dan dit.quote:Op woensdag 3 april 2019 11:51 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Waar je dan een standaard riedeltje als antwoord op krijgt?
Ja 1x, als je die mafklapper elke race tegenkomt ben je het gauw beu.quote:Op woensdag 3 april 2019 11:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat veel coureurs hem wel lachen vinden. Met zn debiele vragen. In plaats van het standaard riedeltje.
Jack stelt geen vragen. Jack vertelt in het Engels een verhaal tegen een coureur, die vervolgens op hem reageert met "Nee dat denk ik eigenlijk niet", waarna Jack zich omdraait richting de camera en opnieuw hetzelfde verhaal vertelt maar dan in het Nederlands.quote:Op woensdag 3 april 2019 11:21 schreef vosss het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 april 2019 12:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jack stelt geen vragen. Jack vertelt in het Engels een verhaal tegen een coureur, die vervolgens op hem reageert met "Nee dat denk ik eigenlijk niet", waarna Jack zich omdraait richting de camera en opnieuw hetzelfde verhaal vertelt maar dan in het Nederlands.
Hop en door naar de volgende coureur
Heel accuraat.quote:Op woensdag 3 april 2019 12:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jack stelt geen vragen. Jack vertelt in het Engels een verhaal tegen een coureur, die vervolgens op hem reageert met "Nee dat denk ik eigenlijk niet", waarna Jack zich omdraait richting de camera en opnieuw hetzelfde verhaal vertelt maar dan in het Nederlands.
Hop en door naar de volgende coureur
quote:Op woensdag 3 april 2019 12:55 schreef JayHovah het volgende:
Ik kan hem niet vaak genoeg terugzien...
Sprekend zijn vader dus.quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid volledig illegale auto.
quote:Op woensdag 3 april 2019 12:55 schreef JayHovah het volgende:
Ik kan hem niet vaak genoeg terugzien...
quote:Op woensdag 3 april 2019 13:03 schreef twiFight het volgende:
[..]
Heel accuraat.
Je ziet de coureurs ook regelmatig met zo'n verbaasd gezicht denken van... "wat is de vraag nou?" Dan brengt die lamlul weer een halfbakken mening die alleen hij heeft als feit en dan moet de coureur daar in mee gaan. Vaak met zo'n sfeer van hihi haha oh-oh we zijn beste maatjes toch? Lekker grappen en grollen. Not.
Daarnaast is zijn engels ondermaats. Hij vertaalt de interviews of maar half, of gewoon regelrecht fout. En hij blaat steeds veel te veel onzin op momenten dat hij zijn bek moet houden. Dan is hij bezig en komt er team radio en wat doet die stomme kuttenkop? Hij blijft doorpraten dat er team radio is... "Oh team radio laten we even luisteren naar wa..." NEE HOU GODVERDOMME JE GORE BEK DICHT HOMO nu is de team radio al voorbij! Echt, wat een mongool.
in de regen doet het motorvermogen niet ter zake maar het chassis en coureur des te meer.quote:Op dinsdag 2 april 2019 18:50 schreef sasquatsch het volgende:
Vijf minuten voor het einde van de eerste testsag verdreef Max Verstappen Mick Schumacher van de eerste plek in een regenachtige testsessie.
[..]
https://www.motorsport.co(...)ahrain-test/4363798/
Ok Jack.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
in de regen doet het motorvermogen niet ter zake maar het chassis en coureur des te meer.
Ze hebben niet in de regen geredenquote:Op woensdag 3 april 2019 14:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
in de regen doet het motorvermogen niet ter zake maar het chassis en coureur des te meer.
Hij zou alleen nog wat meer moeten huppelen en handtekeningen vragen bij coureursquote:Op woensdag 3 april 2019 15:40 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het wel mooi dat Jack altijd rond loopt met die zender op zijn rug waar die enorme antenne uit steekt. Doet me altijd denken aan zo'n klein kind op een kinderfiets met zo'n oranje vlaggetje achterop.
Past perfect bij hem
Ik word op Sky altijd gek van ge pro Hamilton. Het is al een tijdje geleden maar het ergste voorbeeld dat ik daarvan kende was de Rosberg Hamilton battle in het 1 na laatste seizoen van Rosberg tijdens de kwalificatie van Monaco, of het was een VT dat weet ik niet meer.quote:Op woensdag 3 april 2019 10:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
het uiteindelijke commentaar vind ik niet zo'n probleem bij Sky zitten ze er ook weleens naast, ik vind de programmering eromheen nog steeds te mager en teveel Max. En leeftijd? de GOAT Murray Walker deed het ook geweldig ver na de pensioensleeftijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |