Daar ben ik ook niet (meer) bang voor. Helemaal niet als Emmen vrijdag wint en Excelsior + de Graafschap klop krijgen van Ajax en PSV.quote:Op zondag 7 april 2019 17:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan zit je qua directe degradatie wel goed.
Denk niet dat jullie vrijdag gaan winnen.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:45 schreef Veritas79 het volgende:
Als ze vrijdag winnen( ga ik wel van uit eerlijk gezegd) heb je normaal 5 punten voorsprong op de nummers 16 en 17. Ik zie excelsior en de graafschap niet winnen van ajax en psv. Ik heb goede hoop dat we er rechtstreekse in blijven en eindigen op plek 15. Heb mijn seizoenskaart in ieder geval al verlengd
Ik schat emmen toch iets hoger in. Alleen komt het er niet altijd uit jammer genoegquote:Op woensdag 10 april 2019 15:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Denk niet dat jullie vrijdag gaan winnen.
Mwah. Dat spelers als Jansen zo goed als vorige week kunnen spelen komt ook heel erg door hoe debiel zwak de tegenstander was.quote:Op woensdag 10 april 2019 16:34 schreef Veritas79 het volgende:
[..]
Ik schat emmen toch iets hoger in. Alleen komt het er niet altijd uit jammer genoeg
Inderdaad, NAC uit is andere koek.quote:Op woensdag 10 april 2019 16:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mwah. Dat spelers als Jansen zo goed als vorige week kunnen spelen komt ook heel erg door hoe debiel zwak de tegenstander was.
NAC vecht nog voor wat het waard is. Die heeft Emmen niet zomaar gewonnen.
Ik hoop gewoon dat jullie het niet halen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
https://www.vi.nl/pro/fc-(...)sie/share/ac9b4326ea
Mooi artikel, beschrijft Emmen precies wat mij betreft.
Voor vanavond hoop ik op dezelfde strijdlust en passie als tegen Ajax en Heerenveen, dan komt het goed. Maar alsnog:
[ afbeelding ]
Er bekruipt mij eenzelfde spanning als op 20 mei j.l.![]()
Dan heb ik goed nieuws, Emmen wil over op natuurgras als het verblijf in de ED nog met een jaar verlengd gaat worden.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat jullie het niet halen.
Liefst 3 kunstgrasclubs eruit.
Emmen, Excelsior en VVV zou ultiem genot zijn.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dan heb ik goed nieuws, Emmen wil over op natuurgras als het verblijf in de ED nog met een jaar verlengd gaat worden.
Dan mag Emmen wel blijven toch.![]()
Heracles, PEC en ADO missen nog in dat rijtje trouwens, die spelen ook op plastic.
Mooi manquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat jullie het niet halen.
Liefst 3 kunstgrasclubs eruit.
Emmen, Excelsior en VVV zou ultiem genot zijn.
Mooi stuk inderdaad, doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
https://www.vi.nl/pro/fc-(...)sie/share/ac9b4326ea
Mooi artikel, beschrijft Emmen precies wat mij betreft.
Voor vanavond hoop ik op dezelfde strijdlust en passie als tegen Ajax en Heerenveen, dan komt het goed. Maar alsnog:
[ afbeelding ]
Er bekruipt mij eenzelfde spanning als op 20 mei j.l.![]()
Emmen heeft toen tegen dat maatregelenpakket gestemd, net als Heracles. O.a. het verplichten van natuurgras was daar onderdeel van. Emmen was in eerste instantie van plan voor te stemmen. Er werd echter ook nog een punt aan toegevoegd dat in de KKD 4 beloftenteams mochten gaan spelen. Emmen vond niet dat zij als ED ploeg daarover mochten beslissen en hebben toen alsnog tegen het pakket gestemd.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]!
Ik dacht dat Emmen juist heel erg voor kunstgras was, samen met Heracles.
Maar als ze volgend jaar naar natuurgras gaan, dan hup Emmen![]()
![]()
Die andere 3 zie ik niet meer degraderen trouwens.
Dat wordt dan René Posthuma en Niels Dijkhuizen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:08 schreef EasyLife het volgende:
Vandaag een dagpas gekocht zodat ik via Ziggo Go kan kijken, staat heel die zender niet tussen de zenders.
Blijkt niet te kunnen, heb alleen tablet bij me, dingen zoals Rojadirecta werken ook niet.
Iemand een idee? Kan iemand zn webcam op de tv richten ofzo of een fox accountje te leen? Haha.
Zie DMquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:08 schreef EasyLife het volgende:
Vandaag een dagpas gekocht zodat ik via Ziggo Go kan kijken, staat heel die zender niet tussen de zenders.
Blijkt niet te kunnen, heb alleen tablet bij me, dingen zoals Rojadirecta werken ook niet.
Iemand een idee? Kan iemand zn webcam op de tv richten ofzo of een fox accountje te leen? Haha.
Fox Sports App installeren en dan de dagpas?quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:08 schreef EasyLife het volgende:
Ik had ook gevoel dat Emmen het uit wilde voetballenquote:Op vrijdag 12 april 2019 22:07 schreef Zipportal het volgende:
Die keeper heeft Emmen al veel punten gekost, kutzooi.
Kut NAC.
Ik vond hem ook helemaal niet balvast vandaag. Lukkien zei op Fox nog dat ie goed speelde. Dat heeft alleen hij zo gezien, volgens mij. Hij was in mijn ogen juist de minste Emmenaar vandaag.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik snap ook oprecht niet dat Arias maar steeds de kans krijgt. Balvaste spits dit dat, allemaal mooi, maar die kans had die gewoon door het net heen moeten rammen.
Dan was het 0-2 geweest en was het over en sluiten.
Als het toch al zeker is dat ie naar Ajax gaat willen we natuurlijk wel de hoofdprijsquote:Op vrijdag 12 april 2019 23:48 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik vond hem ook helemaal niet balvast vandaag. Lukkien zei op Fox nog dat ie goed speelde. Dat heeft alleen hij zo gezien, volgens mij. Hij was in mijn ogen juist de minste Emmenaar vandaag.
Arias?quote:Op zaterdag 13 april 2019 08:28 schreef EasyLife het volgende:
[..]
Als het toch al zeker is dat ie naar Ajax gaat willen we natuurlijk wel de hoofdprijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |