Inderdaadquote:
Ik maak niet eens foto’s op vakantie, laat staan video’s. De herinnering zit toch in je hoofd, dat is toch het enige waarvoor je gaat?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:26 schreef Mikeytt het volgende:
"euhm ja, lekker 3 weken in North Carolina een rondtrip gedaan"
Ik dus vragen waar ik de montage video kan vinden, zegt hij dus "heb geen video... Wel foto's".
Als je geen montage hebt gemaakt van de beste momenten, dan ben je ook nooit geweestVid or didn't happen
Klacht: Mensen wien geen montage maken van hun vakantie en dan denken dat ze erover kunnen vertellen.
Nooit op vakantie geweest zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:02 schreef Silven het volgende:
[..]
Ik maak niet eens foto’s op vakantie, laat staan video’s. De herinnering zit toch in je hoofd, dat is toch het enige waarvoor je gaat?
Letterlijk de hele wereld over. Alleen snap dat foto’s maken nooit. Wat je fotografeert heeft een ander al 10 x mooier gedaan en kun je gewoon op internet vinden. En voor jezelf is het jnzinnig want de herinneringen zitten in je hoofd en die van je partner.quote:
De foto's zijn om te delenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:23 schreef Silven het volgende:
[..]
Letterlijk de hele wereld over. Alleen snap dat foto’s maken nooit. Wat je fotografeert heeft een ander al 10 x mooier gedaan en kun je gewoon op internet vinden. En voor jezelf is het jnzinnig want de herinneringen zitten in je hoofd en die van je partner.
TS zit op facebook.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:31 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De foto's zijn om te delen![]()
En het gros wordt later dement.
Insta, Snap en Twittaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |