Jouw vorige nummer dat je postte duurt bijna 5 minuten ^^quote:
Goed hequote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:02 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Jow vorige nummer dat je postte duurt bijna 5 minuten ^^
quote:
Wie oh wie, iemand?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:36 schreef UitStraling het volgende:
Wie helpt me over mijn vermoeidheid heen?
Kom maar hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:36 schreef UitStraling het volgende:
Wie helpt me over mijn vermoeidheid heen?
Ik kijk wel uit ^^quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja monter me eens op lieve Cass
Knappe dochter heeft de beste manquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:39 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Kom maar hoor![]()
Lelijke reacties hier.![]()
Stray weet me meestal wel op te vrolijken jaquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:42 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Je was een suggestie op US's vraag
Das duidelijk, daarom de suggestiequote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stray weet me meestal wel op te vrolijken ja
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stray weet me meestal wel op te vrolijken ja
Kijk liever mijn laatste post, das meer mij. Limburg heeft vaak echt iets weg van de Ieren ^^quote:
Really? Hmmm, denk dat overal wel geldt.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:56 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Kijk liever mijn laatste post, das meer mij. Limburg heeft vaak echt iets weg van de Ieren ^^
Dat provincies lijken op Ieren? Neuh denk ik niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:58 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Really? Hmmm, denk dat overal wel geldt.
Ik ken er zo 3, zonder moeite.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:59 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dat mensen lijken op Ieren? Neuh denk ik niet.
Was een tijdje geleden in Dublin op straat in n het centrum daar bij het oude postkantoor en stond daar te kijken bij een enorme groep alcoholisten die een gratis knipbeurt en soep kregen van vrijwilligers, kreeg daar een brok in mijn keel van, komt er een heel jong typisch Iers meisje met een kinderwagen op me af en vraagt, are you allright sir? Dat is het echte pure Ierland, prachtig volkje.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:00 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Mensen, ik heb het meer over de cultuur ^^
quote:
Hang in there bro.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mocht iemand zich afvragen waar vaste poster DeHovenier is, zijn modem is kapot en krijgt maandag of dinsdag pas een nieuwe.
Hoofs, een van de aardigste users op heel FOK!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mocht iemand zich afvragen waar vaste poster DeHovenier is, zijn modem is kapot en krijgt maandag of dinsdag pas een nieuwe.
Dat vroeg ik me niet af want soms is ie er niet op de Vrijdag ^^quote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is m'n mattie sinds 2005 ofzo.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoofs, een van de aardigste users op heel FOK!
Leukquote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is m'n mattie sinds 2005 ofzo.
Het feesten zit wel in het bloed, ondanks ellende.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was een tijdje geleden in Dublin op straat in n het centrum daar bij het oude postkantoor en stond daar te kijken bij een enorme groep alcoholisten die een gratis knipbeurt en soep kregen van vrijwilligers, kreeg daar een brok in mijn keel van, komt er een heel jong typisch Iers meisje met een kinderwagen op me af en vraagt, are you allright sir? Dat is het echte pure Ierland, prachtig volkje.
Dood moet iequote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoofs, een van de aardigste users op heel FOK!
Verbaast me niksquote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is m'n mattie sinds 2005 ofzo.
Moet altijd aan Hobbits denken, zeker daar in Kerry en Dingle.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:15 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Het feesten zit wel in het bloed, ondanks ellende.
Samen naar Sparta - Twente geweest in 2009, en daarna op 2 mei 2010 naar Enschede om NAC - Twente te volgen vanaf het Van Heekplein. Heb gezopen joh, mohhhhhhhh, puur genotquote:
Nou nou nou...quote:
Kom maar door met die roddels, hij is er toch niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Samen naar Sparta - Twente geweest in 2009, en daarna op 2 mei 2010 naar Enschede om NAC - Twente te volgen vanaf het Van Heekplein. Heb gezopen joh, mohhhhhhhh, puur genot
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:22 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik praat niet mee met de incrowd, gewoon nummers die ik lekker vind
Heeft niks met koud te maken, ik ken jullie niet, jullie kennen elkaar wel ^^quote:
Echt niet, nope. Gewoon beetje dollen, zijn Ieren zo serieus, djezus, dan pas ik daar idd niet tussen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:28 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Heeft niks met koud te maken, ik ken jullie niet, jullie kennen elkaar wel ^^
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:29 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Echt niet, nope. Gewoon beetje dollen, zijn Ieren zo serieus, djezus, dan pas ik daar idd niet tussen.
Aardige vent, maar soms compleet debiel, al denk ik dat hij dan een act uitvoert, want niemand is soms ZO domquote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:22 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Kom maar door met die roddels, hij is er toch niet.
Liefde is sowieso alleen maar een chemisch stofje in je hersenen.quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Aardige vent, maar soms compleet debiel, al denk ik dat hij dan een act uitvoert, want niemand is soms ZO dom
Nee hoor.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Liefde is sowieso alleen maar een chemisch stofje in je hersenen.
Hoe oud ben jij?quote:
35.quote:
Hmm, ok, het is dat je "soms" eraan toegevoegd hebt.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Aardige vent, maar soms compleet debiel, al denk ik dat hij dan een act uitvoert, want niemand is soms ZO dom
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:41 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
En je snapt op die leeftijd het begrip liefde niet?
Don't go there, brother, echt.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Liefde is sowieso alleen maar een chemisch stofje in je hersenen.
Jawelquote:
quote:
pikke diefquote:
quote:
" One does not simply walk into Mordor. Its black gates are guarded by more than just orcs. There is evil there that does not sleep. The great eye is ever watchful. It is a barren wasteland, riddled with fire, ash, and dust. The very air you breathe is a poisonous fume. Not with ten thousand men could you do this. It is folly."quote:
Don't go there, Sister, echt.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:55 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Waarom niet?
Wat is liefde volgens jou?
Dat is zo persoonlijk, voor iedereen anders, daarom druk ik me liever uit in Muziek, dat is voor mij het totaalplaatje.quote:
Dont blame me dan, ik ben vaak wat opener over mijn leven.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:59 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat is zo persoonlijk, voor iedereen anders, daarom druk ik me liever uit in Muziek, dat is voor mij het totaalplaatje.
Liefde bestaat niet volgens jou?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 02:00 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Pfff, maak je niet zo druk, eh Buurvrouw dan?
Al ben je dat niet, duh![]()
Het is maar een woord, wat is liefde voor jou?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 02:02 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Liefde bestaat niet volgens jou?
So wrongquote:Op zaterdag 23 maart 2019 02:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Liefde is een chemische reactie in je hersenen, eigenlijk is het pure lust, maar het heeft een lievere bewoording gekregen.
Bedankt sluipschutter Modquote:Op zaterdag 23 maart 2019 02:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Liefde is een chemische reactie in je hersenen, eigenlijk is het pure lust, maar het heeft een lievere bewoording gekregen.
Wie zijn de mensen waar je echt liefde voor voelt?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 02:08 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Bedankt sluipschutter ModEn je hebt ongelijk
Mijn kinderen, vlees en bloed, de rest Mwahquote:Op zaterdag 23 maart 2019 02:09 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Wie zijn de mensen waar je echt liefde voor voelt?
Dus liefde bestaat wel degelijk?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 02:10 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Mijn kinderen, vlees en bloed, de rest Mwah
Waarom post je Bad niet, dat past wel bij wat je post ^^quote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 23 maart 2019 02:11 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dus liefde bestaat wel degelijk?
Wat maakt het uit.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 02:12 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Uiteraard
Maar is het chemisch of niet?
quote:
Kom fegtuh dan.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 02:08 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Bedankt sluipschutter ModEn je hebt ongelijk
Het is verschrikkelijk, dat dit kan.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 02:20 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen en dan mod zijn.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 02:20 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen en dan mod zijn.
Jeetje.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 02:23 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk, dat dit kan.![]()
Ik las dat nog even
quote:
Huhquote:
Waarom? Ik ben nog niet moe eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 02:50 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ga naar bed Irish, morgen weer een dag
En dit is je eerste post deze avond? ^^quote:Op zaterdag 23 maart 2019 02:51 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben nog niet moe eigenlijk.
Prince is mellow ouwe, ikquote:
Ouwe? Hoe oud ben jij?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 03:06 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Prince is mellow ouwe, ik
ik was fan, ik denk van Controversy tot en met Lovesexy, mij beste Prince ervaring, was Around the world in a day
later en eerder vind ik maar zozo
sometimes it snows in april is nogal brilliant, maarja de dwerg was geniaal
Niemand gaat dood in dat opzicht.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 03:08 schreef ondeugend het volgende:
Iedereen gaat maar dood... maar Prince toch nooit?
Jaaa ik doe hem zo geregeld minder door denken..quote:Op zaterdag 23 maart 2019 03:10 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Niemand gaat dood in dat opzicht.
Je gaat minder dood als er meer mensen aan je blijven denken?
Juist....quote:Op zaterdag 23 maart 2019 03:13 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jaaa ik doe hem zo geregeld minder door denken..
En nog steeds helemaal dood.
Ja je hebt gelijk.... hij maakt me altijd blij, sexy, geil
En ook gewoon lief... wie had dat kunnen denken!!!
Nooit genoeg
Alleen maar liefdequote:Op zaterdag 23 maart 2019 03:09 schreef christmastsunami het volgende:
het achterkantje van die vinyl single, was ook niet slecht
Ja hey.. niet dan?quote:
Zeker, maar lust en liefde is niet hetzelfde.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 03:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja hey.. niet dan?
Niets mooier beter dan lust en liefde
nee ik weetquote:Op zaterdag 23 maart 2019 03:20 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Zeker, maar lust en liefde is niet hetzelfde.
?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 03:21 schreef christmastsunami het volgende:
hoeveel wijven heeft Prince RogerNelson, kuch, eigenlijk geneukt?
kuch, hij lijkt een beetje Gay, nope
hij speelde een pooier uit noordwestamerika
maar had toch ook gevoel, zoals ik
alleen ik neuk niet
misschien alleen met je hoofdt
voor Claudia
Ik denk eigenlijk maar weinigquote:Op zaterdag 23 maart 2019 03:21 schreef christmastsunami het volgende:
hoeveel wijven heeft Prince RogerNelson, kuch, eigenlijk geneukt?
kuch, hij lijkt een beetje Gay, nope
hij speelde een pooier uit noordwestamerika
maar had toch ook gevoel, zoals ik
alleen ik neuk niet
misschien alleen met je hoofdt
voor Claudia
quote:
Ik denk dat je het hebt over de vid met JB Prince en MJ?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 03:57 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
die Prince deed toch een beetje beter dan JamesBrown met die funk
Yes I stand all time ^^quote:
bij het sign of the times concert in ahoy,explodeerde rotterdamquote:Op zaterdag 23 maart 2019 04:02 schreef lrishCassidy het volgende:
Liefde of madness, voor mij voelt het als liefde op de own na.
Waarom denk je dat Prince mijn idool is als ik al een idool heb?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 04:13 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
bij het sign of the times concert in ahoy,explodeerde rotterdam
dit stukje uit die rockdocu was echt en niet overdreven
en iedereen wit enzwart iedereen danste
duizenden mensen dansden
omdat ie gitaar en tegelijkertijd piano kon spelenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 04:14 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Prince mijn idool is als ik al een idool heb?
Oh, dat kunnen wel meer mensen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 04:17 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
omdat ie gitaar en tegelijkertijd piano kon spelen
op een gegeven moment werd ie jehova getuige, in den heer enzo, maar ik proefde een stevige hoeveelheid coke n weet ik wat, hij trok zich terug na 100 rechtzaken tegen de platen industriequote:Op zaterdag 23 maart 2019 04:29 schreef lrishCassidy het volgende:
Prince, eerlijk, caring en evil in some way ^^
Coke?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 04:35 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
op een gegeven moment werd ie jehova getuige, in den heer enzo, maar ik proefde een stevige hoeveelheid coke n weet ik wat, hij trok zich terug na 100 rechtzaken tegen de platen industrie
Sony enzo gingen hem vertellen hoe ie muziek moest maken en dat kan natuurlijk niet, want meneer was een genie en had het uitgevonden
dus werd ie pissig en raar, later helemaal in gristus en maar coke snuifen, stiekum
ik hoorde dat
vage shit die laatste muziek, Prince is gestorven als een hardcore junk
en heeft waarschijnlijk meer wijven geneukt dan jij en ik bij mekaar kunnen denken, ondanks dat ie er als een sissy uit zag
We zien het wel.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 04:41 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
sinead o'conner heeft er meerdere keren gezegd dat Prince coke snuifde als een paard
was ie niet, het is precies de sukkel met een ongelovelijk talentquote:Op zaterdag 23 maart 2019 04:45 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
We zien het wel.
Mocht Prince echt een verschrikkelijk persoon geweest zijn achteraf, dan hoor je me wel later
Juist.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 04:51 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
was ie niet, het is precies de sukkel met een ongelovelijk talent
in tegenstelling tot MJ, was Prince echt, echt een viespeuk en
FUNKY
en een sexist
ik weet het wel ik was een fanquote:Op zaterdag 23 maart 2019 04:59 schreef lrishCassidy het volgende:
Dus Prince was een sexist maar had wel al die tijd voornamelijk vrouwen in z;n band?
Tja misschien.
We weten het niet
Jouw Claudia heeft geen reet te maken met Prince of met Sinnead.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 05:03 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ik weet het wel ik was een fan
maarja
luister maar
thinking of mah Claudia, which i naar de kloten heb gedaan
bollocks
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 05:04 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Jouw Claudia heeft geen reet te maken met Prince of met Sinnead.
Doe daar iets aan.
Hij is doodquote:Op zaterdag 23 maart 2019 03:08 schreef ondeugend het volgende:
Iedereen gaat maar dood... maar Prince toch nooit?
even luisteren dan maarquote:
deze ga ik even luisteren en ben weer weg, fijne avondquote:
ben ook zo weg bedankt voor de muziekjes!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
deze ga ik even luisteren en ben weer weg, fijne avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |