Bron?quote:Op zondag 24 maart 2019 21:31 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja met de reden de bufferzone uitbreiden. EU doet precies hetzelfde met het inlijven van oost-europese landen als politieke kolonisatie.
Verder vliegen Europese landen ook regelmatig over Russisch luchtruim, doen ze over en weer. De media schildert ze echter af als de bad guys.
Volgens mij hebben ze dat nooit als nieuws gebracht, maar ik kijk ook geen nieuws daar. Heb je een link naar een nieuwsartikeltje?quote:Op zondag 24 maart 2019 21:46 schreef Cattivo het volgende:
[..]
+ 2 jaar lang laster over samenwerken met de Russen.... Onder welke steen leef jij?
2 jaar lang "BREAKING NEWS" over elke scheet van Trump.quote:Op zondag 24 maart 2019 20:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Weer een win voor Trump dus.
CNN zal wel in mineur zijn dan.
Het Mueller rapport zegt nou juist wel dat Rusland "evil" is. De inmenging door IRA en het stelen van de DNC mails wordt bewezen geacht en daarmee de Russische inmenging in de verkiezingen. Alleen niet dat onomstotelijk bewezen kan worden dat de Trump campagne in significante mate met de Russen heeft gecoordineerd.quote:Op zondag 24 maart 2019 19:01 schreef Roces18 het volgende:
Mensen die nog steeds denken dat Rusland evil is![]()
Lekker blijven hangen in de koude oorlog x10000000000000
Maar even een staatsgreep plegen in Oekraïne om een toenadering tot Rusland te voorkomen is natuurlijk hartstikke goedquote:Op zondag 24 maart 2019 23:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Het Mueller rapport zegt nou juist wel dat Rusland "evil" is. De inmenging door IRA en het stelen van de DNC mails wordt bewezen geacht en daarmee de Russische inmenging in de verkiezingen. Alleen niet dat onomstotelijk bewezen kan worden dat de Trump campagne in significante mate met de Russen heeft gecoordineerd.
Heb er weinig van kunnen vinden, maar denk je dat er tegenwoordig nog oprechte verkiezingen zijn?? Dat is wel erg naïef. Ik zie deze aanklachten als niets meer dan gejank van de democraten omdat ze verloren hebben. Trump kon al zoveel meer bereikt hebben als ze niet zo vijandig jegens hem waren.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Het Mueller rapport zegt nou juist wel dat Rusland "evil" is. De inmenging door IRA en het stelen van de DNC mails wordt bewezen geacht en daarmee de Russische inmenging in de verkiezingen. Alleen niet dat onomstotelijk bewezen kan worden dat de Trump campagne in significante mate met de Russen heeft gecoordineerd.
De EU was als eerste aan het rommelen in Oekraïne, als je daar vervolgens Rusland mee bedreigt, tja... Doe je het toch echt zelf.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:23 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Maar even een staatsgreep plegen in Oekraïne om een toenadering tot Rusland te voorkomen is natuurlijk hartstikke goed
quote:Op zondag 24 maart 2019 23:23 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Maar even een staatsgreep plegen in Oekraïne om een toenadering tot Rusland te voorkomen is natuurlijk hartstikke goed
Neuh ik zeg niet dat andere landen het niet ook doen, de VS voorop, maar zelden leidt het tot daadwerkelijk strafbare feiten terug te herleiden tot personen, en dat is nu wel gebeurd. Verder ging het er alleen om dat Rusland duidelijk niet gevrijwaard is door het Mueller onderzoek.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:25 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Heb er weinig van kunnen vinden, maar denk je dat er tegenwoordig nog oprechte verkiezingen zijn?? Dat is wel erg naïef. Ik zie deze aanklachten als niets meer dan gejank van de democraten omdat ze verloren hebben.
Goed dat ze vijandig zijn danquote:Trump kon al zoveel meer bereikt hebben als ze niet zo vijandig jegens hem waren.
En wat is er mis met Rusland dan?quote:Op zondag 24 maart 2019 23:31 schreef speknek het volgende:
[..]
[..]
Neuh ik zeg niet dat andere landen het niet ook doen, de VS voorop, maar zelden leidt het tot daadwerkelijk strafbare feiten terug te herleiden tot personen, en dat is nu wel gebeurd. Verder ging het er alleen om dat Rusland duidelijk niet gevrijwaard is door het Mueller onderzoek.
[..]
Goed dat ze vijandig zijn dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van alles. Het is een dictatuur met een kleptocraat, heeft erbarmelijke mensenrechten en personvrijheid, de gemiddelde levensverwachting is 50 jaar, probeert de Europese samenwerking te ontregelen, ondermijnen onze democratieen en loopt voortdurend met zijn kernwapens te zwaaien.quote:
quote:Op zondag 24 maart 2019 23:42 schreef superniger het volgende:
Mogen we memes posten in NWS?Mensen die denken dat Maddow hierom zou huilen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rod Rosenstein heeft verklaard dat in de aanklacht van de 13 Russen en 3 bedrijven dat er geen beschuldiging instaat dat door de desbetreffende activiteiten de uitkomst van de 2016 verkiezingen werd veranderd.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:36 schreef Tlaloc het volgende:
Maar tja, er zullen nog steeds mensen zijn die denken dat de Russen 100+ miljoen stemmers hebben beïnvloed door middel van bots op Twitter met fake news in gebrekkig Engels.
Alles om maar niet te hoeven erkennen dat ze gewoon eerlijk hebben verloren.
Waarschijnlijk omdat het niet meetbaar is. Hoe zou je dat willen meten immers?quote:Op zondag 24 maart 2019 23:56 schreef dellipder het volgende:
[..]
Rod Rosenstein heeft verklaard dat in de aanklacht van de 13 Russen en 3 bedrijven dat er geen beschuldiging instaat dat door de desbetreffende activiteiten de uitkomst van de 2016 verkiezingen werd veranderd.
Ik breng dit in als feit. De collusion delusion laat ik liever over aan de never- en anti-Trumpers.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het niet meetbaar is. Hoe zou je dat willen meten immers?
O, ok. Leuk voor je dat je random nutteloze feiten aan het posten bent dan.quote:Op maandag 25 maart 2019 00:01 schreef dellipder het volgende:
[..]
Ik breng dit in als feit. De collusion delusion laat ik liever over aan de never- en anti-Trumpers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |