SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Juin uit Eigen Tuin!
Dat is best een existentiële en filosofische vraag.quote:
We gaan zo langzaam naar het licht...quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:52 schreef livelink het volgende:
Dit is met recht een donker lied. Maar wel mooi.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat is best een existentiële en filosofische vraag.
Wie ben ik?
Wat ben ik?
Dat is het waar het hier omgaat
Wie ben ik?
Wat ben ik?
Het houdt je even van de straat
Vraag ik hem, wie ben ik?
Dan zeg ik, die ken ik
Dan is er weer een punt gescoord
In het spelletje
Wie ben ik?
Ja, dit is Diaan.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat is best een existentiële en filosofische vraag.
Wie ben ik?
Wat ben ik?
Dat is het waar het hier omgaat
Wie ben ik?
Wat ben ik?
Het houdt je even van de straat
Vraag ik hem, wie ben ik?
Dan zeg ik, die ken ik
Dan is er weer een punt gescoord
In het spelletje
Wie ben ik?
Brian May - Back to the lightquote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We gaan zo langzaam naar het licht...
Nederpopquote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:52 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb weinig met Nederlandstalig maar dit kan ik wel waarderen
Je kent gewoon te weinig goede Nederlandse liedjes.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:52 schreef MTheBassman het volgende:
wit licht?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We gaan zo langzaam naar het licht...
De Nederpop hype in de jaren 80 was geweldig...quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:52 schreef MTheBassman het volgende:
"When someone on the street asks me for a light, I point towards the end of the tunnel"quote:
Als afsluiter zou dat wel symbolisch zijn. Wandelen we allemaal het witte licht in.quote:
Zonder je dochter dan, die raakt de weg kwijt met d'r masker op...quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Als afsluiter zou dat wel symbolisch zijn. Wandelen we allemaal het witte licht in.
Gordijn is al half open.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:56 schreef livelink het volgende:
Deze is ook mooi en gaat meteen de goede kant op.
Maar het is al donker buitenquote:
Ik leid haar wel.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonder je dochter dan, die raakt de weg kwijt met d'r masker op...
Zeker weten. Heel wat cd’s van Pop in je moerstaal geluisterd.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Nederpop hype in de jaren 80 was geweldig...
Ook VLC hier, en werkt nog.quote:
Ik kan de opname zelfs delen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:01 schreef peaceman het volgende:
Mad, na afloop wel even playlistje delen svp.
In VLC zie ik ze ook nog steeds goed.quote:
Heeft beetje de hik ja, jammerquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan de opname zelfs delen.
Helaas een wat rotte MP3 dit...
Gaat mij om de playlist. Paar leuke nummers gehoord die wil toevoegen aan de collectie.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan de opname zelfs delen.
Helaas een wat rotte MP3 dit...
Ehm, na herstart was het oké en nu zie ik tot mijn verbazing Kadanz er weer staan.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
In VLC zie ik ze ook nog steeds goed.
Oh shit ik kom straks te laat!quote:
Maandag klopte dat wel min of meer.quote:
Het klonk een beetje als Goa trance maar er zijn zoveel variaties dat het ook best iets anders geweest kan zijn. Het waren de tijden van de verkenning, een beetje als de VS in z'n gouden tijden van de American Dream. Om de week werd zo'n beetje een nieuwe substijl geboren. Zo rond 2000 is alles zo goed als vervlakt.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik zou dit sowieso wel een keer in de club willen horen.
En wij maar betalen...quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh shit ik kom straks te laat!
Grapje, heb geen werk meer
Ik leer voor de toekomst, aka studeerquote:
Die piano is toch wel het beste gedeelte voor mij.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:05 schreef MadMaster het volgende:
Dat subtiele gerasp van die gitaarsnaren...
Wat doe je hier dan. Ga leren!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik leer voor de toekomst, aka studeer
Hoort bier drinken bij de studie?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik leer voor de toekomst, aka studeer
Nee, nee, hij mag nog even tot 22.00 blijven luisteren. Het is een student; dat soort kan overal en altijd studeren.quote:
Ik heb over twee weken pas tentamensquote:
Iemand moet toch uitzoeken wat voor effecten dat mysterieuze drankje geeftquote:
Volgens Rooie Rinus en Pé Daalemmer wel:quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:07 schreef MTheBassman het volgende:
Iemand moet toch uitzoeken wat voor effecten dat mysterieuze drankje geeft
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De TT stond precies boven de plek waar VLC open stond, dus ik zat naar de TT te loeren met m'n schele harses.
die uitslag is allang bekend.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb over twee weken pas tentamens
[..]
Iemand moet toch uitzoeken wat voor effecten dat mysterieuze drankje geeft
Ik hou de economie lopend met mijn uitgaves, vergeet dat nietquote:
Je bedoelt eigenlijk dus onze uitgavesquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik hou de economie lopend met mijn uitgaves, vergeet dat niet
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Was best een goed concert waar Brain aan May deed in Ahoy. Cozy Powell drumde ook may.
Wij geven geld uit zodat anderen dronken kunnen worden. En wij krijgen, zonder de leuke kanten ervaren te hebben, toch een kater.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je bedoelt eigenlijk dus onze uitgaves
Uiteindelijk naait de overheid ons allemaalquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zoiets ja.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wij geven geld uit zodat anderen dronken kunnen worden. En wij krijgen, zonder de leuke kanten ervaren te hebben, toch een kater.
Ik vrees dat hij dat dubbel en dwars gaat terugbetalenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Terecht!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij dat dubbel en dwars gaat terugbetalen
Vind je? Ik vind dat de overheid best een aantal zaken redelijk tot goed voor elkaar heeft.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Uiteindelijk naait de overheid ons allemaal
Geen Lidl meer op loopafstandquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:11 schreef MadMaster het volgende:
Wie haalt er even broodjes voor het ontbijt?
Vergeet niet dat het de bedoeling is dat ik straks een goed betaalde baan krijg (in een ideale wereld)quote:
In een klein groen tasje zeker?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:11 schreef MadMaster het volgende:
De bakkers in Parijs gaan pas om 5 uur open.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:11 schreef MadMaster het volgende:
Het leven kan raar lopenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het de bedoeling is dat ik straks een goed betaalde baan krijg (in een ideale wereld)
Dan moeten we nog even wachten tot het rond dat tijdstip licht is...quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De bakkers in Parijs gaan pas om 5 uur open.
Il est 5 heures, Paris s'éveiles.
Ik was al helemaal voorbereidquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:11 schreef MadMaster het volgende:
Aanvalluh!!!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was al helemaal voorbereid
[ afbeelding ]
Zo dan! Je hebt er werk van gemaakt!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die glazen ‘eierdopjes’, fantastischquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
waar is de pindakaas?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vandaar die tekst tussen haakjesquote:
Verstopt in het mandje tussen de jammetjes.quote:
OMG, dat was toch wel een dieptepunt.quote:
Het is geen slecht liedje.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
OMG, dat was toch wel een dieptepunt.
Ik heb deze week gedroomd dat we dit jaar het ESF zouden winnen
quote:
Om 6 uur al bijna, dus ik reken het goedquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moeten we nog even wachten tot het rond dat tijdstip licht is...
Tja, ik had het geluisterd voordat ik ging slapen en dat had een raar effect op mijn droom.quote:
Omdat?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het gaat al fout in de eerste regel
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zou wel leuk zijn....quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
OMG, dat was toch wel een dieptepunt.
Ik heb deze week gedroomd dat we dit jaar het ESF zouden winnen
Tja George baker was ook niet echt geweldig en die had toch een aardige wereldhit.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De uitspraak van zijn Engels is echt heel naar..
Maar dat geldt ook voor zo'n beetje heel Australië, ieder district van het VK, en de VS.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De uitspraak van zijn Engels is echt heel naar..
Ik kan gewoon echt niets met dit nummer..quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja George baker was ook niet echt geweldig en die had toch een aardige wereldhit.
Ooit Newcastle accenten gehoord?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:23 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Maar dat geldt ook voor zo'n beetje heel Australië, ieder district van het VK, en de VS.
Eén van de meest geniale bandjes van de laatste jaren.quote:
Ik vind het best leuk eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kan gewoon echt niets met dit nummer..
Heb serieus geprobeerd om er iets tofs in te horen, maar na 5 keer luisteren nog steeds niet gevonden.
Ze moeten nodig weer eens samen opgesloten worden in een studio idd.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eén van de meest geniale bandjes van de laatste jaren.
Nu maar hopen dat ze ooit weer eens iets gaan doen...
Nieuw Zeelands, en dan met name die kok van 24 kitchen met haar spraakgebrekquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:23 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Maar dat geldt ook voor zo'n beetje heel Australië, ieder district van het VK, en de VS.
Ik heb me echt heel erg verbaasd over het Engels van de president van Nieuw Zeeland. Ik vond ineens dat mijn dochter wel minder haar best mocht doen voor haar mondeling Engels.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:23 schreef Beathoven het volgende:
[..]
quote:
Ja leuk is dat.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er stonden er 224 klaar, dus keuze zat.
Maak ter plekke het verhaaltje...
Geen idee eigenlijk, ik weet alleen dat er ontzettend veel dialecten zijnquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ooit Newcastle accenten gehoord?
Ik heb eerlijk gezegd meer moeite met Zuidelijke VS accenten dan bepaalde VK accenten.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:31 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ik weet alleen dat er ontzettend veel dialecten zijn
Als je received pronunciation gewend bent van de BBC klinkt veel uit bepaalde hoeken als onverstaanbaar gebral. Na een tijdje went het dan een beetje, dat dan weer wel.
freeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeee nelson mandelaquote:
Have fun!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:35 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga richting housewarming.
Bedankt mad en veel luisterplezier nog iedereen
Kijken of het licht het al doet.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:35 schreef MTheBassman het volgende:
House ze!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:35 schreef MTheBassman het volgende:
Have funquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:35 schreef MTheBassman het volgende:
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:35 schreef MTheBassman het volgende:
Ik switch regelmatig maar het botst heel soms in de klemtoon als ik Nederlandse tekst zit te lezen terwijl ik een gesprek in het Engels aan het voeren ben en vice versa. En dat komt omdat de twee qua verwantschap helaas wat te dicht bijelkaar liggen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Met het Engels dat Nederlanders leren op school, kun je je overal ter wereld prima verstaanbaar maken. Het enige dat een probleem is als mensen van school komen, is vocabulaire. Dat is vaak niet groot genoeg om een fatsoenlijk gesprek te voeren. Maar dat is een kwestie van veel oefenen/lezen/luisteren/schrijven/doen.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:35 schreef MTheBassman het volgende:
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:44 schreef MadMaster het volgende:
We gaan nog een half uurtje langer door met deze verlichting...
En na deze mededeling zou het natuurlijk mooi zijn als Nirvana een liedje had waar het woord Light in voor kwamquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:44 schreef MadMaster het volgende:
Al hebben ze er 100...quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En na deze mededeling zou het natuurlijk mooi zijn als Nirvana een liedje had waar het woord Light in voor kwam
In ieder geval uit de tijd dat ze de beste nummers heeft gemaakt, ja.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
1 van de betere nummer van Madonna, imo.
Daar dondert het al maanden, ja.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:52 schreef spijkerbroek het volgende:
*zet tv aan*
*zie Brits parlement*
Daar schijnt de zon absoluut niet op dit moment.
Sukkels...quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:52 schreef spijkerbroek het volgende:
*zet tv aan*
*zie Brits parlement*
Daar schijnt de zon absoluut niet op dit moment.
Het was een beetje d'r laatste hoogtepuntquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
In ieder geval uit de tijd dat ze de beste nummers heeft gemaakt, ja.
Dat vat het wel goed samen idd.quote:
Die heeft ze dan in ieder geval wel met ons allemaal gedeeld.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:53 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het was een beetje d'r laatste hoogtepunt
Ze zijn al met de koplampen op de donkere weg geweest.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Gaat Snow Patrol nog achter het licht aanrennen?
Op TV schijnt de zon al
Fitnessplayback door Diaan, Spijkerbroek en livelinkquote:
Op je witte pumpsquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:56 schreef livelink het volgende:
Ik was alweer helemaal voorbereid
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Fitnessplayback door Diaan, Spijkerbroek en livelink
Euhmm...quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Fitnessplayback door Diaan, Spijkerbroek en livelink
Dat is dan wel weer waarquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Die heeft ze dan in ieder geval wel met ons allemaal gedeeld.
Dat heb je goed gedacht.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dacht om één of andere reden dat het Nik Kershaw was.
Ja, het is geen Kadanz...quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dacht om één of andere reden dat het Nik Kershaw was.
Ik had hetzelfde, maar de pitch staat op 0%...quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:12 schreef livelink het volgende:
Heerlijk nummer van Nik Kershaw. Maar het klinkt wat smurfenachtig. Zo herinner ik me zijn stem niet.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat kan piano toch prachtig klinken.
Tuba ook.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat kan piano toch prachtig klinken.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuba ook.
Als het maar heel ver weg is...
Hem een beat.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vout is het niet met je eens, zeg ik je bij voorbaat.
Tok, tok, tokkelen...quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als dat mens d'r smoel nou 's hield, hoorde je de piano beter.
Oh, even met mijn man overleggen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh, ik zie net dat Beth Hart op 29 en 30 november in AFAS optreedt. Kaarten vanaf ¤66,80.
Ja, één keer akoestisch en één keer met band...quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh, ik zie net dat Beth Hart op 29 en 30 november in AFAS optreedt. Kaarten vanaf ¤66,80.
Gewoon zijn creditcard gebruiken als hij slaapt.quote:
Mmm, daar heb ik weinig vertrouwen meer in. Maar hij is ook wel fan, dus dat helpt.quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon zijn creditcard gebruiken als hij slaapt.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon zijn creditcard gebruiken als hij slaapt.
Ik ben niet zo bij de tijd wat dat betreft.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Die concerten zijn al een tijdje terug bekend gemaakt...
Doe anders wat spijkerbroek opperde. Kan je meteen koffie bestellen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Mmm, daar heb ik weinig vertrouwen meer in. Maar hij is ook wel fan, dus dat helpt.
Ik bedoel meer van: Hopelijk is het nog niet uitverkocht...quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bij de tijd wat dat betreft.
Bijna uitverkocht, ja.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van: Hopelijk is het nog niet uitverkocht...
30 november is uitverkocht. Voor 29 november zijn nog kaarten beschikbaar.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van: Hopelijk is het nog niet uitverkocht...
Welterusten Symp en DDMquote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn echtgenoot valt zowat om, dus bedtijd hier. Tnx, Mad
Trusten.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Trusten, DDM en omvaller.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Welterusten saam.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Vorig jaar was ze in Tivoli. Toen waren we ook te laat.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hopelijk lukt het. Ze is live wel goed.
Ow jammer zeg.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Vorig jaar was ze in Tivoli. Toen waren we ook te laat.
Ze speelt in juni en juli ook nog in o.a. Griekenland, Noorwegen, Rusland, Roemenië, Duitsland en België.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Vorig jaar was ze in Tivoli. Toen waren we ook te laat.
Ik heb nog even geen idee.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:32 schreef MadMaster het volgende:
We eindigen zo met de ultieme verlichtingsong...
Ali Osram?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:32 schreef MadMaster het volgende:
We eindigen zo met de ultieme verlichtingsong...
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Drukwerk - Schijn een lichie op mij
Die heb ik juist omzichtig vermeden...quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Drukwerk - Schijn een lichie op mij
Er kan zoveel in aanmerking komen, er is zoveel 'feel good' muziek...quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat hád ik kunnen weten, maar nee hoor.
Ja maar 'ultiem' ELO --> Mad. Mwoah.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er kan zoveel in aanmerking komen, er is zoveel 'feel good' muziek...
Top!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:46 schreef MadMaster het volgende:
Op verzoek van Peaceman de tracklist:
MadMaster - Van Donker naar Licht...
20:01 : Alan Menken & Howard Ashman - On A Dark Night
20:03 : Barbra Streisand - Left In The Dark
20:10 : Depeche Mode - The Darkest Star
20:16 : Lady GaGa - Dance In The Dark
20:21 : Shakatak - Dark Is The Night
20:25 : The Hollies - Long Dark Road
20:30 : Mumford & Sons - Whispers In The Dark
20:33 : Robert Cray Band - Don't Be Afraid Of The Dark
20:37 : Snow Patrol - Headlights On Dark Roads
20:40 : Anne Clark - Our Darkness (Total Eclipse Remix)
20:45 : Underworld - Dark & Long 7"
20:49 : Kadanz - In Het Donker (Zien Ze Je Niet)
20:55 : Crosby & Nash - Out Of The Darkness
20:59 : Andy Gibb - Shadow Dancing
21:04 : Cat Stevens - Morning Has Broken
21:07 : Brian May - Back To The Light
21:12 : George Baker Selection - Morning Light
21:15 : Aswad - Shine
21:19 : Katzenjammer - Shine Like Neon Rays
21:24 : The American Breed - Green Light
21:26 : Billy Ocean - Red Light Spells Danger
21:29 : The Special A.K.A. - Bright Lights
21:33 : Snap - Do You See The Light (Looking For) (7- Version)
21:37 : Dario G - Sunchyme
21:41 : Belinda Carlisle - Leave A Light On
21:46 : Madonna - Ray Of Light
21:51 : A-Ha - The Sun Always Shines On TV
21:55 : Doris D And The Pins - Shine Up
22:00 : M - Moonlight and Muzak ('92 Remix)
22:05 : T-Spoon - See The Light
22:08 : London Beat - You Bring On The Sun
22:11 : Nik Kershaw - I Won't Let the Sun Go Down On Me
22:14 : Beth Hart - Leave The Light On (Live)
22:20 : The Smiths - There Is A Light That Never Goes Out
22:24 : Rofo - Flashlight On A Disconight ('88 Remix)
22:28 : Aly & Fila Feat. Jwaydan - We Control The Sunlight
22:31 : Luke Warner feat. Katherine Amy - I See The Light (Vocal Mix)
22:39 : Electric Light Orchestra - Mr. Blue Sky
Was een fijne uitzending.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:46 schreef MadMaster het volgende:
Op verzoek van Peaceman de tracklist:
MadMaster - Van Donker naar Licht...
20:01 : Alan Menken & Howard Ashman - On A Dark Night
20:03 : Barbra Streisand - Left In The Dark
20:10 : Depeche Mode - The Darkest Star
20:16 : Lady GaGa - Dance In The Dark
20:21 : Shakatak - Dark Is The Night
20:25 : The Hollies - Long Dark Road
20:30 : Mumford & Sons - Whispers In The Dark
20:33 : Robert Cray Band - Don't Be Afraid Of The Dark
20:37 : Snow Patrol - Headlights On Dark Roads
20:40 : Anne Clark - Our Darkness (Total Eclipse Remix)
20:45 : Underworld - Dark & Long 7"
20:49 : Kadanz - In Het Donker (Zien Ze Je Niet)
20:55 : Crosby & Nash - Out Of The Darkness
20:59 : Andy Gibb - Shadow Dancing
21:04 : Cat Stevens - Morning Has Broken
21:07 : Brian May - Back To The Light
21:12 : George Baker Selection - Morning Light
21:15 : Aswad - Shine
21:19 : Katzenjammer - Shine Like Neon Rays
21:24 : The American Breed - Green Light
21:26 : Billy Ocean - Red Light Spells Danger
21:29 : The Special A.K.A. - Bright Lights
21:33 : Snap - Do You See The Light (Looking For) (7- Version)
21:37 : Dario G - Sunchyme
21:41 : Belinda Carlisle - Leave A Light On
21:46 : Madonna - Ray Of Light
21:51 : A-Ha - The Sun Always Shines On TV
21:55 : Doris D And The Pins - Shine Up
22:00 : M - Moonlight and Muzak ('92 Remix)
22:05 : T-Spoon - See The Light
22:08 : London Beat - You Bring On The Sun
22:11 : Nik Kershaw - I Won't Let the Sun Go Down On Me
22:14 : Beth Hart - Leave The Light On (Live)
22:20 : The Smiths - There Is A Light That Never Goes Out
22:24 : Rofo - Flashlight On A Disconight ('88 Remix)
22:28 : Aly & Fila Feat. Jwaydan - We Control The Sunlight
22:31 : Luke Warner feat. Katherine Amy - I See The Light (Vocal Mix)
22:39 : Electric Light Orchestra - Mr. Blue Sky
Wat voor taart gaat het worden?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 08:59 schreef Diaan73 het volgende:
Even taart maken, stofzuigen en dan naar voetbal!
Vanmiddag en vanavond visite voor de verjaardag Twan.
Goed nieuws.quote:
Zeker wetenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed nieuws.
Toch wel een geruststelling voor je, denk ik.
En goedemorgen.
Kwarktaart... Dat willen ze het liefst. Daarnaast ook nog een foto slagroomtaart van Hema. Die kan ik straks ophalen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat voor taart gaat het worden?
En succes bij voetbal.
Hij moest op elke verdieping even uitrusten. Hij gaat een revalidatie programma volgen en dan gaat het elke keer beter. Ze krijgen vanuit het ziekenhuis begeleiding, dat is fijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Is het een beetje gelukt om boven te komen dan?
Dat is inderdaad lekker.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 09:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kwarktaart... Dat willen ze het liefst. Daarnaast ook nog een foto slagroomtaart van Hema. Die kan ik straks ophalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |