Ik had anders nog wel een Gucci montuurtje voor je liggen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:07 schreef Myrr het volgende:
Wajo wajo heb in 1 keer een bril gevonden die op mijn breedbek staat. En nog goedkoop ook.![]()
Ben blij voor je chickquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:07 schreef Myrr het volgende:
Wajo wajo heb in 1 keer een bril gevonden die op mijn breedbek staat. En nog goedkoop ook.![]()
K heb Prada en Ray Ban liggen. Gucci brillen staan mij sws niet. Afgelopen collectie althans heb nu niet gekeken.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had anders nog wel een Gucci montuurtje voor je liggen.
Nee ben te moequote:
Dit is echt de enige die mij ooit heeft gedaan.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
K heb Prada en Ray Ban liggen. Gucci brillen staan mij sws niet. Afgelopen collectie althans heb nu niet gekeken.
Moet altijd lang zoeken en winkel in winkel uit voor iets me staat, en dit keer was ik met 10 minuten klaar.
Hahaquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Van zosk had ik het verwacht, maar van jou?
Oei
Bak pannenkoeken voor mequote:
Dankjewelquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat het voor jou ook maar mag smaken 😘
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Van zosk had ik het verwacht, maar van jou?
Oei
Maar jij was vast hierquote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wow sorry man, ik wil geen ruzie met iemand die nieuwjaar viert in fortnite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |