abonnement Unibet Coolblue
pi_185887767
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 22:26 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Gewoon doen :)
Knoop weer eens een gesprekje aan als je haar ziet en vraag of ze een keer koffie met je wil gaan drinken.
Klinkt tamelijk normaal eigenlijk zoals je het zegt zo.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 27 maart 2019 @ 22:31:34 #127
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_185887808
quote:
10s.gif Op woensdag 27 maart 2019 22:29 schreef ludovico het volgende:

[..]

Klinkt tamelijk normaal eigenlijk zoals je het zegt zo.
Soms moet je gewoon schijt hebben, wat is het ergste dat kan gebeuren?
  woensdag 27 maart 2019 @ 22:31:46 #128
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185887817
quote:
10s.gif Op woensdag 27 maart 2019 22:29 schreef ludovico het volgende:

[..]

Klinkt tamelijk normaal eigenlijk zoals je het zegt zo.
Ja dat is het ook. Ben zelf verschrikkelijk met dat soort dingen en zou het zelf nooit durven. Maar eigenlijk is het helemaal niet zo gek. Als ik jou was, zou ik het gewoon doen ;)
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
  woensdag 27 maart 2019 @ 22:36:07 #129
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_185887915
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 22:31 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Ja dat is het ook. Ben zelf verschrikkelijk met dat soort dingen en zou het zelf nooit durven. Maar eigenlijk is het helemaal niet zo gek. Als ik jou was, zou ik het gewoon doen ;)
Gelukkig voor jou hoeven vrouwen dat eigenlijk ook nooit te doen :D

Als een vrouw mij aanspreekt ga ik er meteen vanuit dat er iets raars aan de hand is, of dat ik te maken heb met iemand die veel te makkelijk is (om het maar even netjes te houden) en dan is de uitdaging er voor mij meteen af
pi_185887942
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 22:31 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Ja dat is het ook. Ben zelf verschrikkelijk met dat soort dingen en zou het zelf nooit durven. Maar eigenlijk is het helemaal niet zo gek. Als ik jou was, zou ik het gewoon doen ;)
Mjoah ik moet wel. Number of new peoplepretty girls I get to know is to damn low.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185887985
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 22:36 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Gelukkig voor jou hoeven vrouwen dat eigenlijk ook nooit te doen :D

Als een vrouw mij aanspreekt ga ik er meteen vanuit dat er iets raars aan de hand is, of dat ik te maken heb met iemand die veel te makkelijk is (om het maar even netjes te houden) en dan is de uitdaging er voor mij meteen af
Fuck uitdaging, gezeik, de vrouw moet gewoon leuk zijn, thats it.

Dat domme gejaag altijd... Daar heb ik echt geen zin in.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 27 maart 2019 @ 22:42:34 #132
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185888083
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 22:36 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Gelukkig voor jou hoeven vrouwen dat eigenlijk ook nooit te doen :D

Als een vrouw mij aanspreekt ga ik er meteen vanuit dat er iets raars aan de hand is, of dat ik te maken heb met iemand die veel te makkelijk is (om het maar even netjes te houden) en dan is de uitdaging er voor mij meteen af
Dat vind ik een beetje raar eigenlijk. Ik word nooit aangesproken door mannen tijdens het stappen oid. Stel ik wil een praatje maken en er is al oogcontact, dan heb ik wel eens de neiging op hem af te stappen en een praatje te maken. Is dat zo gek dan?
Dat is wel heel primitief denken hoor.
quote:
10s.gif Op woensdag 27 maart 2019 22:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Mjoah ik moet wel. Number of new peoplepretty girls I get to know is to damn low.
Story of my life, maar dan met mannen.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185888087
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 22:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

Fuck uitdaging, gezeik, de vrouw moet gewoon leuk zijn, thats it.

Dat domme gejaag altijd... Daar heb ik echt geen zin in.
Misschien vraagt ze jou wel uit tijdens het gesprek.

Zo is dat in ieder geval gegaan met m’n momentele date _O-
pi_185888129
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 22:31 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Ja dat is het ook. Ben zelf verschrikkelijk met dat soort dingen en zou het zelf nooit durven. Maar eigenlijk is het helemaal niet zo gek. Als ik jou was, zou ik het gewoon doen ;)
Ff kijken of dat redelijk soepel gaat, iemand opwachten die je niet kent wordt hem niet zo. :+
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185888164
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 22:42 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Misschien vraagt ze jou wel uit tijdens het gesprek.

Zo is dat in ieder geval gegaan met m’n momentele date _O-
Moet bekennen dat ik mezelf ronduit pessimistisch moet noemen. Geef zo iets echt 0.0 kans, geloof er echt niet in dat dat ooit gaat gebeuren. :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 27 maart 2019 @ 22:47:03 #136
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185888193
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 22:45 schreef ludovico het volgende:

[..]

Moet bekennen dat ik mezelf ronduit pessimistisch moet noemen. Geef zo iets echt 0.0 kans, geloof er echt niet in dat dat ooit gaat gebeuren. :')
Ik ook niet. Ervaring heeft geleerd dat het altijd kut is.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185888276
Laatste meisje dat ik een beetje aan het peilen was of ze leuk was gaf eigenlijk vrij vlot te kennen dat ze niet zo into me was op romantisch vlak zogezegd. Ze kaarte daarbij wel aan dat ze het jammer vond dat het vriendschappelijke contact dan ook altijd gelijk weg zou zijn.

Ik zeg tegen haar: Hoeft van mij niet hoor, maar dan mag jij het initiatief nemen op een bak koffie.

Nou het vervolg vind ik wel een beetje typerend voor vrouwen zegmaar. :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185888353
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 22:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

Fuck uitdaging, gezeik, de vrouw moet gewoon leuk zijn, thats it.

Dat domme gejaag altijd... Daar heb ik echt geen zin in.
Gewoon doen. Weet wat je wil hebben, zeggen en maak je intenties duidelijk. Op deze manier kreeg ik laatst nog een wachtkamer in zwijmel.

Ik zag je net zitten.
Ik vind je leuk.
Mag ik je eens appen?

Het resultaat? Ze giechelde, hapte en de hele wachtkamer deed ahhwwwww O+ O+ O+.

Wat wel weer minder is, is dat ze getrouwd lijkt. Voor hem dan natuurlijk.
pi_185888365
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 22:53 schreef Stratotanker het volgende:
Wat wel weer minder is, is dat ze getrouwd lijkt. Voor hem dan natuurlijk.
?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185888372
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 22:53 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Gewoon doen. Weet wat je wil hebben, zeggen en maak je intenties duidelijk. Op deze manier kreeg ik laatst nog een wachtkamer in zwijmel.

Ik zag je net zitten.
Ik vind je leuk.
Mag ik je eens appen?

Het resultaat? Ze giechelde, hapte en de hele wachtkamer deed ahhwwwww O+ O+ O+.

Wat wel weer minder is, is dat ze getrouwd lijkt. Voor hem dan natuurlijk.
Owjee..... :o
pi_185888376
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 22:53 schreef Stratotanker het volgende:
Ik vind je leuk.
Zou ik dus echt nooit zeggen. Dikke onzin, je kent haar niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185888460
quote:
7s.gif Op woensdag 27 maart 2019 22:54 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zou ik dus echt nooit zeggen. Dikke onzin, je kent haar niet.
Waarom wil je contact met haar dan?
pi_185888468
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 22:58 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Waarom wil je contact met haar dan?
Enthousiasme / goed gevoel / knap.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185888534
Hoe kiezen jullie een leuke foto?

Ik heb volgens mij geen leuke foto. Ik doe soms Tinder opnieuw installeren, een foto en wacht een dag. Als het storm loopt weet ik dat dat de leukste is.

Maar het loopt niet storm, ik heb er met de ene foto 2 en de andere 3 in 2 dagen, dus praktisch niets. Manier van controleren of die foto ‘goed’ is lijkt me wel.

Dan, hoe komen jullie aan een leuke foto? Ik ga niet aan vrienden of mijn moeder vragen of ze mij op de foto zetten, dat vind ik wat fout voelen.

Selfie doe ik nu.

Jullie nog tips?
  woensdag 27 maart 2019 @ 23:05:37 #145
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_185888637
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 22:42 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Dat vind ik een beetje raar eigenlijk. Ik word nooit aangesproken door mannen tijdens het stappen oid. Stel ik wil een praatje maken en er is al oogcontact, dan heb ik wel eens de neiging op hem af te stappen en een praatje te maken. Is dat zo gek dan?
Dat is wel heel primitief denken hoor.
[..]

Story of my life, maar dan met mannen.
Gek is het niet, maar ik denk dat bijna alle mannen liever zelf op een vrouw zouden afstappen dan andersom. Kan je ook wel primitief vinden maar het 'jagen' zit er over het algemeen toch wel een beetje in. Paar seconden écht oogcontact met een lachje erbij is voor mij ook wel voldoende om erop af te stappen
pi_185888647
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 23:01 schreef Jardis het volgende:
Hoe kiezen jullie een leuke foto?

Ik heb volgens mij geen leuke foto. Ik doe soms Tinder opnieuw installeren, een foto en wacht een dag. Als het storm loopt weet ik dat dat de leukste is.

Maar het loopt niet storm, ik heb er met de ene foto 2 en de andere 3 in 2 dagen, dus praktisch niets. Manier van controleren of die foto ‘goed’ is lijkt me wel.

Dan, hoe komen jullie aan een leuke foto? Ik ga niet aan vrienden of mijn moeder vragen of ze mij op de foto zetten, dat vind ik wat fout voelen.

Selfie doe ik nu.

Jullie nog tips?
Ga uit. Spreek aan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_185888652
quote:
7s.gif Op woensdag 27 maart 2019 22:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Enthousiasme / goed gevoel / knap.
Ja mag natuurlijk altijd epistel opdreunen over waarom je haar aanspreekt. Maar persoonlijk hou ik het liever bij 'leuk'. Het dekt de lading namelijk heel erg goed. De meeste vrouwen krijgen zo'n verzoek niet dagelijks dus maak het niet te ingewikkeld.
  woensdag 27 maart 2019 @ 23:07:09 #148
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185888669
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 23:05 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Gek is het niet, maar ik denk dat bijna alle mannen liever zelf op een vrouw zouden afstappen dan andersom. Kan je ook wel primitief vinden maar het 'jagen' zit er over het algemeen toch wel een beetje in. Paar seconden écht oogcontact met een lachje erbij is voor mij ook wel voldoende om erop af te stappen
Dan moeten mannen dat ook eens doen. In mijn ervaring wordt er nooit moeite gedaan. Dan maar het heft in eigen handen nemen.
Niet dat dat veel of goed resultaat oplevert, maar dat is een ander verhaal.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185888682
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 23:05 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Gek is het niet, maar ik denk dat bijna alle mannen liever zelf op een vrouw zouden afstappen dan andersom. Kan je ook wel primitief vinden maar het 'jagen' zit er over het algemeen toch wel een beetje in. Paar seconden écht oogcontact met een lachje erbij is voor mij ook wel voldoende om erop af te stappen
Oogcontact is ook compleet vervallen _O-
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 27 maart 2019 @ 23:08:06 #150
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_185888691
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 23:06 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Ja mag natuurlijk altijd epistel opdreunen over waarom je haar aanspreekt. Maar persoonlijk hou ik het liever bij 'leuk'. Het dekt de lading namelijk heel erg goed. De meeste vrouwen krijgen zo'n verzoek niet dagelijks dus maak het niet te ingewikkeld.
Ben nog niet zo lang vrijgezel maar zou het ook niet zo 1 2 3 durven in een situatie zoals in een wachtkamer. Heb je wel echt ballen voor nodig, kan me voorstellen dat iemand dan zo onder de indruk is dat je dat durft dat ze dan op een bepaalde manier ook wel geïnteresseerd is
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')