Bêêêêh!quote:Op dinsdag 26 maart 2019 09:01 schreef Rebubbled het volgende:
VFT en stroopwafel, jullie zijn wel echt de volgende nu. Hoe gaat het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I’M HUGE!!!
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:04 schreef VenusFlyTrap het volgende:
[..]
Bêêêêh!
Ben er zo klaar mee nu. Vannacht rampzalig geslapen. Vandaag de hele dag wezen bankhangen.
Ik weet niet of ik het al gepost had hier (pregnancy brain) maarrrrr: gister was de bloeddruk weer netjes, gevoeld of er ontsluiting is (nee) maar al wel een kortere BMM. Morgen voetreflexmassage hopelijk wekt het weeën op anders staat er voor donderdag weer een afspraak voor een strip poging.
Net een foto geplaatst in het buiken topic maar ik plemp hem hier ook even neer, plaatje bij het woord (spoiler ivm privacy)Meh! Ik kan me goed voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent! Ik ben dat nu al en jij bent nog eens (ruim) 2 weken verder. Ik vind je buik schitterend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I’M HUGE!!!
En je opmerking van de vk.. Je moet er nog maar zin in hebben (spoiler: ik niet bepaald) Ben ook benieuwd of je voetreflexmassage wat doet! Hopelijk snel een baby in je armen
![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:04 schreef VenusFlyTrap het volgende:
[..]
Bêêêêh!
Ben er zo klaar mee nu. Vannacht rampzalig geslapen. Vandaag de hele dag wezen bankhangen.
Ik weet niet of ik het al gepost had hier (pregnancy brain) maarrrrr: gister was de bloeddruk weer netjes, gevoeld of er ontsluiting is (nee) maar al wel een kortere BMM. Morgen voetreflexmassage hopelijk wekt het weeën op anders staat er voor donderdag weer een afspraak voor een strip poging.
Net een foto geplaatst in het buiken topic maar ik plemp hem hier ook even neer, plaatje bij het woord (spoiler ivm privacy)Aahhh snap ik zo! Kan me voorstellen dat die buik een stuk comfortabeler zit als hij leeg is. Wow hahaha! Hopelijk doet de voetreflexmassage wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I’M HUGE!!!
Stroopwafel, ik snap je stress. Aanstaande zaterdag is de baby shower voor mijn vriend en van het weekend heb ik wat plannen van zijn vrienden aangehoord en wel.., die jongen is de 24u na die baby shower nog niet nuchter ben ik bang. En ik zie mezelf al bevallen met hem in alle staten. Maar de nugget is zojuist weer goedgekeurd en verre van ingedaald, dus ik laat het los.
Wat doen jullie verder met alle tijd die je hebt tijdens je verlof? Ik zit op dag vijf en was dolblij met het verloskundige uitje zojuist. Verveel me best wel.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
quote:Op dinsdag 26 maart 2019 00:58 schreef Cholula het volgende:
[..]
Dank je wel!![]()
Frits was de eerste van de familie die de baby mocht zien. Niemand had hem verteld dat de baby was geboren. Zijn reactie was heerlijk: "Dat is mijn broertje, ik vind jou zo lief!" Vervolgens feliciteerde hij mij met het hebben van twee kinderen en mijn man dat hij nu papa is van twee jommens. Om te smelten werkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is even wennen denk ik. En het scheelt als je al zo'n lief kleintje hebt.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
Vluchttas staat voor morgen op de planning. Wat hebben jullie erin? Naast natuurlijk wat comfortabele kleding, kraampakket, eventueel make up en een outfit voor de nugget? Ik heb een lading YouTube video's gekeken en die vrouwen hebben een koffer alsof ze 3 maanden op reis gaan en noemen het 'All the real amazing necessary things for your hospital bag you should most def pack!'.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:49 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Mooie foto hoor, Rebub! Woon helaas niet in de buurt (al hangt het af van je definitie van "in de buurt", maar met de auto al gauw een uur rijden)
Staat de vluchttas al klaar? Heb je je hydrofielen al gestreken? Zijn er nog boeken die je wil lezen, of onderwerpen waar je meer over wil weten? Ben je anders nog creatief? Misschien iets leuks voor de baby breien of haken? Mij verbaast het toch hoe snel zo'n dag gaat terwijl je eigenlijk bijzonder weinig doet
Ela, wat is een affirmatieslinger?
3 setjes kleding voor de baby.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:57 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Vluchttas staat voor morgen op de planning. Wat hebben jullie erin? Naast natuurlijk wat comfortabele kleding, kraampakket, eventueel make up en een outfit voor de nugget? Ik heb een lading YouTube video's gekeken en die vrouwen hebben een koffer alsof ze 3 maanden op reis gaan en noemen het 'All the real amazing necessary things for your hospital bag you should most def pack!'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |