De derde is m'n favorietquote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:05 schreef Greys het volgende:
Ik gier om deze.
Texts with my dog.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huh? Hoe kom je daar nou bij?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar yvonne zit hier onder een schuilnaam? Of grapje (ook in de OP) en/of toeval?
Grapje...Aoibhin en yvon(ne)quote:
Geen zorgen, deze rubberen kalkoen praat je wel bij!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ok, wat ik na ff snel bijlezen heb opgepikt is: sjoelen, schaken, midgetgolf op een gesloten baan, yvonne zonder schuilnaam en honden die blijkbaar kunnen smsen.![]()
Ik kan alleen maar vermoeden dat ik hier en daar wat cruciale informatie heb gemist.
Jammer idd, te zien aan je profiel zijn wij hier in hetzelfde jaar aangekomen. Toegegeven, de eerste meet vond ik ook best eng, maar ben wel blij dat ik toen gegaan ben.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee ik was nergens bij![]()
Heel jammer achteraf, maar was echt nog maar net lid van Fok en vond het echt te enging nog
De verslagen achteraf heb ik wel met veel plezier gelezen toen
quote:Fun Fact:
For every "Ireland douze Point" in the song it would had gotten 228 points.
This would be the 3rd Place in the grand final.
You're right, it all comes together now!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geen zorgen, deze rubberen kalkoen praat je wel bij!
quote:
Ik zou mezelf niet typeren als nachtmens hoor!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar zijn @:Dave @:Redefine en Roger en Epiales? Zeg maar de nachtploeg? Heb ik eindelijk weekend...
What happened to the laptop?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik twijfelde al eerder maar niemand reageerde erop hier of we het elders zouden voortzetten dus heb het maar gelaten. En nu is het mobiel na zo veel reacties best een rotklusje om alles te gaan verplaatsen maar ik ga het toch maar doen. Wish me luck en hoop dat ik niks verpruts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |