abonnement Unibet Coolblue
pi_185873704
quote:
17s.gif Op woensdag 27 maart 2019 09:36 schreef yvonne het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind van wel, over 't algemeen leuker (meer actie) dan de laatste seizoenen van TWD.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_185873906
quote:
17s.gif Op woensdag 27 maart 2019 09:36 schreef yvonne het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Fear TWD
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Admin woensdag 27 maart 2019 @ 12:40:25 #78
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_185875184
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2019 11:30 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Ik vind van wel, over 't algemeen leuker (meer actie) dan de laatste seizoenen van TWD.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 11:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

SPOILER: Fear TWD
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^O^ Ik heb nu toch Amazon Prime, ben ik weer even zoet.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_185879914
Wow die laatste twee aflveringen :O

Dat Michone ook even die kinderen aan het zwaard rijgt. Damn!

Ik had The Wisperers misschien iets meedogenlozer verwacht. Het is natuurlijk heftig dat er een aantal (belangrijke) personen onthoofd zijn, maar de sterkste laten ze met rust. Ze hadden met al die Walkers alle kampen uit kunnen schakelen. Wat weerhoud Alpha om dit te doen en waarom mochten Daryl, Michone, Carol, etc blijven leven.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_185880224
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 16:53 schreef BasNijmegen het volgende:
Wow die laatste twee aflveringen :O

Dat Michone ook even die kinderen aan het zwaard rijgt. Damn!

Ik had The Wisperers misschien iets meedogenlozer verwacht. Het is natuurlijk heftig dat er een aantal (belangrijke) personen onthoofd zijn, maar de sterkste laten ze met rust. Ze hadden met al die Walkers alle kampen uit kunnen schakelen. Wat weerhoud Alpha om dit te doen en waarom mochten Daryl, Michone, Carol, etc blijven leven.
Als ze ieder vermoordt heb je geen serie meer.
pi_185880533
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 11:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

SPOILER: Fear TWD
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 27 maart 2019 @ 17:58:14 #82
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_185880925
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2019 16:53 schreef BasNijmegen het volgende:
Wow die laatste twee aflveringen :O

Dat Michone ook even die kinderen aan het zwaard rijgt. Damn!

Ik had The Wisperers misschien iets meedogenlozer verwacht. Het is natuurlijk heftig dat er een aantal (belangrijke) personen onthoofd zijn, maar de sterkste laten ze met rust. Ze hadden met al die Walkers alle kampen uit kunnen schakelen. Wat weerhoud Alpha om dit te doen en waarom mochten Daryl, Michone, Carol, etc blijven leven.
Ze wil geen dorp, ze wil onderweg blijven. Ofzo. Niet de sterksten (die nota bene al gevangen zijn) op zo'n spiesje zetten getuigt inderdaad niet echt van strategisch inzicht.
  dinsdag 2 april 2019 @ 10:41:53 #83
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_185986155
Was dit de seizoensfinale?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_185986253
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 10:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Was dit de seizoensfinale?
Ja...
pi_185986546
Prima finale _O_
  dinsdag 2 april 2019 @ 11:13:10 #86
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_185986596
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 11:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Prima finale _O_
Whut?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_185986720
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 11:13 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Whut?
:?
pi_185987600
Het was een goede aflevering, maar om deze nu als finale te gebruiken vind ik wat jammer.
Ik had liever een goede cliffhanger gezien.
  dinsdag 2 april 2019 @ 13:03:05 #89
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_185988356
Ik vond het een beetje gek hoe de Kingdom zó snel ten onder is gegaan. Snap dat de Whisperers het lastig maakten, maar alles (incl betonnen gebouwen) in een paar maanden zo naar de klote...?

Verder een heel aardige aflevering.
pi_185989894
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 13:03 schreef babette21 het volgende:
Ik vond het een beetje gek hoe de Kingdom zó snel ten onder is gegaan. Snap dat de Whisperers het lastig maakten, maar alles (incl betonnen gebouwen) in een paar maanden zo naar de klote...?

Verder een heel aardige aflevering.
Na de timeskip zag je dat alles al met duct tape aan elkaar zat.
En volgens mij was Henry de enige met een beetje technisch inzicht.
  dinsdag 2 april 2019 @ 15:55:50 #91
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_185991081
De complete downfall van Kingdom samengevat in twee zinnetjes. In alle seizoenen nog nooit problemen met winter in beeld geweest en nu ineens de moeder aller sneeuwstormen. Waardoor je een half uur naar een wazig grijs scherm zit te kijken waar je met een beetje geluk wat vormen in ontdekt. En als cliffhanger iemand die contact zoekt via de radio. Wat waarschijnlijk gewoon die groep is waar Maggie naartoe is.
Maar verder een heel aardige aflevering.

Ik vond de voorlaatste aflevering veel beter als seizoensfinale. Deze aflevering voegde verhaaltechnisch niks toe.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_185991278
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 15:55 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
De complete downfall van Kingdom samengevat in twee zinnetjes. In alle seizoenen nog nooit problemen met winter in beeld geweest en nu ineens de moeder aller sneeuwstormen. Waardoor je een half uur naar een wazig grijs scherm zit te kijken waar je met een beetje geluk wat vormen in ontdekt. En als cliffhanger iemand die contact zoekt via de radio. Wat waarschijnlijk gewoon die groep is waar Maggie naartoe is.
Maar verder een heel aardige aflevering.


Ik hoop eigenlijk dat het Alicia van FTWD is op de radio :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 2 april 2019 @ 16:41:20 #93
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185991990
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 16:07 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik hoop eigenlijk dat het Alicia van FTWD is op de radio :7
Alicia :9~
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 2 april 2019 @ 18:39:26 #94
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_185994318
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 16:07 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik hoop eigenlijk dat het Alicia van FTWD is op de radio :7
Ik ook :Y

De trailer van FTWD is trouwens uit. Het gaat steeds meer op TWD lijken, maar ziet er wel spectaculair uit!
pi_185994678
quote:
19s.gif Op dinsdag 2 april 2019 16:41 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Alicia :9~
pi_185996250
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 18:39 schreef babette21 het volgende:

[..]

Ik ook :Y

De trailer van FTWD is trouwens uit. Het gaat steeds meer op TWD lijken, maar ziet er wel spectaculair uit!
Ga het allemaal proberen te vermijden (ik ga graag "blanco"een aflevering in, geen previews en trailers please, meestal toch misleidend en overbodig). Benieuwd wat het gaat worden met Morgan zijn vrachtwagenservicepakketdroppings.

Hier een plaatje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door Magere_Gein op 02-04-2019 20:22:51 ]
Er is leven na de lach.
pi_186001171
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 15:55 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
De complete downfall van Kingdom samengevat in twee zinnetjes. In alle seizoenen nog nooit problemen met winter in beeld geweest en nu ineens de moeder aller sneeuwstormen. Waardoor je een half uur naar een wazig grijs scherm zit te kijken waar je met een beetje geluk wat vormen in ontdekt. En als cliffhanger iemand die contact zoekt via de radio. Wat waarschijnlijk gewoon die groep is waar Maggie naartoe is.
Maar verder een heel aardige aflevering.

Ik vond de voorlaatste aflevering veel beter als seizoensfinale. Deze aflevering voegde verhaaltechnisch niks toe.
Winter is ook altijd geskipt, maar wel heel snel samengevat ja. Meer een intro voor wen opener van 1,5 uur waar dan nog 0,5 uur actie erna komt.

Stem op de radio is Maggie?
.
pi_186003330
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 18:39 schreef babette21 het volgende:

[..]

Ik ook :Y

De trailer van FTWD is trouwens uit. Het gaat steeds meer op TWD lijken, maar ziet er wel spectaculair uit!
Er komt zo wel steeds meer overlap met TWD, nu er weer een karakter daarvan in FTWD komt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_186006507
beetje matig inderdaad hoe zonder goede uitleg kingdom opeens verlaten werd en dat ze dan tijdens een sneeuwstorm op zoek gaan naar iets anders. Verder ook een weinig boeiende finale. Dat Negan de leiding maar eens gaat nemen in het nieuwe seizoen, niet dat ie dood gaat aan een wondje aan zijn been bijvoorbeeld.

Die sneeuw zag er trouwens ook vrij nep uit...
pi_186006555
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 11:39 schreef planethugo het volgende:
beetje matig inderdaad hoe zonder goede uitleg kingdom opeens verlaten werd en dat ze dan tijdens een sneeuwstorm op zoek gaan naar iets anders. Verder ook een weinig boeiende finale. Dat Negan de leiding maar eens gaat nemen in het nieuwe seizoen, niet dat ie dood gaat aan een wondje aan zijn been bijvoorbeeld.

Die sneeuw zag er trouwens ook vrij nep uit...
Wat moet het vermoeiend zijn om een serie te kijken, en na afloop alleen maar te kunnen denken "wat is er gebeurt waar ik over kan zeiken".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')