Easy, maar ik heb gisteren nog @wielrennerdt belachelijk gemaakt omdat hij zich onderwierp aan de grillen van @Der_Mann . Het zou hypocriet zijn om dan wel te doen wat jij zegt om te krijgen wat ik wil.quote:
Jij modereert sowieso te streng als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan het wel weghalen als je dat echt wil, maar dan modereer ik zeker weer te streng volgens jullie
Is goed. Als je er met me over wil sparren hoor ik het graag.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Easy, maar ik heb gisteren nog @:wielrennerdt belachelijk gemaakt omdat hij zich onderwierp aan de grillen van @:Der_Mann . Het zou hypocriet zijn om dan wel te doen wat jij zegt om te krijgen wat ik wil.
Over dit dilemma ga ik nadenken komend weekend.
Haha maar we vragen jou niiiiiiksquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij modereert sowieso te streng als je het mij vraagt
Je moet eens een keertje dit maken. Is echt mega lekkerquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb ook zin in om gewoon met olijfolie te etenok maar heb ook gewoon honger
Dat heb ik wel eens opquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:49 schreef isax het volgende:
[..]
Je moet eens een keertje dit maken. Is echt mega lekker
http://www.nadiaenmerijn.(...)-je-brood-in-dukkah/
Jij weet ook dat het waanzin is toch?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan het wel weghalen als je dat echt wil, maar dan modereer ik zeker weer te streng volgens jullie
TR gezet voor "Welkom op FOK!"quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij weet ook dat het waanzin is toch?Het 'Welkom op FOK!' in de policy behoeft de context dat er geklaagd wordt over de inhoud of beheer van het forum. Onschuldig iemand welkom heten danwel goedlachs voorzichtig de draak steken met deze zin mijn inziens dit beleid niet.
Een enkele keer moet kunnen ja, als het humoristisch de draak steken is. Dagelijks meervoudig zoiets doen is dan wel weer gewoon negatief stemmingmakerij.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij weet ook dat het waanzin is toch?Het 'Welkom op FOK!' in de policy behoeft de context dat er geklaagd wordt over de inhoud of beheer van het forum. Onschuldig iemand welkom heten danwel goedlachs voorzichtig de draak steken met deze zin mijn inziens dit beleid niet.
Dit gaat mijn vermogen tot begrijpend lezen te boven.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Alles wat niet mag is interessant, en als er op ingegrepen wordt is het nog interessanter. Maar dat zal niet per se betekenen dat dan maar niet moeten ingrijpen.
Wat is er loos dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:54 schreef isax het volgende:
Was het trouwens de bedoeling dat fok! Zo kut mobiel functioneerd?
Tja, welkom op FOK! zou ik bijna willen zeggen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Een enkele keer moet kunnen ja, als het humoristisch de draak steken is. Dagelijks meervoudig zoiets doen is dan wel weer gewoon negatief stemmingmakerij.
En als daar dan vervolgens op ingegrepen wordt, wordt het weer leuk om dat steeds vaker en constanter te gaan posten, en dan krijg je een hellend vlak op een gegeven moment.
Dat zijn de users misschien niet 100% schuld, dat zijn de moderators niet 100% schuld, dat is gewoon een spijtig bijverschijnsel in de onderlinge dynamiek van users en crew in een forum als KLB.
Alles wat niet mag is interessant, en als er op ingegrepen wordt is het nog interessanter. Maar dat zal niet per se betekenen dat dan maar niet moeten ingrijpen.
Ik heb moeite met mobiel quoten, maar dat komt vooral omdat ik worstenvingers heb..quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:54 schreef isax het volgende:
Was het trouwens de bedoeling dat fok! Zo kut mobiel functioneerd?
Flauw. Verzin eens iets anders. Photoshop bijvoorbeeld mannentepels over vrouwentepels heen zodat je tettenpics legaal kan posten.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tja, welkom op FOK! zou ik bijna willen zeggen.
Stap 1: Er staat in de policy dat iets niet magquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:55 schreef Chia het volgende:
[..]
Dit gaat mijn vermogen tot begrijpend lezen te boven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |